Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Aika turhia vaadit. Peli on kyllä vaikea mutta ei se nyt noin vaikea ole. Itsellä meni alle viikko kun pelasin yksinpelin läpi (ehkä noin 4 päivää).
Kyllä se toisille on todella/liian vaikea. Samasta syystä ensimmäinenkin Moottorimyrsky jäi meikulta kesken. Ei vaan taidot ja hermot riitä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Kyllä se toisille on todella/liian vaikea. Samasta syystä ensimmäinenkin Moottorimyrsky jäi meikulta kesken. Ei vaan taidot ja hermot riitä.
Joo täytyy itselläkin myöntää, että hermot siinä meni vaikka ihan hyvä kuski omasta mielestäni olen. Ne viimeisimmät kilpailut joka maastossa oli vaan niin vaikeita. AI kuskit eivät myöskään tehneet virheen virhettä ja jos johti kilpailua niin ihanasti oli catch-up aina käytössä ja tekoälypelaajat painoivat ohi.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on jumalauta lähellä, että pistän tämän myyntiin. Henki menee ja mahahaava tulee tätä menoa! Mä olen itkenyt, hikoillut, kiroillut, hakannut ohjainta niin että sormet hajoavat, mutta ei, olen vasta puolessa välissä, ja tämä peli on niin saatanallisen vaikea, että järki menee. Pitäisi evonkin tajuta, että kaikki pelaajat eivät ole läskejä nörttejä, jotka istuvat koko elämänsä pleikkarin ääressä muna perseessä hinkkaamassa jotain motorstormia:mad:. Siis ihan oikeesti! Voitteko MITENKÄÄN uskoa, että se ihan oikeasti VITUTTAA kun NELJÄ, siis NELJÄ kertaa peräkkäin törmäät kisan kärkipaikalta piilossa olevaan esteeseen VIKASSA mutkassa! :mad:Checkpointit anyone??? Tai nämä Time Trialit. Ajetaan saatana kaks viikkoa samaa rataa jollain mönkijällä, kun joku molopää pelisuunnittelija on halunnut keinotekoisesti pidentää pelinsä kestoa. Tätä ei voi nähdä muuten, kuin vittuiluna pelaajille. Jos mä maksan pelistä viiskymppiä, ni mä kans haluan oikeesti saada siitä fiiliksiä, kokea onnistumisen elämyksiä. Voittaa.
Jotenkin mun on pakko yhtyä tähän. Joskus aikoinaan postasin samankaltaisesta jutusta. Yksinpeli tila Festarit on yksinkertaisesti aivan vaikea, tai teköäly on suosta. No miksei olisi, kulman taakse häviää puolen sekunnin etumatkalla, ovat jo poissa horisontista. Ja eipä ollut ihan kurviton mutka semmoinenkaan. Kyllähän nämä Speed-eventit varsinkin otti ja ottaa vieläkin nuppiin, kun aivan surkeita autoja tyrkätään mulle nenän eteen ja sitten niillä muka pitäisi saada jotain? Ihan kuin viimeisen puoleisemmisten kisojen pronssin saaminenkin olisi jo saavutus mistä jumalakin olisi tyytyväinen.

Yksinpeli tilan takia tämän peli onkin jäänyt hyllyyn. Toisaalta, niin kävi aikoinaan Burnout 3: Takedownillekin, kun sai yksinpeli modesta tarpeekseen. Menee viikkoja, kuukausiakin, kun sitten yhtäkkiä kaikki saadaan vedetyksi kirosanoja heitellen päin telkkuu koko aika. Mutta päästiinpähän kuitenkin.
Mahtais varmaan MotorStorm: Pacific Riftilla olla sama juttu meidän taloudessa...

Mutta kaikenkaikkiaan, Paul, olen kanssasi aika lailla samaa mieltä, ja näin ymmärrän huolesi(ja postauksesi) hyvin.:)
Kiva kun löytyy kohtalotovereitakin, tosin että kuten saatoin vihjatakin, olen viimeisten kisojen paikkeilla.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Jotenkin mun on pakko yhtyä tähän. Joskus aikoinaan postasin samankaltaisesta jutusta. Yksinpeli tila Festarit on yksinkertaisesti aivan vaikea, tai teköäly on suosta. No miksei olisi, kulman taakse häviää puolen sekunnin etumatkalla, ovat jo poissa horisontista. Ja eipä ollut ihan kurviton mutka semmoinenkaan. Kyllähän nämä Speed-eventit varsinkin otti ja ottaa vieläkin nuppiin, kun aivan surkeita autoja tyrkätään mulle nenän eteen ja sitten niillä muka pitäisi saada jotain? Ihan kuin viimeisen puoleisemmisten kisojen pronssin saaminenkin olisi jo saavutus mistä jumalakin olisi tyytyväinen.

Yksinpeli tilan takia tämän peli onkin jäänyt hyllyyn. Toisaalta, niin kävi aikoinaan Burnout 3: Takedownillekin, kun sai yksinpeli modesta tarpeekseen. Menee viikkoja, kuukausiakin, kun sitten yhtäkkiä kaikki saadaan vedetyksi kirosanoja heitellen päin telkkuu koko aika. Mutta päästiinpähän kuitenkin.
Mahtais varmaan MotorStorm: Pacific Riftilla olla sama juttu meidän taloudessa...

