Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Murosuomi NHL 10- Liiga

Spitaaline

New Member
Liigan perustin tonne nhl 10:neen kaikki vaan liittymään nimi on murosuomi ja salasana on suomimuro, olen myös hakemassa porukkaa murobbs:ässtä. Säännöt ovat normaali ranked matsin säännöt ja joukkueenani toimii blackhawks.

Spitaaline on GT

Olisi kiva jos moni pääsisi mukaan ;).

Mode edit:

Siirsin tämän omaksi ketjukseen tänne online- puolelle, jotta liiga ei huku tuonne NHL 10- ketjuun. Tässä ketjussa on mahdollista keskustella liigan asioista muutenkin huomattavasti vapaammin. Meidän viestit eivät huku tuonne NHL 10- ketjuun ja toisaalta taas nämä liigan sisäiset asiat eivät pääse sitten häiritsemään muita keskustelijoita.

E: Pientä muokkausta tähän aloitusviestiin:

Liigassa on tällä hetkellä 30 joukkuetta valittuna, eli paikat on nyt sitten täynnä.

Tähän ketjuun voi kaiken muun turninan lisäksi ehdotella esimerkiksi tradeja muiden pelaajien kanssa. Liigan kulusta voi myös tarinoida ja turinoida sekä muiden että omaksi ilokseen. Ei muuta kuin rehtejä ja tasaisia pelejä näin suomalaisten pelurien kesken:).

Laitetaan tähän loppuun vielä pienenä muistutuksena yksi asia. Eli kun laitatte noita haasteita liigan peleihin, niin muistakaa katsoa siitä haastettavan pelaajan gamercardin kohdalta, että onko tämä vapaa pelaamaan. Tästä halusin muistuttaa ihan vain sen takia, kun noita pelikutsuja tuntuu tulevan aika usein silloin kun on jo itse pelin tuoksinnassa. Ei tuossa sinänsä mitään, mutta siitä ei koidu oikeastaan mitään muuta kuin turhaa odottelua tuolle haastavalle osapuolelle. Kesken pelin kun ei kerkiä tuohon oikein mitään vastaamaankaan.

Tästä on näköjään ketju muron keskustelufoorumillakin. Itellä ei tosin ole tonne tunnareita, tosin nopsaanhan ne tässä luo. Tuossa linkki myös siihen ketjuun, jotta liigan perustajan kommentteja on mahdollista lukea: http://murobbs.plaza.fi/pelit-ja-konsolit/648212-uusi-nhl-10-liiga-xbox-360-a.html

t. maagiset
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [X360]

Liigan perustin tonne nhl 10:neen kaikki vaan liittymään nimi on murosuomi ja salasana on suomimura, olen myös hakemassa porukkaa murobbs:ässtä. Säännöt ovat normaali ranked matsin säännöt ja joukkueenani toimii blackhawks.

Ei ainakaan tänään löytynyt koko joukkuetta kun koitin hakea.. :confused:
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Lueppa uudestaan tuo lainaamasi viesti. Ihan ajatuksella tällä kertaa ja mieti, että mitä siinä sanotaan ja mitä se tarkoittaa

Jaa, olikin tullut kirjoitusvirhe tuohon omaan tekstiin..
Liigaa piti kirjoittamani jo alunperin.
Sen verran on jo ikää mittarissa, että tajuan kyllä tekstit. ;)
Pitää tehdä uusi haku illemmalla.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Jaa, olikin tullut kirjoitusvirhe tuohon omaan tekstiin..
Liigaa piti kirjoittamani jo alunperin.
Sen verran on jo ikää mittarissa, että tajuan kyllä tekstit. ;)
Pitää tehdä uusi haku illemmalla.

Kävi sellanen pienimuotonen virhe tossa salasanassa eli salasana on suomimuro eikä suomimura. Mutta liigan nimi on kyllä vielä se sama murosuomi ja pelaajia löytyy jo 9/30 ja ollaan muutama peli päästy jo pelaamaan (2)
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Siirsin nämä tosiaan tänne online- peliseurapuolelle omaksi ketjukseen. Editoin samalla tuota avausviestiä jonkun verran, että porukka pääsee paremmin hommassa alkuun, jos tuntee sille tarvetta. Korjasin myös liigan salasanan oikeaksi.

