Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Periaatteessa pitäis mahtua, koska liigassa on tällä hetkellä 24 joukkuetta. Aika tiuhaan saat kyllä alkaa pelejä pelata mutta mun mielestä ilman muuta mukaan.
Sun pitää vaa kysyä liigan salasanaa Spitaaline -nimimerkkiseltä kaverilta, koska se on ilmeisesti vaihdettu.
Itelläkin sama juttu, kaikki ketä onlinessa, niin niitä vastaan on tullut pelattua jo nuo 2 peliä.
Haussa vieläkin sentteri, tai hyvä laituri. Vaihdossa Markov 86 Vanek 85 ensisijaisesti, mutta kaikki muutkin kaupan, kuten Hecht 80, Malone 83, Kubina 83, Kane 86, Kopitar 86...
Mielellään vaihtaisin 2 melko hyvää -> 1 huippupelaajaan + 1 huonoon
Esim. hyvä hyökkääjä kokonaisuus 88- ja joku huono turha pelaaja<-->Markov ja Vanek
Mutta ehdotuksia vaan tulemaan..
No jopas oli kiinnostus huipussaan Maiqqia vastaan ku tulee noita takatolppa maaleja... hohhoijaa
Joo mä oon huomannu tän saman trendin muutamalla muullakin, ei paljoa enää nappaa tää liiga. Parempi pelata normi 1vs1 pelejä ku voi häipyä ku tollasia vastustajia tulee vastaan. Tappaa kyllä peli-ilon totaalisesti nää tyypit. Kiitos ja näkemiin mut voi poistaa liigasta nimim. hoikkeli.
No jopas oli kiinnostus huipussaan Maiqqia vastaan ku tulee noita takatolppa maaleja... hohhoijaa
Mua vastaan kaveri teki 5 takatolppamaalia
Ehkä parempi ens kerralla tehä vaan murotiimi ja pelaa kerhoo
Siis hetkinen? En nyt itekään kokoajan hae takatolppaa, mutta syötän sinne tottakai, jos siellä on tilaa. Eli en nyt ihan kyllä täysin ymmärrä tätä one-timereista valittamista.
Mua vastaan Maiqqi pääsi tekemään kai yhden takatolppamaalin kahdessa ottelussa. Jos nyt oikein muistan. Tuon lisäksi tuli sitten bugilta haiskahtavaa veivausrannetta, mutta en ole siitäkään jaksanut alkaa sen enempää itkemään. Nuo veivausranteet ei kuitenkaan oman käsityksen mukaan kuulu rehdin pelin kaavoihin. Voitot meni tässä otteluparissa tasan, mutta itse voitin oman otteluni vasta rankuissa. Aika vähäpaikkaisia matseja nuo kuitenkin olivat, kun kumpikin joukkue puolusti sen verran tiiviisti.
Sillon on puolustuksessa vikaa, jos oman maalin takatolpalla on koko ajan vastustajan mies vapaana. Nuo takatolpat on erittäin helppo puolustaa pois. Noita on helähtänyt omiin oikeastaan vaan silloin, kun teen pahan merkkausvirheen tai vastustaja pääsee hyvään vastahyökkäykseen. Tällöin on myös ihan ymmärrettävää, että vastustaja heittää kiekon sinne takatolpalle.
Kane ja Kopitar Nashiin ja johonki ei ihan turhaan??
Heh, jotkut potkikaan cheattimaaleista - minut potkittiin kun en saanut maaleja
Häh... aika kummallista...
Olit kuitenkin pelannut ilmeisesti jokaisen ottelun ihan tunnollisesti loppuunasti ja niin edelleen. Meikäläinen ainakin luuli, että kyllästyit itse liigaan ja lähdit pois. Tuo kuulostaa nimittäin todella omituiselta. Ei riitä meikäläisen mielestä syyksi potkia liigasta pois.
Jos ei liigan pelaaminen huvita niin erotkaa vaikka siitä ettei tarvitse vastaanottaa pelipyyntöjä.