Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2

Hyvältä näyttää :) Trailerin perusteella musiikin takana on samoja pumppuja, mitä ykösessäkin. Trailerin piisinä on Pendulumin Tarantula. Ykkösessä taas kuului Pendulum - Slam jo XMB valikossakin, kun pisti levyn sisään ja meni Motorstorm-kuvakkeen kohdalle.
 
Vastaus: Motorstorm 2

Wolfmother ja Nirvana olivat oikeastaan ainoat kuunneltavat bändit ekassa, toivottavasti pistävät vähän enemän rokkia mukaan tällä kertaa..
 
Vastaus: Motorstorm 2

Mä en pystynyt pitämään edes musiikkeja päällä ykkösessä, koska ne oli mixattu niin päin persettä peliäänien kanssa. Mistään ei saanut mitään selvää jos oli musat päällä.
 
Vastaus: Motorstorm 2

Omat musaplaylistit -feature tulisi olla pakollinen kaikkiin ajopeleihin.

(GT:lle olen valmis antamaan erivapauksia) :)
 
Vastaus: Motorstorm 2

Mä en pystynyt pitämään edes musiikkeja päällä ykkösessä, koska ne oli mixattu niin päin persettä peliäänien kanssa. Mistään ei saanut mitään selvää jos oli musat päällä.

Kuis nyt näin? Itse ainakin sain ihan kunnolla selvää.
Mielestäni ne st oli ihan hyviä paria huonoa lukuun ottamatta.
 
Vastaus: Motorstorm 2

Omat musaplaylistit -feature tulisi olla pakollinen kaikkiin ajopeleihin.
WipEout HD:ssa voi ottaa käyttöön PS3:lle tallennetut soittolistat, joten toivottavasti tajuavat ottaa ominaisuuden käyttöön tässäkin.

Niin, ja jos ei Primal Screamia tule peliin, niin sitten alkaa Evolutionilla ote lipsumaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2

Eipä paljoa tuo Teaser traileri antanut pelistä kuvaa mutta ainakin viidakkoympäristöt olivat paljon parempia kuin ykkösosan aavikot. Näytti hienoilta nuo viidakot ja siellä kun on kerta jokia, tulivuoria ja muuta niin kuulostaa loistavalta ajoympäristöltä. Offline -moninpeliä toivoinkin todella paljon kun kaverin kanssa pelaillaan aika useasti ja loistava juttu kun tekevät sen tähän ja yhtä iso nettipeli kuin GT5:ssä! Ainakin kaksi ostamisen arvoista ajopeliä tulossa vielä tänä vuonna...
 
Vastaus: Motorstorm 2

Niin, ja jos ei Primal Screamia tule peliin, niin sitten alkaa Evolutionilla ote lipsumaan.

Tuon lisäksi voisi tulla myös hieman Jesus And Mary Chainia, jossa Primal Screamin Bobby Gillispie soitti aikoinaan rumpuja. Vaikkapa pari räväköintä biisiä Honey's Dead-levyltä, niin kylä lähtis.:)

Tämä peli kyllä taitaa tällä hetkellä olla ensimmäisenä odostuslistalla PS3:n peleistä. Ykkönen on ehdottomasti laitteen ensimmäinen klassikko, vaikka siinäkin pari puutetta onkin sekä paikoitellen hirveä ja liian suppea soundtrack (tai sitten minun versioni vain halusi soittaa koko ajan niitä paria pahinta renkutusta).
 
Vastaus: Motorstorm 2

Tuon lisäksi voisi tulla myös hieman Jesus And Mary Chainia, jossa Primal Screamin Bobby Gillispie soitti aikoinaan rumpuja. Vaikkapa pari räväköintä biisiä Honey's Dead-levyltä, niin kylä lähtis.:)

Tämä peli kyllä taitaa tällä hetkellä olla ensimmäisenä odostuslistalla PS3:n peleistä. Ykkönen on ehdottomasti laitteen ensimmäinen klassikko, vaikka siinäkin pari puutetta onkin sekä paikoitellen hirveä ja liian suppea soundtrack (tai sitten minun versioni vain halusi soittaa koko ajan niitä paria pahinta renkutusta).

