Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MudRunner: A Spintires Game

Näyttää omasta mielestä vähän tylsältä pidemmän päälle, mutta joku tossa viehättää silti :) Onko pelissä jotain tehtäviä esim. hae puuta paikasta A ja toimita paikkaan B tyylisiä?
 
Näyttää omasta mielestä vähän tylsältä pidemmän päälle, mutta joku tossa viehättää silti :) Onko pelissä jotain tehtäviä esim. hae puuta paikasta A ja toimita paikkaan B tyylisiä?

Päätarkoitus on toimittaa tukkeja paikasta A paikkaan B ja välillä käydään myös paikoissa C ja D. Tärkeintä tässä ei ole päämäärä, vaan se mitä tapahtuu matkalla. Mitä teet jos bensa loppuu tai auto kaatuu ojaan jne. Yksin voi olla puuduttavaa, mutta kavereiden kanssa saa hyvät naurut.
 
Nimenomaan tuo on se juttu mitä mulla tuossa videolla kävi. Pakitin, enkä jaksanut välittää et kärry menee linkkuun. Kaikissa peleissä se raahautuu siinä poikittain, ni ihan sama näin keskellä yötä..

Mut se perhana kaatui koko auto ja moottori sammui, enkä edes vinssiä osannut käyttää..mitä teen? Toinen auto viereen ja sillä vinssin opettelu ja auton nosto.
No, mutta kärry jäi nurin, millä sen saa pystyyn???

Mulla meni videolla melkein vuorokausi, ett pääsin edes sinne minne yritin. Videon jälkeen toinen vuorokausi siihen, että tajusin ettei mulla ole mitään nostolaitetta tukeille, joten toinen auto sinne tukki paikalle.
 
Onhan tää nyt ihan huikea peli. Totuin jo vähän kameraan ja tajusin kaik systeemit. Myös HC moodi tuntuikin nyt kuitenkin paljon mielekkäämmältä, kun oppi.

Yhden puukuorman vientiin turhautunut pelin sisäistä aikaa nyt 4-5 päivää, enkä ole puolivälissäkään:

Varikolta auton päälle tukkivermeet ja kärry perään. Sieltä koko kartan ympäri polttoainetta hakemaan ja toiseen kulmaan sit tukkeja hakemaan.
->Muista sit siinä vaiheessa, että HC moodissa tukit lastataan itse ja auton päällä ei ole nosturia.
->Sit hakemaan samaa reittiä pitkin toinen kone, millä voi tukkeja siirrellä.
->Noh, lopulta tukkikuorma päällä ja pitäis mennä taas ihan eri puolelle karttaa. Matkalla huomasin pisteen, joka avaa kartan, noh sinne jäin jumiin ja polttoaine loppui.
->Toinen auto, jolla ensin eri puolelle karttaa taas autotalliin hakemaan polttoainesäiliö perään. Sieltä toiselle puolen hakemaan polttoainetta, sillä viemään tankki täyteen puuautolle.
->Tän jälkeen puuauton kanssa täysin jumiin vesistöihin ja sieltä huoltoasemalle taas tankkaamaan.


Nyt on tankki taas täynnä, ja vielä on puoli karttaa ajettavana. Reitistä ei vain tiedä, kun karttaa ei ole siitä kohdin avattu. Se on varmaa, etten tukkikuorman kanssa kyllä karttaa ala enää avaamaankaan.


Mutta nuo tukkien viennit on ihan sivuseikka tälle kaikelle seikkailulle siinä välissä.

Tässä videolla polttoaineen kuskausta ja jumiin jääntiä:

Ja tässä päästiin sieltä ylös:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvältä vaikuttaa, kerennyt vain aika vähän vasta pelaileen Xonella tätä.
Mikäs tuossa Single playerissä idea, pitääkö nuo kaikki kuljetus tehtävät etsiä vain kartalta ajamalla vain paikkoja lävitse. Viimeksi ajelin ja löysin tukkeja, mutta olin vääränlaisella autolla liikkeellä mihin niitä ei saanut lastattua. Vähän viellä hiukan pihalla tässä, mutta vain pintaa kerennyt raapaista pelistä.
 
Hyvältä vaikuttaa, kerennyt vain aika vähän vasta pelaileen Xonella tätä.
Mikäs tuossa Single playerissä idea, pitääkö nuo kaikki kuljetus tehtävät etsiä vain kartalta ajamalla vain paikkoja lävitse. Viimeksi ajelin ja löysin tukkeja, mutta olin vääränlaisella autolla liikkeellä mihin niitä ei saanut lastattua. Vähän viellä hiukan pihalla tässä, mutta vain pintaa kerennyt raapaista pelistä.
Kartalla näkyy kyllä ne tukkien lastaus paikat. Sit sahalle viedään x määrä tukkeja. Sit löydät sieltä uusia autotalleja, joihin viedään garage pointseja toiselta tallilta. Esim kärryjä jne.
 
Juu vaikuttaa todella loistavalta peliltä. Ekan haasteen pelasin läpi.

