Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MP3-soittimet

Vastaus: MP3 Soittimet

Itse ostin pitkien pähkäilyjen jälkeen iRiverin H320 20gigaisen MP3 soittimen. Todella hyvä ostos, vaikka hintaa oli riittävästi ja laite ei ole mikään suunnittelun riemuvoitto. Oli sitten laite mikä hyvänsä, suosittelen LÄMPIMÄSTI kyytipojaksi Sennheiserin PX100 kuulokkeita. Rokkaa :D
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itse taas ostin tossa vähän alle kuukausi sitten Applen uuden iPod Videon 30GB. Siihen sitten eräät hyvät Pioneerin nappikuulokkeet(muutkin kunnon kuulokkeet löytyy kotikäyttöön). Videot pyörivät yllättävän tarkasti ja musiikki kuuluu hyvin, kirkkaasti(riippuu tietenkin myös kuulokkeista). Aiemmin oli ja on vieläkin iPod Nano 2Gb.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itselläni Greativen 512mb perusmalli tällähetkellä käytössä. Rahaa on mennyt niin paljon muuhun äänentoistoon, että ei ole ollut varakkuutta hankkia iPodia. 4GB Nano on hankintalistalla. Veljellä on tuollainen ja on vakuuttanut. :cool:
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itse olen huomannut, että suhteellisen kauan käytössä olleen iPod Minin akkuaika vähenee aika paljonkin, jos on vähänkin kylmempää. Mitenkäs muilla?
 
Vastaus: MP3-soittimet

Joo o, koko ajan halpenee nämä MP3- soittimet. Nyt saa vastaavan kuin minulla jostain jopa 20 halvemmalla kuin mitä ite maksoin, eikä se ole ollut mulla kauaa.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itellänikin on mp3 soitin mutta se on joku halppis malli joka on saatu tieteenkuvalehden mukana ja heti kun se hajoo niin ostan jonkun uuden soittimen sieltä laadukkaamsta päästä.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itsellä on Creative Zen Nano Plus 1 GB jossain, mutten käytä sitä enää, koska popittamisen hoitaa Nokia 6131, jossa on radio ja ihan koht hyvä MP3-soitin. Muistia on 1 GB, 1 GB-microSD muistikortin ansioista. Tosin 2 gb kortti olisi parempi, koska ei tuonne yks gigaselle mahdu kuin muutama kipale ja pari kuvaa.
 
Vastaus: MP3-soittimet

iPod nano 8gb ja on ollut hyvä peli. Punainen malli piti tilata Applen verkkokaupasta kun ei taida olla muualla myynnissä. Sainpa samalla kaiverruksen takakanteen.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itselläni käytössä tälläinen
Creative Zen 2 GB. Nykyään irtoaa alle sataan euroon jo monesta paikasta. Voin ehdottaa kaikille, joilla ei välttämättä ole rahaa pistää mp3 soittimeen montaa sataa. Tähän Creativeen, mikä minulla on menee pari sataa mp3 muodossa olevaa biisiä. Tästä minulla heräsikin kysymys kun ostin kyseisen soittimen. Miksi soittimen paketissa lukee 1000 songs, jos saan hyvällä tsägällä angettyä hiemän päälle 200 kpl? Pitääkö biisit muuttaa johonkin kyseiseen muotoon, että vie huomattavasti vähemmän tilaa? Mutta on tosiaan muuten hyvä mp3:nen ja myös saa isompina kokoina.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Tilasin viime viikolla iRiver T60:n ja olen siihen erittäin tyytyväinen. CDON.COM:stä lähtee tällä hetkellä posteineen alle 50 eurolla. Tallennustilaa tuossa on siis 2 GB.

Edellinen soittimeni iriver IFP-795 (512MB) on ollut kovassa käytössä vuodesta 2004, mutta tila alkoi käymään vähiin niin täytyi päivittää hieman isompaan kun suht edullisesti sai.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Miksi soittimen paketissa lukee 1000 songs, jos saan hyvällä tsägällä angettyä hiemän päälle 200 kpl? Pitääkö biisit muuttaa johonkin kyseiseen muotoon, että vie huomattavasti vähemmän tilaa?

Koska ne soittimien oletusarvot on laskettu sillein, että kappaleet olisivat WMA-muodossa, kestäisivät 4 minuutia ja bitrate olisi 64kbps, eli musiikki olisi todella huono laatuista.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Itellä käytössä iPod Classic 80 GB. Äänentoisto, kuvat ja videot aivan loistavia, mutta se Applen käyttis, se Applen käyttis. Käytän iTunesia Windows-pohjalta ja kyllä bugittaa. Neljäs (4!) soitin menossa reiluun 3 kuukauteen, vaihdettu takuuna monta kertaa, kun laite saattaa tiltata milloin vaan. Harmittaa tollanen sähläily valmistajan puolelta. Muuten aivan erinomainen laite!
 
Vastaus: MP3-soittimet

Toimiikos sandisk sansa e280 copypaste tyyliin? Muija on semmosta ostamassa mutta mistään ei ole löytynyt tietoa että tarviiko se jotain ylimääräsiä ohjelmia että musiikkia saa siirrettyä.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Nonni soitin on ostettu ja toimii niinku pitikin mutta kuulokkeet ovat kuulemma aivan liian isot korvaan. Mitkä ois hyvät tavalliset (ei in-ear) kuulokkeet pienen naisen pieneen korvaan?:D Ja hyvällä äänenlaadulla tietysti, euron romuja on nurkat täynnä jo muutenkin.
 
Vastaus: MP3-soittimet

Tästä minulla heräsikin kysymys kun ostin kyseisen soittimen. Miksi soittimen paketissa lukee 1000 songs, jos saan hyvällä tsägällä angettyä hiemän päälle 200 kpl? Pitääkö biisit muuttaa johonkin kyseiseen muotoon, että vie huomattavasti vähemmän tilaa?

Pitää. Nuo lukumäärät on revitty sltä pohjalta, että kappale on pakattu wma-muotoon, eli pienimpään mahdolliseen, "cd-tason äänenlaadun" tiedostomuotoon. Neljän minuutin .wma-tiedosto vie tilaa sen 2 mb:tä, joten eikös tuolloin kahteen gigaan mene se 1000 kappaletta? tästä huolimatta kannattaa silti suosia hyvälaatuisia mp3-sia, sillä noilla wma-tiedostoilla raiskaa vain korvansa.

Ja vielä näin itse aiheeseen, oma Creative Zen V sanoi viime viikolla sopimuksensa irti, eli toisinsanoen hajosi. Juuri takuuajan mentyä umpeen. Kismittää ihan pirusti, mutta ajattelin hommata samanlaisen soittimen tilalle. Tällä kertaa jos kokeilisin onneani 8 gigasella Zen V plus versiolla. Pitää toivoa, että laite kestäisi pidempään. Jos ei, niin Creativen soittimiin en enää koske ikinä.
 
Ylös Bottom