Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Autshh... tuo video kulminoi hyvin Mopostormin suurimman ongelman. Kun ruudulla ei ole kymmentä räjähtävää truckkia, peli on yksinkertaisesti tylsä. (tai no tylsän näköinen).

Itse ajaminen nimittäin on aika aneemisen oloista kun mutkissakin autot hidastavat aivan liikaa tyyliin Flatout. Vihasin sitä mutkissa hidastumista Flatouteissa sydämeni pohjasta.


No kassellaan nyt mitä tuosta sitten tulee...
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Tämäkin peli suorastaan huutaa rumblea! Haluan päästä pelitapahtumiin sisälle jä tuntea mitä tapahtuu, jotta voisin hallita paremmin ajokkiani ja tuntea töyssyt ja törmäykset, enkä vain seurata tapahtumia sivusta.

Muuten peli vaikuttaa hyvältä ja on julkaisupeliksi varmaan ok, eri asia on kuinka moni ihmisistä pistää 670 (suomen hinta) ps3:n ostoon ja sitten tätä peliä pelaa.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Oliver sanoi:

Onko video tosiaan "julkaisukunnossa" olevasta pelistä?

Ainakin minulla ensimmäisenä mieleen tuli että autot enneminkin matelevat kuin ajavat nopeavauhtista/tempoista kilpaa kanjoneissa. (Lisäksi edelleen ihmettelen pelin aiheuttamaa hypeä ja innostusta, mutta ehkä minun pitäis vaan itse päästä koittamaan peliä.)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Count_M sanoi:
Onko video tosiaan "julkaisukunnossa" olevasta pelistä?

Ainakin minulla ensimmäisenä mieleen tuli että autot enneminkin matelevat kuin ajavat nopeavauhtista/tempoista kilpaa kanjoneissa. (Lisäksi edelleen ihmettelen pelin aiheuttamaa hypeä ja innostusta, mutta ehkä minun pitäis vaan itse päästä koittamaan peliä.)

Aika samat. Tosin kyllä Mopostorm ajoittain näyttää aika ennennäkemättömän hyvältä näissä mälläys-tilanteissa. Itse ajaminen ja yksinään pöristely näyttääkin todella tylsältä. Ja edelleen liian hitaalta.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Aika monelta asialta Motorstorm näyttää, mutta ei tylsältä. Ei ainakaan mun näkövinkkelistä. Tietysti kun viimeinen kaahailupelikokemus on PGR niin ei paljoa tarvitse parantaakaan että päästään eteenpäin.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Ajaminen on sen verran taiteilua, että välillä vauhtia on jopa liikaa, ihan oikeasti. Itse kun pääsee peliä pelaamaan, on fiilis katossa. Ja pelin vauhdikkuuteen vaikuttaa myös sellainen seikka kuin taito.;)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Ajaminen on sen verran taiteilua, että välillä vauhtia on jopa liikaa, ihan oikeasti. Itse kun pääsee peliä pelaamaan, on fiilis katossa. Ja pelin vauhdikkuuteen vaikuttaa myös sellainen seikka kuin taito.;)

Näin on. Itse japsi-versiota pelaillessani silmien räpäyttäminenkin voi viedä auton välillä romuttamolle. Ja kun euroopan julkaisun pitäisi vielä olla viimeistellympi ja sisällöltään
rikkaampi niin kyseessä on huippu peli josta vauhtia ei todellakaan puutu.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Niin... Kun käytiin testaamassa konetta pekka1982:lla, oli veljeni ihmeissään alkuun RR7:n hitaudesta, mutta kun ohjain sattui omaan käteen, oli hänkin vakuuttunut vauhdista, vaikka demossahan on vasta pelin ensimmäisiä rupuautoja :D
Eiköhän samanlainen homma ole MS:n kanssa hieman :p
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Z-Dogg sanoi:
Tämäkin peli suorastaan huutaa rumblea! Haluan päästä pelitapahtumiin sisälle jä tuntea mitä tapahtuu, jotta voisin hallita paremmin ajokkiani ja tuntea töyssyt ja törmäykset, enkä vain seurata tapahtumia sivusta.

Kaipaat käteesi jatkuvasti tärisevää ohjainta? Kokeile Blackia.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Niin, tuossahan ei tosiaan ole tärinää... enpä ole huomannut enkä kaivannut.
Keskityn ehkä liikaa pelaamiseen kun en huomaa tuollaista.:D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Zoukka sanoi:
Autshh... tuo video kulminoi hyvin Mopostormin suurimman ongelman. Kun ruudulla ei ole kymmentä räjähtävää truckkia, peli on yksinkertaisesti tylsä. (tai no tylsän näköinen).

Itse ajaminen nimittäin on aika aneemisen oloista kun mutkissakin autot hidastavat aivan liikaa tyyliin Flatout. Vihasin sitä mutkissa hidastumista Flatouteissa sydämeni pohjasta.


