Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muistikortit: alkuperäiset, tulevat, kysymykset

Tarkoitat varmaankin tuota 251 blokin muistikorttia? Sen oli kai tarkoitus tulla joskus kesällä, jos en aivan väärin muista.
 
Juu, onhan tuo 251 blokin kortti jo
Nintendon sivuillakin.

tosin sille ei ole vielä määritetty julkaisupäivää,
mutta tuskimpa kauheesti joutunee
odotteleen että tulee ne isommat.

Ja mä vähän luulen että ei nyt alkuun tule
sellasia pelejä (ainakaan mullistavia) jotka
vaatisivat sen 59 blockin savet (kuten madden)

jeh, justiinsahan se on julkaistu, joten ei muutakun
odotellaan... kyllä se siitä :)

Rahastahan se kaikki yleensä kiinni on ;)
 
no tuskin ne muistikortit on aluekoodattu :)

sehän on vain flashmuisti, samanlainen ku biossiki :D

luulisin ainakin.
 
No ne muistikortit jokka ei ole tehny Nintendo (tai mikä tekee ne
tavalliset)
Ni ne voivat olla arvaamattomia.
 
Play.com :sta löytyisi Datel 64MB Memory Card £17.99 . Sivulla on maininta PAL: Will play on UK GameCube only. Joten toimiiko myös suomesta ostetussa koneessa. Millaista laatua Datel on ?
 
Nykon muistikortti

siis onko Nykon ja Nintendon muistikorteilla eroa toimivuuden kannalta? ja onko Nykon kortti saman laatuinen kuin virallinen?:confused:
 
Itse en ainakaan menisi noita epävirallisia kortteja ostelemaa, kun eivät ihan laatu kamaa taida olla.:(
Netissä on ollut paljon puhetta että tallennukset häviävät ja ei ole oikein käypä kaikkiin peleihin.
 
Ostin Thrustmasterin 59 blokkisen muistikortin, ja toivon että se sitte myös toimii. Oli nimittäin puolet halvempi kuin Nintendon vastaava.
Onko kellään samaa korttia? :)
 
Mulla on Logic3 123-blokkinen kortti eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Kortti ollut käytössä kohta 3 kuukautta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -freezer-
Mulla on Logic3 123-blokkinen kortti eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Kortti ollut käytössä kohta 3 kuukautta...

Sama halpiskortti minullakin. Toiminut on toista kuukautta, mutta tosin pelejäkin on yhä vain 1 kpl :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Ostin Thrustmasterin 59 blokkisen muistikortin, ja toivon että se sitte myös toimii. Oli nimittäin puolet halvempi kuin Nintendon vastaava. :)

Nyt oon paukuttanu Rogue Leaderia 3päivää, eikä oo kortin kanssa ilmennyt ongelmia. Tais olla hyvä ostos.:)

Se on muutes se Fifa 2002-edition, kortin kyljessä hieno MM-kisalogo.:p
 
En ainakaan kovin nopeasti löytänyt vastausta tämmöiseen:

Voiko samalle muistikortille tallentaa Euro-pelien ja US-pelien saveja?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi
Voiko samalle muistikortille tallentaa Euro-pelien ja US-pelien saveja?

Muistikortit eivät eroa toisistaan oli ne ostettu sitten Japanista tai Euroopasta, mutta eri alueiden pelejä ei käsittääkseni yhdelle kortille samanaikaisesti voi tallentaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert


Muistikortit eivät eroa toisistaan oli ne ostettu sitten Japanista tai Euroopasta, mutta eri alueiden pelejä ei käsittääkseni yhdelle kortille samanaikaisesti voi tallentaa.

Tarkennus tuohon: Euro ja USA-pelit menevät kyllä samalle kortille, mutta johtuen japanilaisten #¤%#-kirjoituksesta japanipelit on tallennettava erilliselle kortille
 
Tarvikemuistikorteista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -freezer-
Mulla on Logic3 123-blokkinen kortti eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Kortti ollut käytössä kohta 3 kuukautta...
Minulla on Logic3;n 8Mb muistikortti ja nyt on ilmaantunut joitain ongelmia. Olin aluksi taipuvainen operaattorivirheeseen, (esim. sammutan koneen väärään aikaan rogue leaderissa: siinähän ei tiedä koska kone tallentaa), mutta aloin testaamaan Super monkey ballissa kortin kapasiteettia replay-otoksilla. Tulos huono. Noin 30;sta tallennuksesta 3;ssa kone ilmoitti: "File damaged". Testaushommaan aloin, koska Super monkey ballin game file oli "damaged" :-(
Ehkä on parasta hankkia originaali...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Segan pelit eivät toimi kunnolla muiden kuin Nintendon muistikorttien kanssa. Jos joku väittää muuta, on hänellä vain käynyt hyvä tuuri.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Segan pelit eivät toimi kunnolla muiden kuin Nintendon muistikorttien kanssa. Jos joku väittää muuta, on hänellä vain käynyt hyvä tuuri.

Siinä tapauksessa mulla menee hyvin; oon omistanu SMB:n julkaisupäivästä asti eikä edelleenkään ole ongelmia. Ja Logic3:n kortilla.
 
Ylös Bottom