Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Murosuomi NHL 10- Liiga

Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

JA JOS LIIGA HALUAA HYVÄN KUVAN ANTAA, NIIN SULKEKAA VÄLITTÖMÄSTI NPARVI JA TULEVAT GLITCHARIT POIS.

Tosta kannattaisi varmaan laittaa viestiä liigan perustajalle. Kukaan muu tuolle ei oikein mitään voi tehdä. Liigan perustaja eli Spitaaline tähän voisi kuitenkin puuttua. Itsekin olen ehdottamasti sitä mieltä, että pidetään nämä pelit suomalaisten kesken rehteinä mittelöinä. Noita glitchereitä tulee ihan tarpeeksi vastaan tuolla 1 vs 1 otteluissa ruotsalaisten toimesta. Meidän ei kannata mielestäni sortua samaan. Kannattaa tosiaan heti ilmoittaa, jos havaitsee väärien keinojen olevan käytössä.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Ei kiitos.

Ja nyt on ensimmäinen glitchaaja löydetty nimittäin NParvi. Käyttää LB, läpiajo, vanhanaikais, takatolppa-glitchejä. Suosittelen välttämään tämän kaverin kanssa pelaamista. JA JOS LIIGA HALUAA HYVÄN KUVAN ANTAA, NIIN SULKEKAA VÄLITTÖMÄSTI NPARVI JA TULEVAT GLITCHARIT POIS.

ei sitä syöpää tähän liigaan kiitos.. itse ainakin jään suosiolla pois koko liigasta jos rupee glitchaus yleistyy.. hyvin menny tähän asti..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Ihan ok on pelit menneet tähän asti suhteessa pelikokemukseen tämän uuden NHL:n osalta, kun ei tuo skill stick oikein meinaa luonnistua kunnolla yms :rolleyes:
Mutta miinuksena pitää sanoa se, kun ei pysty muokkaamaan mistään valikosta omasta joukkueesta muuta kuin kokoonpanoja... :mad:
Aina ennen joka peliä joutuu räpläämään taktiikat kuntoon.
Alkaa hieman ketuttaan.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Sen verta vähän olen netissä tätä pelannut etten moisiin glitchaajiin ole törmännyt. Ja toivottavasti en tule hirveästi myöskään törmäämään.
Ja kun Atlantan GM Powerful antoi odotetun, muttei toivottua, vastauksen niin ilmoittelen tässä että Peter Mueller on vaihtamassa seuraa. Siitä vain itselleen hakemaan hyvää sentteriä, joka omaa hyvän kudin. Hakusessa olisi laituria. Ehdotukset suoriltaan liigaan!
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Ei kiitos.

Ja nyt on ensimmäinen glitchaaja löydetty nimittäin NParvi. Käyttää LB, läpiajo, vanhanaikais, takatolppa-glitchejä. Suosittelen välttämään tämän kaverin kanssa pelaamista. JA JOS LIIGA HALUAA HYVÄN KUVAN ANTAA, NIIN SULKEKAA VÄLITTÖMÄSTI NPARVI JA TULEVAT GLITCHARIT POIS.

Joo tein kyllä glitchmaaleja, en sitä kiistä. Onko ne sit kiellettyjä tässä liigassa?

Liigan ylläpitäjältä kiitos vastaus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Joo ehdottomasti glitcharit ulos liigasta saman tien, kun joku semmoista havaitsee!!!

Ja semmone tuli mieleen, et minun mielestä pelit kuuluu pelata loppuun asti vaikka olisikin 10-0 häviöllä (on kuulemma jotkut lopettanu pelin kesken). Jos ei vati kestä häviämistä niin sit on parempi olla pelaamatta. Itsekkin tuossa hetki sitten otin 8-2 turpaan, mutta ei kyllä käyny mielessäkään et oisin lähteny kesken pelin pois!
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Joo tein kyllä glitchmaaleja, en sitä kiistä. Onko ne sit kiellettyjä tässä liigassa?

