Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muistikortit: alkuperäiset, tulevat, kysymykset

251 Memory Card...

Tiedättekös milloin tuo kyseinen kortti tulee myyntiin kun kävin kyselemässä kaupoista niin niillä ei ollut mitään tietoa milloin se ilmestyisi täällä suomessa.
 
Re: 251 Memory Card...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Tiedättekös milloin tuo kyseinen kortti tulee myyntiin kun kävin kyselemässä kaupoista niin niillä ei ollut mitään tietoa milloin se ilmestyisi täällä suomessa.

Tänään se ilmestyi englanissa ainakin. Luulisi, että ensi viikolla saapuisi myös suomeen. Ei muuten paha hinta Playssä n. 145mk.

Linkki: Official Gamecube 251 Memory Card
 
Tuonhan pitäisi tulla samaan aikaan myyntiin Doshin The Giantin kanssa, eikö? Ei hassumpi ajankohta, tottakai olisi voinut tulla vielä aikaisemmin.
 
Kyselin tänään Akateemisesta muistikortista ja vihjaisivat siihen suuntaan, että vaikka Englannissa tuli jo eilen markkinoille niin maahantuojan möhlimisen takia uusi muistikortti ehtisi vasta jouluksi Suomeen. :(
 
Ei taida muuten onnistua Play.comista tilaaminen :(

Siellä nimittäin lukee nyt että toimittavat muistikorttia vain UK:n sisäisiin osoitteisiin. Hrmph.
 
Nyt myös Suomessa!

Videopelidivarista muistikortti 251 hintaan 43,50! Vain varastossa olevat tuotteet listattu lukee listan alussa. Itselläni lähti tilaukseen samantien.


Edit: tämä ei ole mainos ;)
 
Muistikortti

Minulla on Thrustmasterin muistikortti (ja ohjain) ja hyvin ne ovat toimineet. Nuo sai samassa paketissa hintaan 37....eli aika halvalla ottaen huomioon sen, että Nintendon alkuperäinen ohjain maksaa jotain 43. Ohjain ei sovi käteen ihan yhtä hyvin, eikä ole aivan yhtä herkkä kuin alkuperäinen, mutta käytänkin sitä vain joskus, kun meitä on neljä ihmistä pelaamassa SSBM:tä.
Nyt taisin eksyä aiheesta. Playstationille ostin Nykon muistikortin ja talletus hävisi vähän väliä. Sitten pikkuveljeni pelasi Hugoa pleikkarilla ja muistikortti meni sen automaattisavetusten takia rikki. En suosittele Nykon kortteja. :o
 
Minulla on tuo Thrustmasterin muistikortti ja en todellakaan suosittele sitäkään kun minulla oli siinä aika paljon tallennuksia ja kortti piti formatoida :mad:, en suosittele oikeen noita muita kortteja, Nintendon kortit ehkä maksavat mutta ainakin toimivat.
 
Itse kävi eilen kyselemässä PlayerOne:sta, mutta ei sitä sielläkään tietenkään ollut. Sanoivat jotain että pitäisi ilmestyä lokakuun aikana, mutta en oikein tiedä.
 
Jos ette jaksa odotella, että se muistikortti ilmestyy muissa kaupoissa kannatan, että tilaatte sen VPD:stä sitten vaikka hinta onkin aika kova....http://vpd.fi
 
Pistin tiistaina piruuttani tilauksen muistikortista Play.com:iin ja nehän pisti sen keskiviikkona postiin :D

Nimim. Edelleen freeloaderia vailla :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Pistin tiistaina piruuttani tilauksen muistikortista Play.com:iin ja nehän pisti sen keskiviikkona postiin :D

Nimim. Edelleen freeloaderia vailla :(
Tuleekohan sitä freeloaderia koskaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Tuleekohan sitä freeloaderia koskaan?
Pahalta näyttää.

Nimim. Vaihdetaan uudenveroinen PAL kuutio uudenveroiseen jenkkivastaavaan, jossa verkkovirran muuntaja mukana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Minulla on tuo Thrustmasterin muistikortti ja en todellakaan suosittele sitäkään kun minulla oli siinä aika paljon tallennuksia ja kortti piti formatoida :mad:, en suosittele oikeen noita muita kortteja, Nintendon kortit ehkä maksavat mutta ainakin toimivat.


Miksi sun piti formatoida se sun korttis.:confused: Kun mullakin on Thrustmasterin kortti niin ei ky tekis mieli alkaa formatoimaan
täyttä korttia:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Pahalta näyttää.

Nimim. Vaihdetaan uudenveroinen PAL kuutio uudenveroiseen jenkkivastaavaan, jossa verkkovirran muuntaja mukana.


Kaverikin tilas Resident Evilin jo toukokuussa ja siitä asti on odotellu Freeloaderia. Ei oo jaksanu tilata jenkkicubeakaan. Toukokuussa oli kiva lesotella että Ressa tulee syykuussa Eurooppan että onko kiva odotella, mutta nyt pilkka on osunut omaan nilkkaan. Eipä silti, ettenkö minäkin olisi sitä ostanut, mutta päätin kuitenkin odotella Frealoaderia ensin.

Anteeksi sekava viesti. On liian aikaista.
 
Miks hemmetissä Resident Evil -peli ei tajua käyttää koko kortin savepaikkoja? Pystyn tallentamaan vain viidesti vaikka yksi tallennus vie 8 blockia. Muistikorttina on Thrustmaster 8MB.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hyper mario
Miksi sun piti formatoida se sun korttis.:confused: Kun mullakin on Thrustmasterin kortti niin ei ky tekis mieli alkaa formatoimaan
täyttä korttia:mad:

No koska Cube valitti minulle, että se kortti pitää formatoida...ei antanut minun käyttää sen saveja eikä antanut minun tallentaa sille :(
 
Ylös Bottom