Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MudRunner: A Spintires Game

Mites niitä talleja oikein voi lunastaa sieltä jos semmosen sattuu löytämään?

Mä sain sinne yhen rekan jossa on nosturi kiinni ja maasturin.

En kuitenkaan saanu sitä lunastettua. o_O
Sieltä sun lähtö tallilta valitset autoos sellaiset varusteet, jotka sisältää garage pointseja. 4 pistettä tallille ja saat sen auki.
Yleensö tarjolla on autoon lava (2pistettä) ja kärry (kaks pistettä), tai traileri (3 pistettä).
 
Jotenki todella turhauttavaa että nyt tuon lastaamisen takia ei monen tunnin pelaaminen johda yhtää mihinkää. :( Sen sais automaatioks ja ne muut ominaisuudet sit hardcorena niin tästä sais iha loistavan pelin....

Makeetahan tuo ajaminen on mut sen pitää johtaaki johonki.... Pitääks sen rekan olla jollain alueella X että se lastaaminen hyväksytään?

Monta peliä on jääny täysin pelaamatta kun yhtä idioottimaista ominaisuutta ei ymmärrä vaikka sen tekis miljoona kertaa..
 
Jotenki todella turhauttavaa että nyt tuon lastaamisen takia ei monen tunnin pelaaminen johda yhtää mihinkää. :( Sen sais automaatioks ja ne muut ominaisuudet sit hardcorena niin tästä sais iha loistavan pelin....

Makeetahan tuo ajaminen on mut sen pitää johtaaki johonki....
Kyl se lastaaminen mulla on menny ihan ok. Yks kourallinen tukkeja kyytiin ja homma ok.
 
Kyl se lastaaminen mulla on menny ihan ok. Yks kourallinen tukkeja kyytiin ja homma ok.
Aaa no ei sit mä kuvitelin et koko rekka pitää jollain ihmeellä saada täyteen :D

Ja oli myös yks oma moka et mä sain jonku ihme nosturin lisätttyy autoon mut mulla ei ollu tavara tilaa mihin pudottaa puuta :D
 
Aaa no ei sit mä kuvitelin et koko rekka pitää jollain ihmeellä saada täyteen :D

Ja oli myös yks oma moka et mä sain jonku ihme nosturin lisätttyy autoon mut mulla ei ollu tavara tilaa mihin pudottaa puuta :D
Joo siis siinä tukki pisteellä lataat siihen niin monta tukkia ku se antaa. Esim keskinkertaiset tais olla 3kpl. Sit yhdellä kouraisulla ne kyytiin. Sit painat ”lataa lasti” nappia ja se täyttää automaattisesti loput.

Jos sulla on nosturi autossa ni siihen tais mennä vaan ne lyhyet tukit. Ne lukee aina siinä tallilla kun varusteita laitat, että miten pitkiä puita voit ottaa kyytiin.
 
Joo siis siinä tukki pisteellä lataat siihen niin monta tukkia ku se antaa. Esim keskinkertaiset tais olla 3kpl. Sit yhdellä kouraisulla ne kyytiin. Sit painat ”lataa lasti” nappia ja se täyttää automaattisesti loput.

Jos sulla on nosturi autossa ni siihen tais mennä vaan ne lyhyet tukit. Ne lukee aina siinä tallilla kun varusteita laitat, että miten pitkiä puita voit ottaa kyytiin.
Eli vähän sama asia kun se bensan tankkaaminen menee sille tietylle alueelle ja painaa nappia automaatio hoitaa loput. Kunhan sen saa alkuun.
 
Voisiko joku kertoa tuon damagen logiikkaa HC moodissa.

Eli mikä aiheuttaa esim tasauspyörästön lukkojen aukeamisen ja damagen?

Miten välillä moottori ottaa ilman näkyvää syytä damagea niin kauan kun pitää kaasua pohjassa?

Mitenkään muutoin ei damagea sit tulekaan..
 
Minusta liian kova alusta ja vauhti aiheuttaa tasauspyörästön lukkojen damagen.

Meneekö moottorin kierrokset punaiselle, kun damagea tulee? Minulla ei ole tullut moottoriin vahinkoa muulloin kuin liian syvään veteen ajaessa.

Lisäksi vahinkoa on tullut ainakin Uazilla kurvaillessa kaatuneista puista, kivistä yms. rojusta kun törmäilee riittävän kovalla vauhdilla.
 
Eli vähän sama asia kun se bensan tankkaaminen menee sille tietylle alueelle ja painaa nappia automaatio hoitaa loput. Kunhan sen saa alkuun.
Tässä lastaus:


Tuleeko tähän päivitystä millä aikataululla?
Eilen tuli jo eka päivitys, joten varmaan paremmin ainakin, kuin Spintiresiin.

Minusta liian kova alusta ja vauhti aiheuttaa tasauspyörästön lukkojen damagen.

Meneekö moottorin kierrokset punaiselle, kun damagea tulee? Minulla ei ole tullut moottoriin vahinkoa muulloin kuin liian syvään veteen ajaessa.

Lisäksi vahinkoa on tullut ainakin Uazilla kurvaillessa kaatuneista puista, kivistä yms. rojusta kun törmäilee riittävän kovalla vauhdilla.
Okei, kova alusta selittäisi tuon.

Voisiko tuo moottori olla tosiaan silleen, että jossain kuopassa lyö tyhjää kun auto pomppaa hieman kovassa vauhdissa, tästä menee sitten kierrokset liian isoksi ja helpottaa, kun irrottaa kaasusta.

