Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Murosuomi NHL 10- Liiga

Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Perhena, tällänen helmi liiga menos ja meikäläinen missannu koko setin :(
Ei varmaan enää mukaankaan mahdu?
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Periaatteessa pitäis mahtua, koska liigassa on tällä hetkellä 24 joukkuetta. Aika tiuhaan saat kyllä alkaa pelejä pelata mutta mun mielestä ilman muuta mukaan.
Sun pitää vaa kysyä liigan salasanaa Spitaaline -nimimerkkiseltä kaverilta, koska se on ilmeisesti vaihdettu.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Periaatteessa pitäis mahtua, koska liigassa on tällä hetkellä 24 joukkuetta. Aika tiuhaan saat kyllä alkaa pelejä pelata mutta mun mielestä ilman muuta mukaan.
Sun pitää vaa kysyä liigan salasanaa Spitaaline -nimimerkkiseltä kaverilta, koska se on ilmeisesti vaihdettu.

Jep, laiton viestiä... paljos siel on pelejä jo pelattu?
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Siinä 30-40 pelin kieppeillä on 10 kärki ja siit alaspäin sit tais olla suurimmal osal n. 15-20. On siel toki muutama alle 10 peliiki pelannu kaveri.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Itelläkin sama juttu, kaikki ketä onlinessa, niin niitä vastaan on tullut pelattua jo nuo 2 peliä.

Haussa vieläkin sentteri, tai hyvä laituri. Vaihdossa Markov 86 Vanek 85 ensisijaisesti, mutta kaikki muutkin kaupan, kuten Hecht 80, Malone 83, Kubina 83, Kane 86, Kopitar 86...
Mielellään vaihtaisin 2 melko hyvää -> 1 huippupelaajaan + 1 huonoon

Esim. hyvä hyökkääjä kokonaisuus 88- ja joku huono turha pelaaja<-->Markov ja Vanek

Mutta ehdotuksia vaan tulemaan..

Kane ja Kopitar Nashiin ja johonki ei ihan turhaan??
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

No jopas oli kiinnostus huipussaan Maiqqia vastaan ku tulee noita takatolppa maaleja... hohhoijaa :mad:
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

No jopas oli kiinnostus huipussaan Maiqqia vastaan ku tulee noita takatolppa maaleja... hohhoijaa :mad:

Joo mä oon huomannu tän saman trendin muutamalla muullakin, ei paljoa enää nappaa tää liiga. Parempi pelata normi 1vs1 pelejä ku voi häipyä ku tollasia vastustajia tulee vastaan. Tappaa kyllä peli-ilon totaalisesti nää tyypit. Kiitos ja näkemiin mut voi poistaa liigasta nimim. hoikkeli.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Joo mä oon huomannu tän saman trendin muutamalla muullakin, ei paljoa enää nappaa tää liiga. Parempi pelata normi 1vs1 pelejä ku voi häipyä ku tollasia vastustajia tulee vastaan. Tappaa kyllä peli-ilon totaalisesti nää tyypit. Kiitos ja näkemiin mut voi poistaa liigasta nimim. hoikkeli.

No jopas oli kiinnostus huipussaan Maiqqia vastaan ku tulee noita takatolppa maaleja... hohhoijaa :mad:

Mua vastaan kaveri teki 5 takatolppamaalia

Ehkä parempi ens kerralla tehä vaan murotiimi ja pelaa kerhoo
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Mua vastaan kaveri teki 5 takatolppamaalia

Ehkä parempi ens kerralla tehä vaan murotiimi ja pelaa kerhoo

Siis hetkinen? En nyt itekään kokoajan hae takatolppaa, mutta syötän sinne tottakai, jos siellä on tilaa. Eli en nyt ihan kyllä täysin ymmärrä tätä one-timereista valittamista.

Mua vastaan Maiqqi pääsi tekemään kai yhden takatolppamaalin kahdessa ottelussa. Jos nyt oikein muistan. Tuon lisäksi tuli sitten bugilta haiskahtavaa veivausrannetta, mutta en ole siitäkään jaksanut alkaa sen enempää itkemään. Nuo veivausranteet ei kuitenkaan oman käsityksen mukaan kuulu rehdin pelin kaavoihin. Voitot meni tässä otteluparissa tasan, mutta itse voitin oman otteluni vasta rankuissa. Aika vähäpaikkaisia matseja nuo kuitenkin olivat, kun kumpikin joukkue puolusti sen verran tiiviisti.