No kassellaan nyt mitä tuosta sitten tulee...
Tylsä tai tylsän näköinen?Millä tavalla muut autopelit ovat ei-tylsiä, kun ajat yksinäisessä johdossa muita edellä?Ja missä autopeleissä ei mutkissa hidasteta?Kun vielä motorstormissa voit lähteä kokeilemaan onneasi vaihtoehtoisille reiteille tai ajaa äärirajoilla boost mahdollsimman paljon pohjassa, on ajaminen verrattuna moneen muuhun autopeliin kaikkea muuta kuin tylsää yksinäisyydessä, puhumattakaan kun joukko on tiiviisti kassassa.. Esimerkiksi itse kyllästyin GT:ssä juuri siihen yksinäisyyteen radoilla, kun olit ekalla kierroksella muut kilpailijat ohittanut.Ehkä tuo kanjonimaisema on tylsän näköistä, mutta eikös se tärkeämpää ole tuo radan vaihtelevuus, kuten korkeuserot, pomput jne. kuin ulkonäölliset seikat? Ja puhutaan kuitenkin ilmeisesti tämän hetken vaikuttavimman näköisestä autopelistä.
Voihan sitä sitten osallistua pelkästään kisoihin joissa catch-up on päällä, jos ei yksin johdossa huvita ajella.

Pakko sanoa: Kriittisyys on aina hyvästä, mutta teikäläisen pessimistiset kommentit loistavat joka paikassa, mistä tuo ainainen pessimistisyys oikein kumpuaa:confused: Noh...pelaa sitten muita autopelejä, joissa yksin pelaaminen johdossa ei ole tylsää:rolleyes:

Ja tuossa pätkässähän taisi olla se 5 kisaajaa radalla...
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Ja tuossa pätkässähän taisi olla se 5 kisaajaa radalla...

Aivan. Ja kuten sanoin, ilman räminää meno on tylsää. Autot eivät käyttäydy kovin realistisesti eikä testaajien mielestä (pelaaja jne...) ajomalli ole kovin kiihottava. Vahvuus on edelleen noissa mainitsemissasi kentissä ja romutuksessa.

Vaikeahan tätä on selittää, mutta ohjaus ei näytä oikein tiukalta ? Enkä menisi mitään GT:tä ottamaan keskusteluun mukaan, sillä Mopostorm on arcade-ajoa. Ei siinä mitään realisimia olla haettukaan.

Ja tärinän puute tulee olemaan suuri miinus. Halusi asian kohdata tai ei. Ajoepeleissä rumble on loistava apuväline pidon pitämiseen ja varsinkin tällaisessa ryminäpelissä sen puute korostuu erityisesti. Muutenkin on niin naurettavaa, että porukka edes YRITTÄÄ kehittää jotain vastaan sanomista sille, että tärinän puute on ikävää. "Osta subbari".... osta ite vaikka raketti.

Face it. Sony säästi pelaajien ilossa.


...mistä tuo ainainen pessimistisyys oikein kumpuaa?

Pessimismi vai realistinen maailmankatsomus ?
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Zoukka sanoi:
Muutenkin on niin naurettavaa, että porukka edes YRITTÄÄ kehittää jotain vastaan sanomista sille, että tärinän puute on ikävää.

Varmaan osa ihan vaan yrittää. Itseäni tärinän puutteet eivät haittaa, koska kaikissa peleissä yleensä kytken ne pois päältä. Jos tajuan että siinä sellaiset ovat. En vaan yksinkertaisesti tykkää siitä, että ohjain pelatessa tärisee. Jokainen siis tyylillään ja ymmärrän toki että jotkut tärinästä tykkäävät ja se että ne nyt puuttuu on askel huonompaan suuntaan.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Zoukka sanoi:
Pessimismi vai realistinen maailmankatsomus ?
Ei se voi realismia olla jos ei ole itse peliä pelannut. Se on silloin pessimismiä.

Itseäni harmittaa erittäin paljon tärinän puute Sixpack...axiksessa mutta Motorstormia kokeillessa ei tullut edes huomattua ettei ohjain tärise. Tosin testituokio oli sen verran lyhyt että saattaa mennä uutuudenviehätyksen piikkiin, mutta todennäköisesti siinä vaiheessa kun lopullista versiota on pelannut aikansa ja suurin uutuudenviehätys on rapissut, ei tärinää enää muista edes kaivata. Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon per*****sä.
Ja turhahan se on kiukutella muutenkaan tärinän puutteesta kun ei tilanne siitä miksikään muutu. Kannattaa ottaa kaikki ilo irti siitä mitä on tarjolla. Sillä asenteella nautinto maksimoituu - ja tämä pätee ihan kaikkeen.

My 5 cents.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Motorstormin ajotuntuma on kunnossa. Auton käyttäytyminen epätasaisessa maastossa on tehty tosi hyvin ja boostin hienovarainen käyttö käännöksissä ja muussa ohjauksen hienosäädössä on aika mainio juttu.

Mutta on tietysti hyvä, jos pelaamatta tietää mikä peleissä toimii ja mikä ei. Silloin tulee tehtyä vain onnistuneita peliostoksia.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Mutta on tietysti hyvä, jos pelaamatta tietää mikä peleissä toimii ja mikä ei. Silloin tulee tehtyä vain onnistuneita peliostoksia.

Mainitsin selvästi, että tämän hetkinen mielipiteeni perustuu ennakoihin ja tietenkin videoihin. Ostohaluista en ole puhunut sitten sanaakaan.

Luetun ymmärtäminen ROKS!
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Zoukka sanoi:
Mainitsin selvästi, että tämän hetkinen mielipiteeni perustuu ennakoihin ja tietenkin videoihin. Ostohaluista en ole puhunut sitten sanaakaan.

Kirjoitat kuitenkin hyvin itsevarmasti, kaiken kokeneeseen tyyliin. Silti, vaikka täällä on jo monia jotka ovat peliä pelanneet eivätkä voi allekirjoittaa näkemyksiäsi. Palataan aiheeseen, kun olet korkannut pelin.
 
Ylös Bottom