Vedestäkään en ole saanut vielä damagea.

Nyt on yhtä puukuormaa vajaa, niin on kaksi karttaa suoritettu. Nyt kun ensin avaan kartan, sit avaan tallit, sit joku säiliöauto kehiin puolimatkaan, niin saa tarkkailtua puuautoa.
Ensin tein ekan kartan ja nyt tuota kolmatta, jossa pääsee puukuorman kanssakin ison osan menemään asfalttitietä, niin on aika iisi ollut.
 
Voisiko tuo moottori olla tosiaan silleen, että jossain kuopassa lyö tyhjää kun auto pomppaa hieman kovassa vauhdissa, tästä menee sitten kierrokset liian isoksi ja helpottaa, kun irrottaa kaasusta.

Vedestäkään en ole saanut vielä damagea.

Nyt on yhtä puukuormaa vajaa, niin on kaksi karttaa suoritettu. Nyt kun ensin avaan kartan, sit avaan tallit, sit joku säiliöauto kehiin puolimatkaan, niin saa tarkkailtua puuautoa.
Ensin tein ekan kartan ja nyt tuota kolmatta, jossa pääsee puukuorman kanssakin ison osan menemään asfalttitietä, niin on aika iisi ollut.

Joo voi olla moottori damage noin. Tulee itse niin rauhallisesti edettyä, ettei ole omalle kohdalle kerennyt vielä sattua, enkä jaksa muistaa miten oli alkuperäisessä Spintiresissä, kun en ole sitä aikoihin pelannut.

Vedessä saa ajaa niin syvään että se Dangerous water level menee punaiselle.

Mulla on vielä varsinainen yksinpeli korkkaamatta, on pelattu moninpeliä kaverin kanssa Xboxilla ja muutamia challengeja, niistä oppii hyvin pelin perusmekaanikoita, jos peli ei ole ennestään tuttu.
 
Mä vedän 1+ vaihteella ison osan ajasta. Menee niin paljon nopeampaa, eikä ole jumissa kokoajan.
Tasauspyörästön damagestakin se varoittaa ennen damagea, joten saa sen pois päältä. Alkuun en vain tajunnu sitä.

Takavedolla ei pääse kyllä missään tilanteessa oikein mihinkään, mikä on vähän pettymys. Koska monesti on ihan suht kova alusta ja mihinkään ei mene.
 
Minulla ei tule paljon 1+ vaihdetta käytettyä, minusta sillä kaivattaa turhan herkkään auton kiinni ja pitävämmällä alustalla moottori "sakkaa".
Enemmän tulee käytettyä keskimmäistä ja nopeinta ykköstä, niillä etenee kohtuullisesti takavedollakin, kun tarjoilee kaasua maltilla ettei renkaat lyö hirveästi tyhjää. Eilen ajoin yhden puukuorman polttoainetta säästellen melkein kokonaan pelkällä takavedolla.
 
Minulla ei tule paljon 1+ vaihdetta käytettyä, minusta sillä kaivattaa turhan herkkään auton kiinni ja pitävämmällä alustalla moottori "sakkaa".
Enemmän tulee käytettyä keskimmäistä ja nopeinta ykköstä, niillä etenee kohtuullisesti takavedollakin, kun tarjoilee kaasua maltilla ettei renkaat lyö hirveästi tyhjää. Eilen ajoin yhden puukuorman polttoainetta säästellen melkein kokonaan pelkällä takavedolla.
Mikä on keskimmäinen ja nopein ykkönen?
Ei mulla ole kuin 1, 1+, R ja A

Ite en 1+:lla oo jääny vielä mihinkään jumiin. Nimenomaan mutainen paikka, niin ennakkoon 1+ ja vauhti ylös ja mennään heittämällä siitä yli. Pelkällä ykkösellä paineltais sentti kerrallaan samassa mudassa.
 
Mikä on keskimmäinen ja nopein ykkönen?
Ei mulla ole kuin 1, 1+, R ja A

Ite en 1+:lla oo jääny vielä mihinkään jumiin. Nimenomaan mutainen paikka, niin ennakkoon 1+ ja vauhti ylös ja mennään heittämällä siitä yli. Pelkällä ykkösellä paineltais sentti kerrallaan samassa mudassa.

Kun vaihdat vaihdetta sinne yläkulmaan ykköseen, siinä on kolme asentoa riippuen miten pitkälle sitä vaihdekeppiä siirtää.
Mulla ei tule paljon ajettua valmiita mutaspooreja, niin sen takia ei ole sille 1+ vaihteelle niin tarvetta. Mieluummin ajelen omia polkuja esim. ehjällä suolla hitaasti ryömien.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kun tuosta ajamisesta on puhetta niin mikä se differential lock oikein on?

All Drive = Neliveto
Parking brake = Käsijarru
Vinch = Vinssi
 
Kun vaihdat vaihdetta sinne yläkulmaan ykköseen, siinä on kolme asentoa riippuen miten pitkälle sitä vaihdekeppiä siirtää.
Mulla ei tule paljon ajettua valmiita mutaspooreja, niin sen takia ei ole sille 1+ vaihteelle niin tarvetta. Mieluummin ajelen omia polkuja esim. ehjällä suolla hitaasti ryömien.
No enpä ole kyllä moista huomannut ollenkaan. Ilmankos välillä tuntuu liikkuvan niin hitaasti. Miksi siinä ei voi olla kunnon selkeitä merkkejä sille..
 
Ylös Bottom