Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ykkösosan kahdella radalla Time Trialia ajaessa pyörä oli paras vaihtoehto ja ei kyllä ajettavuudessa mitään ongelmia ollut. Et varmaan kovin montaa kertaa ehtinyt kokeilemaan? Alkuun se tosiaan oli jonkin verran hankalaa mutta aika nopeasti siihen pääsi käsiksi.

Ja ei tule Ramse koodi kaikille, ei edes todella paljon ykkösosaa pelanneille ilmeisesti :) Eli ilman jäätiin.

No kyllä sitä pari kuukautta tuli pelailtua.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Rouheeta! Huimia hyppyjä, syviä tiputuksia ja varjojen tanssia viidakon keskellä. Isorenkaisella jättiläisellä ei tarvitse paljon muista välittää, kun antaa vaan mennä talla pohjassa ja boostiputket lämpöisinä koko ajoradan leveydeltä :D

Demossa valintoina: prätkä, racing truck ja monster truck. Vettä, märkää mutaa tahi hehkuvaa laavaa ei tässä demossa vielä nähdä. Musaraita erinomainen jälleen kerran. Näyttää hyvältä!

Rasvalle kiitos koodista.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Joo en edes muista montako nettikisaa tuli ajettua (mutta mooonta se oli) ja time trialissakin oli kohtuullisen kovat ajat takana, mutta ei perhana ei koodia näy joten kai sitä sitten jäätiin ilman. Kurja homma mutta kyllähän sitä sitten kuukauden päästä pääsee testaamaan.

Koodi tuli tännekkin, joten saan Samuel ehkä pienoisen etulyöntiaseman tuleviin taistoihin;)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tää demo on iha järkyttävän hyvä mitä nyt pienellä testauksella ehdin kokeilla.Ohjattavuudessa on menty parempaan suuntaan reilusti.Tosin tosta radasta en välittäny kovinkaan paljon,liian lyhyt.Mutta enköhän osta tämän.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Vähän kyllä vituttaa että tuota demoa jaetaan ihmisille ihan randomilla. Toivottavasti ei tule tavaksi.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Oli kyl hyvä peli/demo. Tosi hyvä grafiikka omasta mielestä, vielä jos koodi on vanhaa niin saatettu parantaakin esim. tekstuureita. Ajotuntuma oli reippaasti parempi mitä MS1:ssä, oli menty kyllä paljon eteenpäin. Muutenki oli kivempi ku enemmän oli radalla kuskeja (16) ja oli kyllä parempi ympäristö. Menee melko varmasti ostoon kun niin hauskalta vaikuttaa.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Aivan loistava demo on kyseessä. Vauhdin tunnetta piisää riittävästi. Ja ne loikat, aivan huikeita hyppyjä. Vaikeeta saada kyllä ehjiä kierroksia kun lähtee lapasesta tai joku toinen tuuppii. Kunhan varsinaisessa pelissä on muutamia kenttiä missä olisi reilusti metsää niin kyllä kelpaa
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itse ainakin ilmoittauduin halukkaaksi. En sitten tiedä muista?

Miten "halukkaaksi"? Oliko tuohon demoon joku osallistuminenkin? No hyvä tuuri tällä kertaa, alunperin en ollut kiinnostunut pelistä ollenkaan, mutta nyt menee varmaanin ostoon:)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itse ainakin ilmoittauduin halukkaaksi. En sitten tiedä muista?
Ai tarkoitatko että ilmoittauduit halukkaaksi että haluat saada demon? Pystykö siihen muka ilmoittautumaankin... Itselle tuli vaan se koodi siinne PSN sähköpostiin, en minä mihinkään ole ilmoittautunut.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ai tarkoitatko että ilmoittauduit halukkaaksi että haluat saada demon? Pystykö siihen muka ilmoittautumaankin... Itselle tuli vaan se koodi siinne PSN sähköpostiin, en minä mihinkään ole ilmoittautunut.
Sama mulla.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on demo testattu ja aika valju maku jäi. Samaa hektisyyttä kuin Flatoutissa ei ole millään, ja paljon hehkutetut grafiikat olivat aika keskinkertaiset tämän yhden radan perusteella verrattuna esmes Pureen. Hypyt oli toki näyttäviä, mutta ekasta Motorstormista ei kyllä tuon perusteella olla tultu paljoa eteenpäin.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tuo sama demo tulee myöhemmin ladattavaksi Storeen.

(Minäkin sain tuon koodin :p )

Mikäli oikein olen kuullut niin siinä demossa joka tulee kaikille ladattavaksi on eri jakso mitä tässä tänään julkaistussa.
Tosin voin olla kuullut väärinkin kun ei lähdettä löydy.

Noh siis jos joku ei vielä älynnyt miksi Motorstorm demo ei nyt tullut Playstation storeen vaan jaettiin satunnaisesti, niin on tämän takana hyvin yksinkertainen
selitys joka kattaa neljä kirjainta QORE

Amerikkalaiset eivät ostaisi QORE:a saadakseen demoa vaan lataisivat sen eu storesta mikäli se sinne oltaisiin suoraan laitettu, sama luultavasti myös SOCOM betan kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Käyttäjälle Finaxis valtava hatunnosto. Mies ei itse halunnut demoa käyttää ja antoi koodin tähän suuntaan joten iso peukunnosto siihen suuntaan :)

Demo oli juuri sellainen kuin odotinkin, pari kierrosta vetäsin pikaisesti ja heti sitä alkoi miettimään että mistä kurvista niitä sadasosia saadaan hiottua pois. Fantastiselta näyttää, eniten odottamani peli tälle vuodelle.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mitäs mitäs??? Mulleki oli tullu se koodi s.postiin vaikka en oo varmasti mihinkää hakenu, enkä mitää täppää klikannu:D:eek: Noh, ei voi mitään... Ilmeisesti arpoivat vaan Suomesta PSN accon omaavat ja pistivät koodeja menemään jonkun kappaleen.
Nyt nukkumaan ja aamulla kahveen kanssa pikkase pacific riftä:p
 
Ylös Bottom