Sillon on puolustuksessa vikaa, jos oman maalin takatolpalla on koko ajan vastustajan mies vapaana. Nuo takatolpat on erittäin helppo puolustaa pois. Noita on helähtänyt omiin oikeastaan vaan silloin, kun teen pahan merkkausvirheen tai vastustaja pääsee hyvään vastahyökkäykseen. Tällöin on myös ihan ymmärrettävää, että vastustaja heittää kiekon sinne takatolpalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Olin kanssa liigassa mukana ja ehdin pelaamaan 7 matsia ja 7 voittoa, ennen kuin potkittiin pihalle "bugimaaleista".

Onhan tässä pelissä muutema buginen veto, mut eiks se tee hyvän pelaajaan kuka niitä osaa käyttää? Onhan ne mahdollisuus puolustaa pois ja jos kaveri pääsee tekeen esim. bugisen säbäranteen tai vanhanaikaisen, niin olet puolustanut HUONOSTI!

Älkää viittikö valittaa ONE-TIMEREISTA TAKATOLPALLE! Niistähän tulee oikeassakin kiekossa lähes aina maali. Se ei ole minkäänlainen bugi, vaan hieno ansaittu maali. Olet puolustanut HUONOSTI jos siellä on äijä vapaana iskemässä kiekon tyhjiin.

Ainoat maalit mitkä ovat hienoja ja mistä ei valiteta on suorat vedot ja ohjurit? Ne ovat 95% tuuria mennessään sisään! Haluatteko tosiaan liigan voittavan pelaaja kellä käy paras tuuri? Vai kuka on oikeasti paras pelaamaan PELIÄ? Jos pelissä on varmoja tapoja tehdä maali, niin miksi ne pitäisi kieltää pelissä missä kumminkin pelataan voitosta? Että saataisiin hyvien ja huonojen pelaajien väliset pelit tasaisiksi? Se voittaa kellä sattuu meneen lämärit maaliin ja käy parempi tuuri? Mitä järkeä siinä on, että ei saa tehdä maalia jos tietää siihen varman tavan?

Jos haluatte tuurilla olevan suuri osa liigassa niin jatkakaa samaan malliin ja valittakaa takatolppamaaleistakin, mutta en ainakaan itse ymmärrä sitä yhtään. Enkä sitäkään kun jotkut maalit pitää kieltää.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Sen verran vielä täytyy kommentoida, että jos ei osata muuta hakea tai edes yrittää ku näitä paljon puhuttuja "varmoja" maaleja nii kyl se rupee vituttaa vaikka ne olisikin helppo puolustaa pois. Päättyykö jokainen 2vs1 hyökkäys takatolppa maaliin/yritykseen oikeissa matseissa? Ei ainakaan omasta mielestä. Jos niitä pitää vaan yrittää nii ohan se ihan saatanan köyhää mielikuvituksellisesti.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Siis hetkinen? En nyt itekään kokoajan hae takatolppaa, mutta syötän sinne tottakai, jos siellä on tilaa. Eli en nyt ihan kyllä täysin ymmärrä tätä one-timereista valittamista.

Mua vastaan Maiqqi pääsi tekemään kai yhden takatolppamaalin kahdessa ottelussa. Jos nyt oikein muistan. Tuon lisäksi tuli sitten bugilta haiskahtavaa veivausrannetta, mutta en ole siitäkään jaksanut alkaa sen enempää itkemään. Nuo veivausranteet ei kuitenkaan oman käsityksen mukaan kuulu rehdin pelin kaavoihin. Voitot meni tässä otteluparissa tasan, mutta itse voitin oman otteluni vasta rankuissa. Aika vähäpaikkaisia matseja nuo kuitenkin olivat, kun kumpikin joukkue puolusti sen verran tiiviisti.

