Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MP3-soittimet

Vastaus: MP3 Soittimet

Onkos Creativen ja iRiverin mp3 soitimien äänenlaadussa suurempaa eroa?
Itse olen ostamassa mp3 soitinta. Kannataako tosta iRiveristä maksaa enenmän?
 
Vastaus: Creative Jukebox Zen Xtra 30G

Calathia sanoi:
Kannattaako ostos?
Johan tuon Zenin ominaisuuksia on täällä puitu kyllästymiseen asti
:rolleyes:

Omasta mielestäni hinta-laatu -suhde on perhanan hyvä. 30 gigaa on ihan tarpeeksi ja peruskäyttöä ajatellen äänenlaatu on ihan jees. Laitteen koko on vähän turhan iso, mutta kuten Shaban jo sanoikin, takin taskuun vekotin menee mainiosti. Mukana seuraa kotelo, jonka avulla soittimen saa kivasti vaikka vyölle. Valitettavasti vyöklipsi menee todella helposti poikki. Ainakin itse sain sen rikki ihan normaalikäytössä ja loppukesän ajan laite onkin kulkenut farkkujen taskussa.

Mutta yhdellä sanalla sanoen: suosittelen!
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Mitäs mp3 soitinta suosittelisitte? hintaa sais olla noin 200e.
Tällä hetkellä eniten kiinostaisi tuo gigantin tarjous Zen Xtrasta. Mutta nuo pienenmän kokoisetkin vois olla ihan näppäriä.

Edit: taitaapi tuo Zeni jäädä haaveeksi kun tarjous on voimassa huomiseen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MP3 Soittimet

Ikuinen kysymys on juuri se, haluatko pienen ja kevyen, vai suuren ja tilavan.

Itsellä MuVo TX, ja todella tyytyväinen olen ollut pienen luokan soittimeksi. Kaverilla on 20 G iRiver, ja ihan näppärältä vaikutti. aika tyyris tosin.
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Onko kukaan tilannut pixmania.com:sta mp3 soittimia tai mitään muuta tavaraa?
Huomasin että sieltä saisi halvalla iRiverin iFP-190TC soittimen 180e kotiovelle kuljetettuna.
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Omistaakos kukaan iRiverin IHP-120 20Gb soitinta? Miten on roiminut?
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Creative Zen NX Extra on ollut varsin mainio soitin. Nyt tekisi ehkä mieli jotain hieman pienempää. Ei muistin vaan koon puolesta. Talvella tuo kulkee huomaamattomasti takin taskussa, mutta kesällä on hieman eri juttu.

Suosituksia kaivattaisiin mahdollisimman pienestä vähintään 10GB soittimesta. Hinta ehdottomasti alle 400 euroa (mieluiten alle 300).
 
Vastaus: MP3 Soittimet

On tullu laitettua tähän ja muihinkin mp3-threadeihin vaikka mitä linkkejä ties mihin soittimiin, mutta itse päädyin useamman vuoden pähkäilyn jälkeen 6Gt:n iPod Miniin. Oikein näppärän oloinen laite. Toivottavasti osoittautuu hyväksi myös pitkässä juoksussa... sekä vertauskuvallisesti että konkreettisesti :)
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Olen tässä pähkäillyt kahden mp3 soittimen välillä.

Creativen zen micro ja Applen ipod mini.

Molemmilla eroja löytyy.

Creative:

Hinta 209e
radio
tyylikkäät värit
mukana tuleva ohjelma kökkö (saa paremman ohjelman creativen sivuilta)
arvostelujen mukaan n. 12 h kestävä akku

Apple:

1 giga enemmän kuin zen microssa
Hinta 260
hopea siedettävin väri valikoimasta (oma mielipide tietenkin)
arvostelujen mukaan n. 20 h kestävä akku


Kaveri, joka on Mustassa Pörssissä töissä sanoi, että Zen micron kuulokeplugi menee helposti rikki(?) Joten kyllä näillä tiedoilla saattaa kallistua Applen masiinaan, vaikka maksaakin vähän enemmän.

