Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift
Virallisen Pleikkari-foorumin Community Team Leader
MusterBuster on latonut kaikkien nähtäville
valtaisan Pacific Rift -tietopaketin.
HUOM! Viestiketjussa on mm. "pohjapiirroskuvat" pelin kaikista 16 radasta, joten jos pelkäät spoilaantuvasi, ei kannata lukea ensimmäistä viestiä pidemmälle.
OHHOH! Luulin että demon radassa olevat kiertotiet ovat jo jotain todella hienoa, mutta kun katsoo vaikkapa Beach Comberia, niin huhhuh kuinka monta eriä ja paljon eri pituisia ja toisista poikkeavaa kulkureittiä tuolta löytyy! Tai vaikka Cascade Falls, ooh.
Kanaloa Baysta näyttää löytyvän tuo puutornin rotisko, joka on mahdollista kaataa isommalla autolla. Olispa muissakin kentissä enemmän tollasia jänniä tuhoutuvia asioita, joilla voi hankaloittaa muiden pelaajien ajamista.
E: Pelattava demohan oli vanha buildi, noissa kuvissakin näkyy tuo uudempi ja ehkä lopullinen Raingod Spires. Paljon paremmalta näyttää. Valaistuskin on aivan eri suunnassa. Valaistus ja maalialueen varjothan tuli demossa aina esille siinä lähtöpaikalla ennen kuin aloittaa kisan (painamalla X:ää). Siinä lähtöalueella näkyi varjoja, sillä valo tuli täysin edestä päin. Uudessa Spiresissä se tulee sieltä ensimmäisten isojen hyppyrien kohdalta. Ihmettelinkin, että miten hitossa puun varjo voi suuntautua oikealla, kun varjo tulee edestä päin (tämän huomaa ennen demossa pelin aloittamista painamalla X:ää. Lähtöpaikassa näkyy maassa puun varjo, mutta se suuntautuu täysin väärin, sillä aurinkohan on edessä päin. Lähtöpaikan palkit sun muut lankut, missä lukee "Raingod Spires", näkyvät oikein auringon suuntaisesti, mutta tuo puu on kyllä jännä, sillä se suuntautuu oikealle.
). Mutta näköjään päättivät muuttaa koko valaistuksen tuohon kenttään.
E2: The Edge -niminen rata vaikuttaa tällä hetkellä ehkä parhaalle.