Itselläni on ainakin semmoinen lähtökohta, että tälläisissä liigoissa en halua glitchausta nähdä. Sitä näkee ihan tarpeeksi tuolla perus 1 vs 1 matseissa ruotsalaisia ja muita sankareita vastaan. En oikeastaan ymmärrä edes tuon koko glitchaamisen funktiota. Eli mitä sillä pyritään saavuttamaan? Mielestäni pelin heikkouksia hyödyntämällä voittaminen ei tunnu miltään.

Tähän mennessä omat pelit on onneksi olleet ihan rehtejä kaikkia pelaamiani vastustajia vastaan. Näin toivon tapahtuvan myös jatkossa. Osa varmasti osaa käytää noita glitchejä hyväkseen, mutta kun näin suomalaisten kesken pelataan, niin en näe noiden käyttämisessä mitään mieltä. Pidetään pelit rehteinä!
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Itselläni on ainakin semmoinen lähtökohta, että tälläisissä liigoissa en halua glitchausta nähdä. Sitä näkee ihan tarpeeksi tuolla perus 1 vs 1 matseissa ruotsalaisia ja muita sankareita vastaan. En oikeastaan ymmärrä edes tuon koko glitchaamisen funktiota. Eli mitä sillä pyritään saavuttamaan? Mielestäni pelin heikkouksia hyödyntämällä voittaminen ei tunnu miltään.

Tähän mennessä omat pelit on onneksi olleet ihan rehtejä kaikkia pelaamiani vastustajia vastaan. Näin toivon tapahtuvan myös jatkossa. Osa varmasti osaa käytää noita glitchejä hyväkseen, mutta kun näin suomalaisten kesken pelataan, niin en näe noiden käyttämisessä mitään mieltä. Pidetään pelit rehteinä!

juurikin näin.. kaikkeahan ei voi kieltää mut selvä glitchailu yms.. ois hyvä jättää pois.. ei oikein vastaa reilun pelin kuvausta jos saa ite tehtyä työllä ja tuskalla hikisen tahtomaalin ja heti seuraavasta hyökkäyksestä vastustaja glitchaa rannarin takakulmaan heti siniviivan jälkeen.. :mad:
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Parhaiten tuo tilakysymys selviää sillä, että käypi itse tarkistamassa liigan tämän hetkisen osanottajamäärän. Eilen illalla liigassa taisi olla 26 osallistujaa, eli periaatteessa tilaa saattaisi vielä olla.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Joo tein kyllä glitchmaaleja, en sitä kiistä. Onko ne sit kiellettyjä tässä liigassa?

Liigan ylläpitäjältä kiitos vastaus.

Pitääkö tälläistä edes kysyä tottakai se on selvää ettei glitchimaaleja nehän sen peliilon vie ainakin meiltä muilta.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Joo mä lähen ainaki samantien pois jos näitä maaleja alkaa tulemaan. reiluapeliä toivon kaikilta ja sitä yritän myös ite soveltaa.

ps. kattokaa pelaajakeskuksianne, oon yrittäny epätoivon vimmalla tehä vaihtokauppoja että saisi joukkuetta omannäköiseksi.
 
Ei hätää...

Ei ole enään hätää, NParvi on suljettu liigasta. Kiitoksia vaan sinne johdon suuntaan. :) Kohta aattelin taas mennä pelaamaan vähäsen.

Pelaajakauppa asiaa:

1.)VAIHDOSSA OLISI MAXIM AFINOGENOV: NOPEA LAITURI 1-3 KENTTÄÄN.

2.)VAIHDOSSA OLISI JOHNNY ODYUA: 1-2 PARIN KIEKOLLINEN JOHTOTÄHTI.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Voisiko joku muuten selventää että miten nää live liigat toimii/etenee? Ku on tullu vaan lätkittyä tota 1vs1 peliä aikasemmin. Monta peliä sarjassa yms.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Sama asia kiinnostaa, lisäksi se mistä näkee liigan statseja. Esim. montako matsia kukakin on pelannut ja minkälaisella recordilla.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Liigassa kaikki pelaavat 2 matsia toisiaan vastaan ja parhaiten menestyneet pääsevät playoffeihin, Liigan tilastoja voi katsoa ainoastaan siten että menet jonkun nimen kohdalle ja painat liigatilastot tai jotain sinneppäin.

