Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Expansion SPEED pack: lanseeraus 2.7.09
Expansion ADRENALINE pack: lanseeraus 9.7.09
Hinta: 5,95 euroa / paketti
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Lataukseen lähti Speed lisäri. Kokoa ladattavalla tiedostolla on 572MB, joten lisäsisältö ei ollut mukana tuossa viimeisimmässä päivityksessä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Lataukseen lähti Speed lisäri. Kokoa ladattavalla tiedostolla on 572MB, joten lisäsisältö ei ollut mukana tuossa viimeisimmässä päivityksessä.

Ohhoh. Eli ton ku laittaa lataukseen + eilinen päivitys, ni taitaa pikkuhiljaa olla isomman kovalevyn osto edessä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Täälläkin lataa sisältöä. Oli kyllä aika ylläri että se ei sisältynyt tuohon päivitykseen. Tuhti paketti ollut ihan vaan päivitykseksi tuo edellinen. Mukavasti nyt sitten gigan verran vievät yhdessä tilaa..

E: Hmm, tuo kisaviikonloppu on ilmeisesti vain noita nopeuskisoja. Se on kyllä pienoinen pettymys.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Onkos täällä monelle tullut tuon päivityksen jälkeen sellainen bugi, että peli ilmoittaa 1 kisan jälkeen että on saanut sen mikromerkin että on kerännyt kaikki trophyt vaikka ei oikeasti ole?

Itselle tuli päivällä kun pelasin ja kaverille tuli samana iltana. :)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Onkos täällä monelle tullut tuon päivityksen jälkeen sellainen bugi, että peli ilmoittaa 1 kisan jälkeen että on saanut sen mikromerkin että on kerännyt kaikki trophyt vaikka ei oikeasti ole?

Itselle tuli päivällä kun pelasin ja kaverille tuli samana iltana. :)

Sama täällä. Vähän aikaa tuli ihmeteltyä, että mitäs tässä nyt oikein tapahtuikaan. Mutta ilmeisesti siis joku bugi kyseessä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Sattuuko kukaan tietämään mikä biisi soi tässä Adrenaline Pack trailerissa? Mukavaa mättöä, josta varmasta saa hyvät adrenaliinivyöryt ;)

En ole Speed Packia (ainakaan vielä) ostanut, mutta ei se ainakaan trailereiden ja gameplay-videoiden perusteella vaikuta yhtä hyvältä kuin tuo Adrenaline Pack.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Se on Machine Headin biisi ja löytyy itse pelistä
Ilmankos se kuulosti tutulta :) Kiitokset!

Nimimerkillä, menossa tässä kuussa kuuntelemaan mm. Machine Headia ja Metallicaa Poriin ;)

BTW, tuota musiikkia kuulee pelin aikana todella huonosti, kun moottorin äänet yms. ovat niin kohdalla. Tiedän, niitä voi säätää, mutta en ole siltikään löytänyt sellaista hyvää "tasapainoa" musiikin ja pelien äänien välillä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Miten muilla Speed ja Adrenaline packien omistajilla, onko ollut mitään ongelmia? Minulla ilmoittelee nykyään jatkuvasti jotain tyyliin "palvelimeen ei saatu yhteyttä" tms. Mielestäni tämä alkoi Adrenalinen jälkeen. Ja toiseksi peli on jäätynyt monta kertaa. En sitten tiedä onko näillä yhteyttä noihin DLC-paketteihin, mutta jotenkin vähän tuntuu siltä.

Toinen mitä ihmettelin, että ajoin tuossa jonkun puolen tusinaa kisaa verkossa enkä kertaakaan osunut näihin DLC-ratoihin. Enkä myöskään löytänyt hakuasetuksista mitään millä pystyisi hakemaan niitä pelkästään. Onko muut osuneet verkossa uusiin ratoihin?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ainakin mulla ollut ongelmia aikahaasteessa tuon "palvelimeen ei saada yhteyttä" ongelman kanssa. Ongelma alkoi kesken pelin, kun vaihdoin samalla radalla eri ajoneuvoon. Sen jälkeen en ole saanut yhteyttä palvelimeen kertaakaan. Tulostauluja pystyy kyllä katselemaan, mutta mitään sinne ei saa lähetetyksi.

Nettipeliä en ole koittanutkaan, kun aikahaasteiden ajo on vielä kesken.:)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Juu, eli aivan samat oireet kuin itsellä. Onlinessa tosiaan herjailee kanssa tuota samaa ilmoitusta, mutta ajamaan pystyy silti. Täytyy tässä joku päivä ajella enemmän onlinessa että näkee tuleeko noita uusia ratoja siellä vastaan. Ilmoittele sitten kun saat aikahaasteet suoritettua ja piipahdat onlinessa että mikä on tilanne. Ja tietysti muiltakin kommentteja, että onko kyseessä yleinenkin ongelma.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tässä pelailtiin kaverin kanssa pari päivää (ei putkeen tietenkään :p) tätä tosi ahkerasti.
Keksittiin myös oma pelimuoto, joka on ihan hemmetin hauskaa, ainakin omasta ja kaverin mielestä. Eli ensin laitetaan kierrosmääräksi 10 ja kaikille muille kuskeille joko prätkä tai mönkijä. Itselle ja kaverille sama (prätkä tai mönkijä) ja sitten kisataan, kumpi lyö enemmän porukkaa kisan aikana. Sugar Rush ja Raptide osoittautuivat todella hauskoiksi kentiksi tälläiseen kisaan. Voitin lyömällä 21 tyyppiä ja kaveri 17. Sain myös pelisessioiden aikana jotain 3-4 trophya ihan vahingossa (Iskijä, Sortaja, Kroisos, Keskisarjalainen). :P
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tässä pelailtiin kaverin kanssa pari päivää (ei putkeen tietenkään :p) tätä tosi ahkerasti.
Keksittiin myös oma pelimuoto, joka on ihan hemmetin hauskaa, ainakin omasta ja kaverin mielestä. Eli ensin laitetaan kierrosmääräksi 10 ja kaikille muille kuskeille joko prätkä tai mönkijä. Itselle ja kaverille sama (prätkä tai mönkijä) ja sitten kisataan, kumpi lyö enemmän porukkaa kisan aikana. Sugar Rush ja Raptide osoittautuivat todella hauskoiksi kentiksi tälläiseen kisaan. Voitin lyömällä 21 tyyppiä ja kaveri 17. Sain myös pelisessioiden aikana jotain 3-4 trophya ihan vahingossa (Iskijä, Sortaja, Kroisos, Keskisarjalainen). :P

