Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Tiesin odottaa kovaa tasoa ja sitä se todella oli! No, sen ei annettu lainkaan lannistaa vaan kohti sunnuntaisia ajoja menään treenit tällä kertaa pohjilla :D
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Ihan hyvät ajot saatiin aikaan, vaikka erästä pari pois jääntiä olikin. Viper tuli paikkamaan :) Omalta osalta ajelut aivan päin seiniä ja puita, ja sijoituksen siellä häntäpäässä. Huomasi kyllä miten isot radat pelissä on, sillä ainakin itse ajelin melko lailla omissa oloissani lähtökahakan jälkeen.

Kukaan ei tainnut kuullu meikäläisen puhetta? Sain headsetin päälle vasta kun odottelimme aulassa, mutta näemmä se ei sitten toiminutkaan, vaikka puheikoni vilkkuikin.

Ajetaanko kaikki kisat samalla seurueella, vai sekoitellaanko osallistujalistaa?
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

No komialtahan ne kilipakumppaneitten takavalot näyttivät! Sen muutaman hassun sekunnin ennenkuin katosivat:p Kyllä oli tekijämiehiä mukana! Kiitoksia kaikille hauskasta kisasta:)
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

oli muuten aika horroria tuon ensimmäisen kisan jälkeen, joka meni aika paljonkin paremmin kuin mitä odotin. mutta ehkä kuitenkin kaikista hauskin/pelottavin oli kun joku tuli koputtelemaan etuovelle kesken kisan :eek: meinasin jo lähteä avaamaan, mutta onneksi pääs sittenkin sisälle ilman apua :rolleyes:

itelle ei kyllä mitenkään ole mahdollinen tuo 20.00 lähtö ens keskiviikkona. 21.00 juuri ja juuri kerkeää. joten jos muille mahdollista niin voisi vaikka sinne siirtää? helpoin olisi ehkä jos tekisi tähän keskusteluun semmoisen kyselyn ja jos 21.00 saisi 100% äänistä niin voisi sitten siirtää siihen .

kiitokset peleistä!
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Miten pääsisi paikalle -_- ei näy konsolifinin peliä lainkaan tuolla listoilla
tietääkseni ilmoittauduin vielä.
Juu, edellisestä Motorstormista jäi muistikuva että huoneelle voi antaa nimen. Tässä huoneelle tulee hostin nimi.

Tuo sun nimen puuttuminen listalta oli mun moka. Ilmoittausumisketjuun et kirjannut Nickejäsi samanlailla kuten muut, joten se ei osunut silmään. :eek:
Laitoin nimen listaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Ihan hyvät ajot saatiin aikaan, vaikka erästä pari pois jääntiä olikin. Viper tuli paikkamaan :) Omalta osalta ajelut aivan päin seiniä ja puita, ja sijoituksen siellä häntäpäässä. Huomasi kyllä miten isot radat pelissä on, sillä ainakin itse ajelin melko lailla omissa oloissani lähtökahakan jälkeen.

Kukaan ei tainnut kuullu meikäläisen puhetta? Sain headsetin päälle vasta kun odottelimme aulassa, mutta näemmä se ei sitten toiminutkaan, vaikka puheikoni vilkkuikin.

Ajetaanko kaikki kisat samalla seurueella, vai sekoitellaanko osallistujalistaa?

Ai paikkaamaan :D kilpailemaan sitä tultiin, mutta en tiedä mitä kisajärjestelyitä nyt sitten oltiin tehty kun mielestäni laitoin halukkuuteni osallistumaan vaikka tietysti ei sitä koskaan tiedä jos tulee jotain kiireitä.

ihan jees pisteet tuli saatua kun porukka ei nähtävästi ollut useaan otteeseen paria jaksoa noista pelannut. Ensimmäisessä ja vikassa joutui sitten tyytymään 5 ja 4:s sijaan :)

Sugar rush voitto oli niin tuuria kyllä että, kuskin naama hioi maata useaan otteeseen ja useaan otteeseen tuli väistettyä kiveä ja seinää viimeisellä hetkellä. Mutta haastava jakso joten nähtävästi lähes kaikilla tuli sentään ne yksi tai kaksi kolaria
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

mutta en tiedä mitä kisajärjestelyitä nyt sitten oltiin tehty kun mielestäni laitoin halukkuuteni osallistumaan vaikka tietysti ei sitä koskaan tiedä jos tulee jotain kiireitä.

Kuten kojo mainitsi tuossa, sattui vaan kämmi koska nimeä ei oltu listattu ilmoittautumisketjuun. Normaalisti ilmoittautuminen menee siis niin, että ketjuun tulee KFIN- ja PSN-nimet. Onneksi pääsit nyt mukaan kuitenkin :)
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Etsilläni kävi myös kylmät ja piti jäädä töihin. Nyt vasta pääsin kotiutumaan. No seuraavalle kierrokselle mukaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Ajetaanko kaikki kisat samalla seurueella, vai sekoitellaanko osallistujalistaa?
Seuraaviin sessioihin osallistujat arvotaan.