Eikös itunes ole ihan hyvä ohjelma?
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Pystyykö esim. noita Ipodeja käyttämään ihan datan siirtoonkin, eli voinko siirtää vaikka pari gigaa vaikka videopätkiä tohon ja sitten siirtää ne sieltä takaisin kovolle?.
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Dr Evil sanoi:
Pystyykö esim. noita Ipodeja käyttämään ihan datan siirtoonkin, eli voinko siirtää vaikka pari gigaa vaikka videopätkiä tohon ja sitten siirtää ne sieltä takaisin kovolle?.
Juu. iPodeista kait täytyy asetuksista kuitenkin määrittää se osuus muistikapasiteetista joka on käytettävissä "datan siirtoon".
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Kertokaas käytännönkokemuksia laadukkaista MP3-soittimista. Creativen Zeniä ja Applen iPodia olen ihastellut. Kumman ostais...
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Josp sanoi:
Juu. iPodeista kait täytyy asetuksista kuitenkin määrittää se osuus muistikapasiteetista joka on käytettävissä "datan siirtoon".

Vähän hitaasti vastaan, mutta ehkä tästä on jollekin hyötyä. Minissä tai "alkuperäisessä" iPodissa ei mistään määritetä ei-musiikkidatan määrää, tiedostoja heitetään iPodiin kuten mihin tahansa ulkoiseen kiintolevyyn ja musa kulkee iTunesin kautta. Kuvaamasi ominaisuus saattaa olla iPod Shufflessa, tosin en paljoa Shufflesta tiedä.
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Bandicoot sanoi:
Kertokaas käytännönkokemuksia laadukkaista MP3-soittimista. Creativen Zeniä ja Applen iPodia olen ihastellut. Kumman ostais...
Zenissä on hinta-laatusuhde kohdallaan, vaikka iPod on kieltämättä nätimpi. Mutta kun pannaan laitteet rinnakkain, niin 30 gigan Creative Zen Xtra irtoaa noin 200 eurolla, kun samankokoisten iPodien hinnoittelu alkaa reippaasta 300 eurosta (eikä taida edes 300 riittää). Laadultaan Zen on erittäin hyvä peruslaite. Varaosia, kuten lisäakkuja, voi hankkia erikseen.
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Lastsoul sanoi:
Vähän hitaasti vastaan, mutta ehkä tästä on jollekin hyötyä. Minissä tai "alkuperäisessä" iPodissa ei mistään määritetä ei-musiikkidatan määrää, tiedostoja heitetään iPodiin kuten mihin tahansa ulkoiseen kiintolevyyn ja musa kulkee iTunesin kautta. Kuvaamasi ominaisuus saattaa olla iPod Shufflessa, tosin en paljoa Shufflesta tiedä.
Ei sitä Shuflessakaan sittenkään ole. iTunesissa on vain asetus "Valitse miten paljon tilaa kappaleille varataan dataan verratuna". Luulin että sinne ei saisi laitettua enempää "dataa", kuin on määritetty. Tuolla asetuksella vain rajataan miten paljon tilaa kappaleiden latauksen jälkeen pitää vähintään jäädä vapaaksi. Eli sillä voi rajoittaa vain musiikki-datan määrää.
 
Vastaus: MP3 Soittimet

Uutta soitinta etsivän kannattaa pitää silmällä tätä: http://www.xdrum.co.kr/english/main/main.htm

Laitteessa on pirun herkulliset ominaisuudet (mm. radiolähetin musiikin langattomaan toistamiseen esmes autostereoilla), ja aiempia XDRUM-malleja on kehuttu maasta taivaisiin. Applea parempi tiedostotuki, Creativea monipuolisemmat ominaisuudet - vielä kun laatu olisi kohdallaan. Hinnasta on turha puhua, koska halvalla tuota ei saa (gigan malli lähes 300 euroa.) :)
 
Ylös Bottom