Liityin itse mukaan Carolinalla. Minnesota olisi ollut oma suosikki, mutta se oli kerennyt jo menemään. Toivottavasti saadaan hyviä ja tasaisia vääntöjä aikaiseksi:).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Hoplaa, itsekkin mukaan "änkesin". Yotes on tottakai joukkueeni. Heleppoja voittoja luvassa teille siis minusta ;)
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Liityin mukaan, pelit onnistuu satunnaisesti päivisin mutta pääosin illalla ku toi pikkujätkä tuppaa innostumaan jos huomaa että boksi on päällä. Ei muuta ku hyvät pelit käyntiin
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Tervetuloa mukaan vaan kaikille. Nyt näyttää olevan osallistujia jo oikein hyvä määrä. Tällä hetkellä mukana taisi olla 19 pelaajaa. Vielä on kuitenkin paikkoja jäljellä.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Juu tänään liityin kanssa liigaan ja pari peliä jo pelasinkin. Nyt on jo melkein kaikki joukkueet käytössä. Itekkin jouduin meinaan tyytyyn philadelphiaan, mutta näillä mennään. Lykkyä pyttyyn.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Itse myös liityin liigaan, GT on ThroughTopi. Eilen sain liven joten vähän voi olla vielä hakemista, mutta ei se haittaa. Onnea kaikille!
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

No niin, voisin nyt itse aloittaa tuon jo tässä tässä ketjussa mainitsemani fiilisten jakamisen ja turinoinnin.

Liigassa on tällä hetkellä mukana 24 joukkuetta, joten aika hyvin nuo paikat ovat täyttyneet. Osa pelaajista on saanut jo oikein mukavasti pelejäkin alle. Haastettaessa kannattaa muistaa aina tarkastaa haastettavan pelaajan tila gamercardista, eli onko tämä vapaa pelaamaan vai onko joku ottelu kesken.

Itsekin olen kerennyt korkkaamaan tämän liigan kahdeksalla ottelulla. Menestystä voitaneen kuvailla hyvin vaihtelevaksi, kun tuloksena on neljä voittoa ja neljä tappiota:). Matsit ovat kuitenkin olleet hyvin tasaisia ja mukavia vääntöjä. Siitä kiitokset kaikille tähänasitisille vastustajille.

Liigan normaalia hitaampi tempo on tuottanut ainakin itselleni näin alkuun hieman harmaita hiuksia, mutta eiköhän se tuosta lähde pikku hiljaa soljumaan parempaan päin.

Carolinalla tosiaan lähdettiin leikkiin mukaan ja materiaalin kapeus tuntuisi olevan ainakin tällä hetkellä päivän sana. Ratkaisijoita ei tunnu oikein löytyvän muusta kuin ykkösvitjasta. Muut ketjut ovat jääneet auttamatta todella heikoille tehoille ja +/- tilasto on niin ikään tiukasti pakkasen puolella. Toinen asia joka joukkuetta on vaivannut on ollut tehottomuus. Eli maalipaikkoja on pystytty kyllä luomaan aivan tarvittava määrä, mutta paikan tullessa kiekko on useimmiten kuumottanut liikaa lavassa. Tästä on ollut sitten useimmiten seurauksena paikan tuhriminen (eli yleensä ohi/tolppalaukaus).

Täytyy katselle vielä, että alkaisiko peli avautumaan pienellä ketjujen hienosäädöllä vai olisiko tarvetta turvautua jopa radikaalimpiin ratkaisuihin kuten pelaajakauppoihin. Ykkösketjun pelaajat saavat kuitenkin täyden luottamuksen joukkueen GM:n suunnalta, koska pitkälti sen ansiosta nuo muutamat voitot on napsittu. Vähiten tässä asiassa ei voi kiittää joukkueen ykkösketjun sentteriä Eric Staalia ja tämän hevosenpotkun omaista laukausta:). Miehellä on kasassa kahdeksan ottelun jälkeen tehot 6+3. Tuota voi pitää varsin mallikaana suorituksena, kun muistetaan se tosiasia, että joukkue on tosissaan kamppaillut maalinteon kanssa ihan todenteolla.

Tälläisiä fiilistelyjä liigan suhteen näin muutaman pelipäivän jälkeen. Toivotaan parasta, että kaikki pelaajat saavat homman rullaamaan aktiivisesti eteenpäin ja pelejä sekä peliseuraa riittää jatkossakin mukavasti. Onnea vielä kaikille.