Lähti patrick kane ---> tampa bay:hyn ja sieltä tuli vaihdossa vincent lecavalier.
Ps. Christobal huet myynnissä.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Nyt on kun kuitenkin 30 tiimiä pelaamassa liigaa niin 16 parasta playoffseihin?? Paljon järkevämpi kuin 8. Eihän tuo kauaa aikaa veisi jos ekalla kiekalla on 16, toiselle pääsee 8, kolmannelle 4 eli välierät ja sitten finaalipari.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Lienee tämäkin hölmö kysymys mutta ei ole aikaisempia kokemuksia liigasta niin täytyykö itse pitää kirjaa ketä vastaan on otellut nuo 2 matsia että tietää mitä pelejä vielä pitää pelata...vai...?
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Lienee tämäkin hölmö kysymys mutta ei ole aikaisempia kokemuksia liigasta niin täytyykö itse pitää kirjaa ketä vastaan on otellut nuo 2 matsia että tietää mitä pelejä vielä pitää pelata...vai...?

Jokaisen haastettavan pelaajan kohdalla lukee aina siinä sivussa se, että montako ottelua tätä vastaan on jäljellä. Vaikeaksi se tosiaan menisi, jos joutuisi tälläisessä 30 pelaajan liigassa pitämään asiasta itse kirjaa:).

E: Laitetaanpa liigasta omaa tämän hetkistä tilannetta tähän samaiseen viestiin, kun kukaan muu ei ole kerennyt postaamaan väliin.

Nyt on tullut saatua jonkin verran lisää pelejä vyön alle, joten on pienen tilannekatsauksen paikka. Suurin osa matseista on ollut todella tasaista ja hyvää vääntöä. Osassa ollaan painettu kovaa päästä päähän, jolloin kumpaakin päähän on yleensä siunaantunut hyvä määrä paikkoja. Osassa matseista on taas ollut havaittavissa niin tiukkaa vääntöä ja puolustamista, että paikkoja ei ole oikein tuntunut siunaantuvan kumpaakaan päähän. Yhdistävänä tekijänä otteluiden välillä on jatkunut edelleen se, että maalinteko on ollut jatkuvasti kortilla. Paremmilla teholla pitäisi yrittää saada lättyä maaliin.

Positiivisiakin asioita kuitenkin löytyy. Rustailin tänään hieman pakkipareja sekä ylivoimaviisikkoja uuteen uskoon. Nuo muutokset tuntuivat ainakin hetkellisesti antavan pelaamiseen uutta virtaa ja tämän seurauksena sain napattua muutaman voitonkin putkeen. Eli tällä hetkellä tilanne on se, että voittosarakkeessa komeilee isompi lukema kuin tappiosarakkessa. Tuo saattaa kuitenkin olla vain hetkellinen tilastollinen harha ja tulevat tiukat kamppailut saattavat taas kääntää vaakakuppia toiseen suuntaan. Nyt jää siis nähtäväksi, että tarvitseeko tässä turvautua ollenkaan tradeihin vai riittäisikö nykyinen materiaali jopa jatkossakin. Toki jos kiinnostavia ehdotuksia tulee eteen, niin niitä on ehdottomasti otettava harkintaan. Ykköskentää lukuunottamatta nuo maalihanat ovat kuitenkin olleet suhteellisen tukossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Joo, Buffalolla on tullu pelattua. Tasasia ja vähemmän tasasia pelejä on tullu suuntaan ja toiseen, joten hauskaa on ollut. Joukkuetta pitää tässä yrittää muokata vähän omannäköisemmäksi, vaikka se aikalailla sellainen onkin. Etenkin Miller maalilla on pitänyt mua monet pelit pystyssä.

Mutta itse asiaani. Nyt olis kaupan suoraan ykkösketjusta Thomas Vanek. En oo saanu kyseisestä kaverista juuri tehoja irti joten nyt on muutosten aika. Vanek on right puolen pelaaja, maalintekijä tyyppinen pelaaja kokonaisuudella 85. Olen jo muutamille laittanu vaihtoehdotusta, mutta myöntävää vastausta ei ole tullut. Joten ehdotelkaa jos tuntuu että joukkueenne tarvitsee uutta virtaa. Toki otan ehdotuksia vastaan myös muista pelaajista.
 
Ylös Bottom