Sillon on puolustuksessa vikaa, jos oman maalin takatolpalla on koko ajan vastustajan mies vapaana. Nuo takatolpat on erittäin helppo puolustaa pois. Noita on helähtänyt omiin oikeastaan vaan silloin, kun teen pahan merkkausvirheen tai vastustaja pääsee hyvään vastahyökkäykseen. Tällöin on myös ihan ymmärrettävää, että vastustaja heittää kiekon sinne takatolpalle.

Allekirjoitan.. Pahoittelut jos pari "bugirannetta" on tullut tehtyä. Meenasin maagiselle laittaa pahoitteluakin tuosta.
Ehkä tein muutaman takatolppamaalin Olkkua vastaan, mutta taisipa Olkkukin tehdä ainoat maalinsa sillä :p. Ja tosiaan hyvällä puolustuksella ei noita tule yhtäkään. Maagista vastaan oli tiukkaa puolustusvääntöä, ja ei paikkoja ollut juurikaan, hyvä peli :)

En todellakaan koita joka tilanteessa takatolppamaalia, vaikka jotkut varmasti antavat näin olettaa..

Kane ja Kopitar Nashiin ja johonki ei ihan turhaan??

privalla laitoin pari ehdotusta
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Heh, jotkut potkikaan cheattimaaleista - minut potkittiin kun en saanut maaleja :D
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Heh, jotkut potkikaan cheattimaaleista - minut potkittiin kun en saanut maaleja :D

Häh... aika kummallista...

Olit kuitenkin pelannut ilmeisesti jokaisen ottelun ihan tunnollisesti loppuunasti ja niin edelleen. Meikäläinen ainakin luuli, että kyllästyit itse liigaan ja lähdit pois. Tuo kuulostaa nimittäin todella omituiselta. Ei riitä meikäläisen mielestä syyksi potkia liigasta pois.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Häh... aika kummallista...

Olit kuitenkin pelannut ilmeisesti jokaisen ottelun ihan tunnollisesti loppuunasti ja niin edelleen. Meikäläinen ainakin luuli, että kyllästyit itse liigaan ja lähdit pois. Tuo kuulostaa nimittäin todella omituiselta. Ei riitä meikäläisen mielestä syyksi potkia liigasta pois.

Jooh, itse en tietääkseni lähtenyt ja vuorokauden idlen jälkeen oli kenkää tullut.. mutta eipähän siinä.
Panostetaan nyt sitten tuohon sm-liigaversioon ;)
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Heikosti kyllä etenee liiga mihinkään enää mun osalta. Aina kun nään nämä jäljellä olevat vastustajat pelaamassa änäriä, odotan heidän pelinsä loppumista ja laitan sitten pyynnön liigapelistä. Minua vastaan ei kuitenkaan tulla pelaamaan vaan halutaan jatkaa offline/kerhopeliä. Voisivat edes lähettää viestin, ettei ehdi.

Joten Tontoo FIN ja K1de, miten ihmeessä ajattelette että liigan runkosarja pelattais loppuun joskus kun teitä ei niiden pelaaminen näytä kiinnostavan!?

Jos ei liigan pelaaminen huvita niin erotkaa vaikka siitä ettei tarvitse vastaanottaa pelipyyntöjä.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Jos ei liigan pelaaminen huvita niin erotkaa vaikka siitä ettei tarvitse vastaanottaa pelipyyntöjä.

Tiiätkö taotao että osaat kyllä olla helvetin rasittava kun koko ajan laittelet sitä pelikutsua/viestiä. Ihanku vaanisit siellä että koska ne jäljellä olevat pelaajat olis onlinessa.. Kyllä ne pelit saadaan pelattua.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

No toivotaan et saadaan. Oon pahoillani jos ne ihmisiä ärsyttää ja sulta olkku on tulluki ihan hyvää palautetta takasin ettet kerkee nyt. Haluisin vaan saada nää pelit pelattua ettei pleijarit mee kesälle tms. Ja toi vaaniminen nyt vähän ikävästi sanottu, tottakai katon et onko ihmisillä jo peli menossa enkä laita kesken pelin, olisko se parempi? Mut joo kuhan joskus saadaan pelit pelattua nii oon tyytyväinen, niitä vaan ei saada pelattua jos kukaan ei pyydä toista pelaamaa...
 
Ylös Bottom