E: Nyt tuli pelattua muutama matsi lisää, joten täytyy hieman päivittää tilannetta. Maalintekovaikeudet tuntuvat vain pahenevan. Eli yhden maalin eteen joutuu tekemään ihan jumalattoman työmäärän sekä luomaan todella suuren määrän tekopaikkoja. Ei tunnu Carolinan porukasta löytyvän kovinkaan montaa luontaista maalintekijää. Toinen syy saattaa sitten olla niinkin yksinkerainen, että ohjaimen toisesta päästä ei löydy sitä hyvää viimeistelijää:D. Eli ei ehkä ole välttämättä vain sitä kaivattua kylmäverisyyttä laittaa paikoista tuota pikkumustaa reppuun. Nyt on ykkösvitjankin tehot aika hyvin jäissä, joten saas nähdä, että minkälaisilla poppakonsteilla täältä koitetaan ponnistaa taas uuteen nousuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Itse olen myös jo muutamat pelit lätkinyt, aluksi huonosti ja pikkuhiljaa on peli ruvennut parantumaan. Oikeastaan joka pelissä olen ollut hallitsevampi osapuoli, lukuunottamatta liigan johtajaa vastaan ja paria muuta poikkeusta. Olen paikkoja järjestellyt paljon, mutta niiden käyttäminen on ollut hieman "vaihtelevaa". Esim. edellistä kirjoittajaa maagiset:iä vastaan oli todella tiukat väännöt, eikä kumpikaan kovin hyvällä prosentilla kiekkoa reppuun laittanut (kiitos peleistä maagiset). Mutta taas viime peli... aivan suvereenia hallintaa lepotilaa vastaan ja numerot aivan oikeutetusti 11-0. Ykköskenttäni on ollut hurjassa iskussa ja sehän on muotoa: Little - Antropov - Amstrong. Myös kakkoskenttä on ollut hyvässä vireessä. Uskon itseni olevan mukana taistelussa liigan mestaruudesta. :) Vielä pari "aloittelijan" kysymystä.

1.) Onko tässä liigassa voittajille palkintoa? Entä pelataanko sijasta 3.?

2.) Onko tässä "deadlinea"? Jos on, koskas on oltava pelit pelattu?

Ja sitten tästä jatkamaan ottelua Duckseja vastaan, harmittavasti peli jo 1-0 Anaheimille.

OLISIKO JOKU KIINNOSTUNUT VAIHTAMAAN MINUA AFINOGENOVIA 2-3 KENTÄN LAITURIIN?
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Haastettaessa kannattaa muistaa aina tarkastaa haastettavan pelaajan tila gamercardista, eli onko tämä vapaa pelaamaan vai onko joku ottelu kesken.

Kertokaas mistä tän saa tarkistettua, oon ite tuskaillu tän kanssa ku en oo tienny että sen saa katottua jostain.

Voi muuten sanoa että detroitin mv kaksikko on ehkä yks heikoimpia mitä on tullu vastaan, pakko tehä vähintään 3-4 maalia per peli koska aina menee se pari helppoa jossain vaiheessa. Mutta näillä mennään jos ei vaihtoa saa tehtyä
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Kertokaas mistä tän saa tarkistettua, oon ite tuskaillu tän kanssa ku en oo tienny että sen saa katottua jostain.

Meet siihen haastettavan pelaajan kohdalle ja painat A- näppäintä. Tämän jälkeen selaat kohtaan view gamer card ja painat A- painiketta uudemman kerran. Tuosta sitten näkee sen, että onko pelit käynnissa vai navigoiko vapaana menuissa.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Hyvin on pelit lähtenyt suihkimaan, 5 voittoa ja 2 tappiota tililleni tipahtanut. Yllättävän hyvin on mennyt. Kolmosen hitaat ja kankeat Winnik-Lang-Pyatt tosin hajoavat, vähän tarttee sen peliä (omaa) herätellä. Nelosesta voisi Muellerin luovuttaa kaupattavaksi kun ei tuo nuori jenkki oikein enää fiiliksiä nostele samaan tapaan. Pelit ovat olleet hyviä, mukava seurata kun itse ei puolustuspäässä ole parhaimillaan vaan jengi onnistuu kivasti viemään 5 kojoottia yhellä miehellä kaffeelle :)

Tästä on hyvä jatkaa!

Powerful: Mueller - Afinogenov -kauppaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

hyvissä merkeissä on liiga lähteny käyntiin.. vähän tuskastuttaa materiaalin kapeus mut näillä mennään.. Umberger ois kaupan jos jotain kiinnostaa.. vaihossa haetaan luonnolisesti sentteriä.. joo ja filatovin kauppaamista vois kanssa harkita..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Powerful: Mueller - Afinogenov -kauppaa?

Ei kiitos.

Ja nyt on ensimmäinen glitchaaja löydetty nimittäin NParvi. Käyttää LB, läpiajo, vanhanaikais, takatolppa-glitchejä. Suosittelen välttämään tämän kaverin kanssa pelaamista. JA JOS LIIGA HALUAA HYVÄN KUVAN ANTAA, NIIN SULKEKAA VÄLITTÖMÄSTI NPARVI JA TULEVAT GLITCHARIT POIS.
 
Ylös Bottom