Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

Duraisuka28 sanoi:
no onko coyote weekend ostamisen arvonen paketti.? pitäs vielä keksii miten saan sen keploteltua ittelleni.

Kelle on, kelle ei. Yksi uusi rata, kolme uutta ajoneuvoa, yksi uusi on-line pelimuoto. Ihan hauska lisä peliin, erityisesti tuo eliminator-pelimuoto. Hinta ehkä aavistuksen korkea paketin laajuuteen nähden.
 
Vastaus: MotorStorm

hartzu sanoi:
Kelle on, kelle ei. Yksi uusi rata, kolme uutta ajoneuvoa, yksi uusi on-line pelimuoto. Ihan hauska lisä peliin, erityisesti tuo eliminator-pelimuoto. Hinta ehkä aavistuksen korkea paketin laajuuteen nähden.
kolme ajoneuvoa..?
mitä siin eliminatoris tehään? kyl ostasin jos saisin jotenki store lompakkoo hynää.
 
Vastaus: MotorStorm

Duraisuka28 sanoi:
kolme ajoneuvoa..?
mitä siin eliminatoris tehään? kyl ostasin jos saisin jotenki store lompakkoo hynää.

Tarkempi kuvaus USA:n blogissa paitsi, että siellä sai 5 uutta autoa tuossa paketissa, kun meille tuli 3.

Lompuukiin saa helposti rahaa luottokortilla ;)
 
Vastaus: MotorStorm

player_fin sanoi:
Joillakin on se ongelma että ei omista luottokorttia. Kuten minulla. :(

Näihän se on. Kortin puute alkaa olla aikamoinen rajoittava tekijä nykypäivänä, kun osa peleistä jaellaan vain verkossa ja muuta maksutapaa ei ole. VISA electronit toimivat myös, jollei halua/voi ottaa oikeaa luottokorttia.
 
Vastaus: MotorStorm

Onko toi Coyote Revenge (vai mikä onkaan) sellanen lisäpaketti, että se kannattaa ostaa?

Hyvä peli muuten. Ostin tän ennen kuin PS3 oli hankittu :D

Yksinpelissä oon niissä ihan vikoissa lipuissa, ja online - pelissä (nickillä Eddy93) oon maineeltani legenda.
 
Vastaus: MotorStorm

Eddy93 sanoi:
Onko toi Coyote Revenge (vai mikä onkaan) sellanen lisäpaketti, että se kannattaa ostaa?

Mikäli hinta uudesta pelimuodosta ja ajoradasta ei hirvitä, niin miksipä ei. Itselle siitä jäi vähän sellainen aavistuksen omainen rahastuksen tunne. Jos olisivat laittaneet mukaan vielä tuon erikseen myytävän ajoneuvo-paketin niin hinta olisi ehkä ollut oikeutetumpi.
 
Vastaus: MotorStorm

Aika perseestä noi Motorstorm online-rankingit. Ne menee ihan miten sattuu. Joku voi olla Hero, pelannu 17 peliä ilman voittoa jne. Muutenkin tuossa voisi jotenkin huomioida myös toinen ja kolmas sija, eikä vaan voitto.
 
Vastaus: MotorStorm

Eddy93 sanoi:
Minkälainen se uusi pelimoodi on? Eiks se on joku Eliminator?
Jep, Eliminator on uusi verkkopelimuoto. Siinä viimeisenä oleva kuski eliminoidaan ennakkoon määrätyn ajan välein (valittavana muistaakseni 20, 30, 40, 60 sekuntia). Lisäksi voidaan määritellä, saako tuhoutuva auto lopuksi ylimääräisen turbo-buustin ja/tai aiheuttaako sen räjähdys lähiympäristölle vahinkoa aiheuttavan paineaallon eli eliminoitavalla voi olla vielä mahdollisuus aiheuttaa kiusaa jäljelle jääville.
 
Vastaus: MotorStorm

Kannattaisiko tämä peli hommata Gamespotista eurolla? Demoa tulee pelailtua aikas usein, mutta jaksaako peli pitää otteessaa eikä tunnelma pääse latistuun pidemmän päälle?
 
Vastaus: MotorStorm

Uisor sanoi:
Kannattaisiko tämä peli hommata Gamespotista eurolla? Demoa tulee pelailtua aikas usein, mutta jaksaako peli pitää otteessaa eikä tunnelma pääse latistuun pidemmän päälle?

No tunnelmat latistuu ajan kanssa pelin kuin pelin kohdalla. MotorStorm on upea peli, parhaimpia arcade-kaahailuja mitä pelannut. Verkkopeli se, mikä tässäkin kiehtoo yhä vieläkin, vaikka julkaisusta on jo tovi aikaa. Suomalaisten kanssa viihdettä koko rahan edestä.

Tsekkaa toi video, ja päättele itse: http://www.youtube.com/watch?v=0ZLjv3ApDXE

:)
 
Vastaus: MotorStorm

Uisor sanoi:
Kannattaisiko tämä peli hommata Gamespotista eurolla? Demoa tulee pelailtua aikas usein, mutta jaksaako peli pitää otteessaa eikä tunnelma pääse latistuun pidemmän päälle?
OSTA!Yksinpeliä en ole vieläkään pelannut läpi, mutta kuten Nisu sanoi, netissä meno on mahtavaa!
 
Vastaus: MotorStorm

Saako Online peleissä myös pisteitä 2 & 3 sijoista? Olen pelannu n. 150 peliä joista n. 40 voittoa ja olen nyt GOD. Kuitenkin sellaset jotka pelannu paljon enemmän ja enemmän voittoja ovat edelleen Legendoja. Mitä helv.. ? :D
 
Vastaus: MotorStorm

metalheart76 sanoi:
Saako Online peleissä myös pisteitä 2 & 3 sijoista? Olen pelannu n. 150 peliä joista n. 40 voittoa ja olen nyt GOD. Kuitenkin sellaset jotka pelannu paljon enemmän ja enemmän voittoja ovat edelleen Legendoja. Mitä helv.. ? :D

Tietääkseni maalin pääseminen riittää että saa pisteitä?
 
Vastaus: MotorStorm

metalheart76 sanoi:
Saako Online peleissä myös pisteitä 2 & 3 sijoista? Olen pelannu n. 150 peliä joista n. 40 voittoa ja olen nyt GOD. Kuitenkin sellaset jotka pelannu paljon enemmän ja enemmän voittoja ovat edelleen Legendoja. Mitä helv.. ? :D
no prkl mul on n. 600 kisaa ja n. 45% voittoja, ja oon legenda.
no rankit menee iha mite sattuu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotorStorm

Tuo Legend/God heittelee aivan miten sattuu. Itsellä taisi olla sellaset 700 kisaa ja 53% voittoja, ja päivityksen jälkeen joka poisti boost-bugin voitto% oli varmaan siinä 70% paikkeilla. Mutta legendiä se itselläkin näytti, välillä olin muutaman kisan God mutta yleensä vaihtui takaisin aika nopeasti.
 
Vastaus: MotorStorm

Olikos se nyt niin, että tässä pelissä vaikutti siihen rankkiin myös se, että kuinka usein peliä pelaa? Eli jos olet hetken pelaamatta, niin joudut tekemään enemmän töitä saavuttaaksesi jumaluuden.
 
Vastaus: MotorStorm

En tiedä, mutta voi jumankauta että tämä on loistava peli!

Paras mitä PS3:lla voi tällä hetkellä pelata. Ainut ongelma että peli muuttuu liian hankalaksi
4 levelistä eteenpäin. Liika vääntäminen vie pelistä ilon.
 
Ylös Bottom