Vähän epäselvä vielä tuo yksinpeli että miten sitä karttaa esim avataan? Pitääks se tosiaa ajaa vaan ympäriinsä ja toivoa että löytyy joku puupino :D

Tätähän ei sitte kuulu pelata kun vaan ja ainoastaan Hardcorena ;)
 
Juu vaikuttaa todella loistavalta peliltä. Ekan haasteen pelasin läpi.

Vähän epäselvä vielä tuo yksinpeli että miten sitä karttaa esim avataan? Pitääks se tosiaa ajaa vaan ympäriinsä ja toivoa että löytyy joku puupino :D

Tätähän ei sitte kuulu pelata kun vaan ja ainoastaan Hardcorena ;)
Kartalla näkyy ne waypoint nimellä, siihen ku ajat ni on musta lippu, jonka myötä kartta aukeaa siitä.

Ilman kartan avaustakin kartalla kyllä näkyy ne tukkipakkat ja saha.
 
Kartalla näkyy kyllä ne tukkien lastaus paikat. Sit sahalle viedään x määrä tukkeja. Sit löydät sieltä uusia autotalleja, joihin viedään garage pointseja toiselta tallilta. Esim kärryjä jne.

Loistavan hauska ja haastava peli kyllä. Löysin tosiaan sattumalta uuden garagen, mutta miten sen saa käytännössä avattua? Eli pitääkö sinne viedä ja peräkärryjä tai jotain?
 
Loistavan hauska ja haastava peli kyllä. Löysin tosiaan sattumalta uuden garagen, mutta miten sen saa käytännössä avattua? Eli pitääkö sinne viedä ja peräkärryjä tai jotain?
Sieltä sun varikolla missä valitset työvälineet, voit valita niitä missä tulee garage pointseja. Joku lava 2 pistettä ja sirkuskärryn näköinen kärry 2 pistettä. Sit saat varikon auki ku kuskaat ne sinne toiseen. Eli sit sul on lyhyempi matka hakea uutta lavaa, polttoainekärryä tms.
 
Tää on muuten ihan maaginen peli mut tuo lastaaminen on perseestä :D
Tässä nyt viidettä päivää pelin ajassa yritän lastata sillä kraktorilla kamaa siihen rekkaan että joskus vielä pääsis uudelleen ajamaan :oops:

Jalkapallo peleissä mä osaan tehä maalin mut kaikki muu pitää kaikissa peleissä tehä vähintään 15 kertaan ennen kun oikeesti tietää miten se tehdään.

Veljellä taas on se käsittämätön kyky että se osaa heti vaikka ei oo koskaan asiaa tehny....
 
Mä onnistuin ekalla kerralla laakista, sen jälkeen en millää. :D

Mut otathan kerralla sen kolme tukkia, niin ei tarvi montaa kertaa yrittää. Ja auton on kai oltava valkoisella ympyrällä, jotta se hyväksyy lastauksen.
 
Onko casualin ja HC:n ero se, että joutuu käsin lastaamaan? Onko muita eroja?
Renkaat ainakin kääntyy ääritilanteessa käsittääkseni esim urien/kallistuneen mukaan ja casuaalissa pysyy siinä mihin oot kääntänyt.

Damagea tulee herkemmin. Lisäksi tasauspyörästön lukkoja voit käyttää vain manuaalivaihteiston ollessa päällä, polttoainetta kuluu enempi jne.

Ei radikaalisti vaikeampaa, mutta juuri sen verran haastavampaa, että suosittelen kaikkien käyttävän vain hc moodia. Suht pienet erot, mutta on mielekkäämpää.
 
Osaako joku auttaa. Miksi en voi lastata noita puita kärryyn? Mitä täytyy tehdä toisin?

Edit: tarpeeksi kun sihtasi kärryn suoraan, niin onnistui. Outo systeemi.

PS. Kummasti parani kamera tän päivän päivityksellä.
 

Liitetiedostot

  • 104E5960-AD07-41B1-B7D0-A096B3E7A903.jpeg
    104E5960-AD07-41B1-B7D0-A096B3E7A903.jpeg
    87,4 KB · Lukukerrat: 9
Viimeksi muokattu:
Mites niitä talleja oikein voi lunastaa sieltä jos semmosen sattuu löytämään?

Mä sain sinne yhen rekan jossa on nosturi kiinni ja maasturin.

En kuitenkaan saanu sitä lunastettua. o_O
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo automaatti lastaus onnistuu jos pelaa casuaalilla? Aloittelin sillä pelaan ja menin tukin lastauspaikkaan niin siellä käskettiin hakea se K700 traktori, no hain sen.
Rupesin lastaan ja totesin että todella vaikeeta, tuntuu että pihdit ottaa aina kiinni niihin kuormatilan puomeihin, pari kertaa lastasin ja palasin autolle, niin jotain painoin niin sain täyden kuorman ja ei tarvinnut enään lastata. Eikä olis kyllä kiinnostanutkaan :D.
Olin sahalle matkalla niin puolessa välin menin painaa väärä nappia ja peli pudotti kuorman, kyllä harmitti :mad:.
Ajaminen on kyllä hienoa tässä ja maasto muokauttaa upeasti. Vähän pihalla vain välillä että mitä pitää tehdä kun peli ei kädestä pitäen ohjaa, toisaalta hyväkin näin.
 
Ylös Bottom