Pelasitte yhdellä konsolilla jaetulla ruudulla, vai verkossa?

Kuulostaa ihan hauskalle! Ja tuo trophyjen saaminen tuolla tavalla innostaa vielä lisää. :D
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Jaetulla ruudulla pelasimme. Verkossa se ei olisi onnistunutkaan, ei ainakaan niin hyvin. Vaatisi mikit kummaltakin pelaajalta kaiken lisäksi, ja luottamustakin pitää olla ettei valehtele osumien määrää.. Saisi olla vaikka ihan kunnon pelimoodina tuollainen, että näkisi lyöntien määränkin eikä tarvitsisi jatkuvasti huudella "HEI MÄ OSUIN TAAS! JOHDAN NYT XX-XX!". ;P
Mutta todella hauskaksi havaittiin ko. moodi kaverin kanssa.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on jumalauta lähellä, että pistän tämän myyntiin. Henki menee ja mahahaava tulee tätä menoa! Mä olen itkenyt, hikoillut, kiroillut, hakannut ohjainta niin että sormet hajoavat, mutta ei, olen vasta puolessa välissä, ja tämä peli on niin saatanallisen vaikea, että järki menee. Pitäisi evonkin tajuta, että kaikki pelaajat eivät ole läskejä nörttejä, jotka istuvat koko elämänsä pleikkarin ääressä muna perseessä hinkkaamassa jotain motorstormia:mad:. Siis ihan oikeesti! Voitteko MITENKÄÄN uskoa, että se ihan oikeasti VITUTTAA kun NELJÄ, siis NELJÄ kertaa peräkkäin törmäät kisan kärkipaikalta piilossa olevaan esteeseen VIKASSA mutkassa! :mad:Checkpointit anyone??? Tai nämä Time Trialit. Ajetaan saatana kaks viikkoa samaa rataa jollain mönkijällä, kun joku molopää pelisuunnittelija on halunnut keinotekoisesti pidentää pelinsä kestoa. Tätä ei voi nähdä muuten, kuin vittuiluna pelaajille. Jos mä maksan pelistä viiskymppiä, ni mä kans haluan oikeesti saada siitä fiiliksiä, kokea onnistumisen elämyksiä. Voittaa.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Heh.. :D

Näinhän se menee lähes kaikissa ajopeleissä. (ellei jopa kaikissa) Eihän nyt mitään checkpointteja missää ajopelissä voi olla. Kun kisataan niin kisataan.
Siinähän se koko juju piilee että pitää ajaa tasaisen hyvin koko kisa ja viimeisellä kierroksella rutistaa kaikki peliin ja ajaa voittoon. Ja tosiaan pienestä virheestä koko kisa saattaa mennä pieleen, pelaa sitten kaverin kanssa, yksinpeliä tai verkossa.
Samalla tavalla se menee wipeoutissa ja esim GT sarjoissa. Jos ajat mutkat suoriks viimeisellä kierroksella ni voit olla varma ettet voita kisaa. Kapula/ratti voi "lentää" käsistä mutta ei auta ku koittaa uudestaan ja kun voittaa kisan ni voi sitä voiton riemua. :D

Tietty, voisihan näissä ajopeleissäkin olla jokin beginner/nyyppä moodi jossa saa treenata ajamista ja vastustajat ajavat körötellen.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on jumalauta lähellä, että pistän tämän myyntiin. Henki menee ja mahahaava tulee tätä menoa! Mä olen itkenyt, hikoillut, kiroillut, hakannut ohjainta niin että sormet hajoavat, mutta ei, olen vasta puolessa välissä, ja tämä peli on niin saatanallisen vaikea, että järki menee. Pitäisi evonkin tajuta, että kaikki pelaajat eivät ole läskejä nörttejä, jotka istuvat koko elämänsä pleikkarin ääressä muna perseessä hinkkaamassa jotain motorstormia:mad:. Siis ihan oikeesti! Voitteko MITENKÄÄN uskoa, että se ihan oikeasti VITUTTAA kun NELJÄ, siis NELJÄ kertaa peräkkäin törmäät kisan kärkipaikalta piilossa olevaan esteeseen VIKASSA mutkassa! :mad:Checkpointit anyone??? Tai nämä Time Trialit. Ajetaan saatana kaks viikkoa samaa rataa jollain mönkijällä, kun joku molopää pelisuunnittelija on halunnut keinotekoisesti pidentää pelinsä kestoa. Tätä ei voi nähdä muuten, kuin vittuiluna pelaajille. Jos mä maksan pelistä viiskymppiä, ni mä kans haluan oikeesti saada siitä fiiliksiä, kokea onnistumisen elämyksiä. Voittaa.

Aika turhia vaadit. Peli on kyllä vaikea mutta ei se nyt noin vaikea ole. Itsellä meni alle viikko kun pelasin yksinpelin läpi (ehkä noin 4 päivää).
 
Ylös Bottom