Tai sitten et osannut mennä optionssiin, josta oli mahdollista valita mitä siellä soi ja mitä ei ? :D
 
Vastaus: Motorstorm 2

Tai sitten et osannut mennä optionssiin, josta oli mahdollista valita mitä siellä soi ja mitä ei ? :D

En minä ole optionseista mitään biisiasetuksia säätänyt, kun luulin sen soittavan kaikkia biisejä randomilla. No, ongelma ratkesi kuitenkin eilen, kun yhdistin läppärin toiseen kotiteatteripakettiin ja PS3:n toiseen. Toisesta laitteistosta sitten tuli omat biisit ja toisesta moottoreiden ym. äänet. Kokemus muuttui huomattavasti miellyttävämmäksi. :)
 
Vastaus: Motorstorm 2

En minä ole optionseista mitään biisiasetuksia säätänyt, kun luulin sen soittavan kaikkia biisejä randomilla. No, ongelma ratkesi kuitenkin eilen, kun yhdistin läppärin toiseen kotiteatteripakettiin ja PS3:n toiseen. Toisesta laitteistosta sitten tuli omat biisit ja toisesta moottoreiden ym. äänet. Kokemus muuttui huomattavasti miellyttävämmäksi. :)

Tapansa kullakin. :p
 
Vastaus: Motorstorm 2

MS 1 on parhaat musiikit mihinkään peliin on laitettu nii älkää jaksako valittaa ja säätää mitään.
Sitäpaitsi ei niistä tehosteista jaksa välittää ku se musiikki siinä pelissä on tärkeintä



Motorstorm 2 The game to own all 360 games has arrived..:D
 
Vastaus: Motorstorm 2

MS 1 on parhaat musiikit mihinkään peliin on laitettu nii älkää jaksako valittaa ja säätää mitään.
Sitäpaitsi ei niistä tehosteista jaksa välittää ku se musiikki siinä pelissä on tärkeintä



Motorstorm 2 The game to own all 360 games has arrived..:D

Tämä oli kyllä kokonaisuudessaan niin lapsellinen viesti että pistää virneen naamalle tahtomattakin :P
 
Vastaus: Motorstorm 2

Olihan siellä pari hyvää kappaletta, kuten Slipknot - Before I Forget, Nirvana - Breed, se musa, joka soi aina levyn kohdalla XMB:ssä ja se biisi, jossa hoilattiin "I wanna take u to the roller coaster" tjs.

Jotkut biisit oli taas niin ärsyttäviä, että oli pakko käydä musiikkilistasta ottamassa rasti pois niiden kohdalta.

Muutenkin oli outoa, kun kisan aikana peli soitti aina 1 - 3 kappaletta ja joskus samaa kappaletta jopa 3 kertaa peräkkäin :eek:
 
Vastaus: Motorstorm 2

Muutenkin oli outoa, kun kisan aikana peli soitti aina 1 - 3 kappaletta ja joskus samaa kappaletta jopa 3 kertaa peräkkäin :eek:

Tämä juuri alkoi minuakin ärsyttämään, varsinkin kun peli soitti eniten juuri Slipknotia (joka on mielestäni typerimpiä bändejä ikinä, sori vaan) ja sitä yhtä biisiä, jossa laulaja kuulosti ihan siltä Poliisiopistojen punkkarilta (taisi olla Zed-nimeltään), joka puhui ihmeellisellä tavalla. Minun mielestäni pelissä oli varmaan viisi siedettävää biisiä ja loput roskaa. Mutta nyt noita ei onneksi tarvi enää kuunnella.
 
Ylös Bottom