Kiitoksia minunkin puolesta osallistujille ja ennenkaikkea hosteille. Oikein jouhevasti peli pyöri. :)

Taso ainakin meidän huoneessa oli aikamoinen, mutta onneksi myös häntäpäässä syntyi kilpailua.;)
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Mahtavaa rälläilyä oli kieltämättä, vaikkei kaipaamiani hulluja mörssärikolareita tullut :D
No, myrskyisästi alkoi kuitenkin, mutta ensi kerralla kolaroidaan enemmän! :eek:
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

No, myrskyisästi alkoi kuitenkin, mutta ensi kerralla kolaroidaan enemmän! :eek:

jos siitä saa tyylipisteitä niin voin vaikka hakea pelkästään hienoja kolareita;)

eipä olla hirveesti mun ens keskiviikon alkamisajan vaihtoa noteerattu... huonolta näyttää.
tiedän kyllä, että olen paha vastustaja (not) mutta lupaan ottaa iisisti ja antaa muidenkin välillä voittaa :p
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Laitan äänestyksen pystyyn.

Kiitokset tästä, mulla sattuu olemaan niin että sunnuntaisin on vakiovuoro sulkiksessa joka loppuu 20:15 eli toivottavasti saadaan äänestyksellä siirrettyä 21. Kovin mielellläni kuitenkin olisi kisaamassa hyvässä porukassa.

Ja eilen oli vieraita kylässä jotka häippäsivät 20:20 vaikka kuinka yritin hoputtaa ;). Mulla oli kuitenkin pleikka kasin pinnassakin päällä kun kaikki musiikki on verkkolevyllä ja soiteltiin taustallla, pikkasen harmitti kun ukkelit lähetti vuoron perään viestiä että miks et tuu vaik oot koneella...
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Sunnuntain kisa ajetaan klo 21.00 äänestystuloksen mukaisesti

Pelaajat arvottu seuraaviin ryhmiin:

Huone A
Blackdawn / Ilzu
JKU / chuchunalle2
Nisupulla / Nisu
ruler / pee-z
Minä / metsanpeto
miesylilaidan / MYLLI
hartzu / Haraldo
zetor / Zetor
Veke / Wege
Kojo / Kojo_FI
Muke / Muke78

Huone B
Pibe / Pibe /
MrPako / MrPako
kahviz / kahviz
WeEzX / Antzalainen
TomasFIN / TomasFIN
irksome / olga_
wsu69 / wsu69
Lucky / LuckyMan-
XShava / XShava
Viper7


Itse en pääse kisaan mukaan, eli jos joku hyväyhteyksinen haluaa hostiksi, niin ilmoituksia tänne.
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Sunnuntain kisa ajetaan klo 21.00 äänestystuloksen mukaisesti

Pelaajat arvottu seuraaviin ryhmiin:

Huone A
Blackdawn / Ilzu
JKU / chuchunalle2
Nisupulla / Nisu
ruler / pee-z
Minä / metsanpeto
miesylilaidan / MYLLI
hartzu / Haraldo
zetor / Zetor
Veke / Wege
Kojo / Kojo_FI
Muke / Muke78

Huone B
Pibe / Pibe /
MrPako / MrPako
kahviz / kahviz
WeEzX / Antzalainen
TomasFIN / TomasFIN
irksome / olga_
wsu69 / wsu69
Lucky / LuckyMan-
XShava / XShava
Viper7


Itse en pääse kisaan mukaan, eli jos joku hyväyhteyksinen haluaa hostiksi, niin ilmoituksia tänne.

Jahas eli yhdeksäksi tänään, noh eipä siinä muuta kun kännykkä piipittämään jokunen hetki ennen.
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Jep mukaan tulossa jos vaan sähköt ja nettiyhteys pelaa tuolloin. Tänään jonkin verran pätkinyt täällä Tuusulan suunnalla :eek:
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Itse en pääse kisaan mukaan, eli jos joku hyväyhteyksinen haluaa hostiksi, niin ilmoituksia tänne.
Ehdinkin mukaan, joten laittelen kutsuja A-ryhmän kuskeille n. 20:45
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Minäpä voin toimia hostina tuossa B-ryhmässä. Mikkiä ei edelleenkään löydy ja aika huonosti viimeksi kuului muiden puhe kaiuttimista, joten mikäli jotain tekee mieli sanoa hostille päin, kannattaa karjaista lujaa :) Laittelen myös kutsuja hyvissä ajoin.

Edit: Ja mahdollisia mattimyöhäisiä voidaan varmaan se jokunen ylimääräinen minuutti odotella
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Minäpä voin toimia hostina tuossa B-ryhmässä. Mikkiä ei edelleenkään löydy ja aika huonosti viimeksi kuului muiden puhe kaiuttimista, joten mikäli jotain tekee mieli sanoa hostille päin, kannattaa karjaista lujaa :) Laittelen myös kutsuja hyvissä ajoin.

Edit: Ja mahdollisia mattimyöhäisiä voidaan varmaan se jokunen ylimääräinen minuutti odotella

Kutsua kun tuo olgan kutsu hävisi jonnekin bittiavaruuteen
 
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Hemputti, unohdin koko kisan, vaikka aiemmin päivällä vielä tarkistin ajankohdan :eek:
 
Ylös Bottom