Mutta kaikenkaikkiaan, Paul, olen kanssasi aika lailla samaa mieltä, ja näin ymmärrän huolesi(ja postauksesi) hyvin.:)
Kiva kun löytyy kohtalotovereitakin, tosin että kuten saatoin vihjatakin, olen viimeisten kisojen paikkeilla.
Enitenhän tässä raivostuttaakin tämä tekoäly. AI-kuskit ovat kuin se moninpelin pahin häirikkö, 12-vuotias liikalihava epäsosiaalinen Lontoon murteella kiroileva ADHD-brittipoika. Ne ajavat vain häiritääkseen pelaajaa. Ne odottavat että saat kiinni, ja sitten jarruttavat ja kolaroivat minkä pystyy. Fysiikat ovat myös todella häiritsevän selkeästi pelaajaa vastaan. Ei siitä riemu parane, kun voittohaaveet tuhoutuvat RANTAKIRPUN PUKATESSA MONSTERISI rotkoon viimeisellä kierroksella. Siis ihan oikeasti. Sulla on raskas monsteri, käännät rantakirppua päin, mutta se on muka vahvempi ja puskee sinut rotkoon!!!:mad: Ei näin. Tätä ei huomannut, ennen kuin nyt tasojen 5-7 kisoissa. Niin, ja kuminauhaefekti. Ihan sama vaikka ajaisit kuinka täydellisesti kärjessä koko kilpailun, tekoäly kyllä menee ohi vikassa mutkassa jos vain haluaa. Sen sijaan pelaajan voittohaaveet voi haudata jo ensimmäisellä kierroksella kerran kolaroidessa. Ja kolareitahan sattuu kun AI-kuskien ainoa tavoite on pelata pelaaja pois pelistä lääkekaapille buranaa hakemaan.

En aio luovuttaa, mutta paska saa jäädä taas hyllyyn ainakin muutamaksi viikoksi. Onneksi löytyy viihdyttävämpiäkin pelejä. Enää 138 pulua tapettavana GTA IV:ssä:)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt lähtee paska myyntiin. Rahoilla voin sitten ostaa jonkun pelin, jonka parissa voi oikeasti viihtyä. Jo pelkkä Motorstormin pelikotelon näkeminen aiheuttaa nyt itsessäni nk. hajotusta, itse asiassa vihaan tätä peliä ihan sydämeni pohjasta. Sylettää. Tämä voisi olla niin hyvä peli. Harmi vaan että jossain vaiheessa peliprojektia "Romurallia trooppisella saarella" muuttui "Vitutukseksi trooppisella saarella":mad:

Suosittelen peliä kaikille äärimmäisen masokistisille henkilöille. << Goatse-temppuvinkit poistettu. T: Ylläpito >>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Oli kyllä niin loistava peli että platinankin tuli hankittua. Seuraavaa Motorstormia kehiin, kiitos. Tosiaankin ne festivaalit eivät ole niin vaikeita jos osaa kaikki reitit hyvin. Time Attackeissä lataa parhaimman pelaajan ghostin ja seuraa sitä sitten.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tosiaankin ne festivaalit eivät ole niin vaikeita jos osaa kaikki reitit hyvin.

Hyvä peli muutaman tunnin peluun jälkeen. Nuo oikeat reitit ja oikeat ajoneuvot ovat avain voittoon festareissa ja onlinessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

(siirsin KZ3-ketjusta)

Muuten, "-- But also for things like racing games, Motorstorm is coming out in 3D, you can read the road a lot better and, something that I never personally liked is being inside the car, but now I can actually inside the car and drive, so I think it really adds to the gameplay as well."

MotorStorm 3D? Eikös MotorStormista pitäny olla vaan joku yhen radan 3D-esittely? Ovatko ne muka siihen sitten tehneet sisäkuvakulman, vai onko ihka oikea MotorStorm 3 tulossa, ja tällä kertaa siis sisäkuvakulman kanssa?
[/OFFTOPIC]

En ole varma onko 3D-julkaisua vielä varmistettu missään, mutta eiköhän koko peli tule joskus demon jälkeen..
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tietääkö kukaan onko tähän tulossa 3D patchi vai ainoastaan tuo demo?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tietääkö kukaan onko tähän tulossa 3D patchi vai ainoastaan tuo demo?
Oletettavasti jää vain 3D-demon herkuksi, mutta tulevassa Motorstorm: Apocalypsessä on 3D-tuki vakiona.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Vielkö tätä pelaa porukka? Lisätkää psn tunnus BioZell jos kiinnostaa peliseura, headset löytyy ja suhteellisen amatööri olen.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Onko hajua, mistä johtuu, että kun kaksinpelillä pelaa vaakatasossa poikittain ruudut, niin ruudun oikea ja vasen reuna on kokonaan musta. Eli osa ruudusta jää käyttämättä, ongelmaa ei ilmene kun pelaa pystysuoraan kaksinpelillä, mutta tällein on omasta mielestäni vaikeampi pelata.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Jos Pacific Riftin verkkopelistä haluaa vielä nauttia, se kannattaa tehdä piakkoin. Sony nimittäin vetää töpselin seinästä 1. lokakuuta.

Important notice for all PlayStation 3, PlayStation 2 and PSP owners regarding online games.

As of 1 October 2012 you will no longer be able to use the online features of the following game:

PlayStation 3
MotorStorm Pacific Rift

Lähde: PlayStation
 
Ylös Bottom