Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Murosuomi NHL 10- Liiga

Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Jos ei liigan pelaaminen huvita niin erotkaa vaikka siitä ettei tarvitse vastaanottaa pelipyyntöjä.

Eiköhän se saada pelattua.. Ei mulla varmaankaan ole vähiten pelejä alla. Kyllä mä katon ettei liigan aikataulu myöhästy mun takia..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Sallitaanko muuten tota boardplay-glitchiä?

Pelasin äsken Montrealia vastaan ja tämä kaveri teki sitä jatkuvasti, eli siis väistää pakin tulevan taklauksen menemällä puoleks sekunniks laitaan kiinni ja sit matka jatkuu ku pakki vetäny ittensä ulos tilanteesta, tätä tapahtui kymmeniä kertoja. Ei siinä mitää, olisin hävinnyt todennäköisesti muutenkin mutta paska maku suuhun silti jäi.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Sallitaanko muuten tota boardplay-glitchiä?

Pelasin äsken Montrealia vastaan ja tämä kaveri teki sitä jatkuvasti, eli siis väistää pakin tulevan taklauksen menemällä puoleks sekunniks laitaan kiinni ja sit matka jatkuu ku pakki vetäny ittensä ulos tilanteesta, tätä tapahtui kymmeniä kertoja. Ei siinä mitää, olisin hävinnyt todennäköisesti muutenkin mutta paska maku suuhun silti jäi.

Samallalailla muakin vastaan.
Itellä jäljellä runkosarjassa enään 2 matsia :).

Vaihtelin pakkeja oikein urakalla, lähdön tekivät Hedman, Gill ja Kubina. Takaisin tulleet Visnovsky ja Souray onnistuivat heti maalinteossa :). Gaporik tuli myös hommattua Kanen tilalle, taitaa olla tällä hetkellä 2 ensimmäisessä kentässä enään 2 alkuperäistä pelaajaa, Malone ja Ranger..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Oon sitä mieltä että nyt pitäs sopia joku deadline jollon on tietty määrä pelejä kaikilla pelattuna, saatais edistystä. Voitais ton lisäks myös sopia jotain yhteisiä peliaikoja jolloin pelaajat pyrkis olemaan online valmiudessa pelaamaan, sekin edistäis.
Kerääkö nää ehdotukset muilta kannatusta?
Saatais pleijarit käyntii ja vaikka uus kausi alotettua jos riittää kiinnostusta :)
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Oon sitä mieltä että nyt pitäs sopia joku deadline jollon on tietty määrä pelejä kaikilla pelattuna, saatais edistystä. Voitais ton lisäks myös sopia jotain yhteisiä peliaikoja jolloin pelaajat pyrkis olemaan online valmiudessa pelaamaan, sekin edistäis.
Kerääkö nää ehdotukset muilta kannatusta?
Saatais pleijarit käyntii ja vaikka uus kausi alotettua jos riittää kiinnostusta :)

Kannatan.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Tontoo oli lähtenyt myös tästä liigasta pois? Harmillinen homma siinä mielessä, kun vaikutit oikein hyvältä ja mukavalta pelimieheltä.

Tosin itsellänikin on päässyt jonkun verran into laskemaan. Ei tunnuta olevan porukan kanssa samoihin aikoihin linjoilla. Tai varsinkaan sen porukan kanssa, jonka kanssa ei olla vielä keretty pelejä pelaamaan. Suurimpaa osaa vastaan olen kuitenkin tosin tainnut jo pelata.

Itsekin olen yleensä illalla linjoilla. Joskus 18-20 tai vastaavasti esim. 20-22. Riippuu toki vähän päivästä ja sen ohjelmasta. Viime viikendinä en paljoa kerennyt Boxin äärelle.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Tontoo oli lähtenyt myös tästä liigasta pois? Harmillinen homma siinä mielessä, kun vaikutit oikein hyvältä ja mukavalta pelimieheltä.

Tosin itsellänikin on päässyt jonkun verran into laskemaan. Ei tunnuta olevan porukan kanssa samoihin aikoihin linjoilla. Tai varsinkaan sen porukan kanssa, jonka kanssa ei olla vielä keretty pelejä pelaamaan. Suurimpaa osaa vastaan olen kuitenkin tosin tainnut jo pelata.

Itsekin olen yleensä illalla linjoilla. Joskus 18-20 tai vastaavasti esim. 20-22. Riippuu toki vähän päivästä ja sen ohjelmasta. Viime viikendinä en paljoa kerennyt Boxin äärelle.

Joo aattelin lähtee ku jotenki hävis motivaatio yksipeleihin änärissä. Enpähän jarruta muitten liigaa. Mut aattelin kyl jossain vaiheessa taas jotain liigaa kokeilla. viimeistään kunhan nhl11 ilmestyy... Joo ja kiitokset kaikille hyvistä ja reiluista peleistä..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Runkosarja paketissa :p
Vika matsi hauska, piti hyökätä 2. erä alaspäin, tämä näkyi tulostaululla..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Runkosarja paketissa :p
Vika matsi hauska, piti hyökätä 2. erä alaspäin, tämä näkyi tulostaululla..

Mulla ei ole ollut pelkoa, että saisin vähään aikaan ruonkosarjan pelattua. En ole saanut useampaan viikkoon yhtään matsia pelattua. Tai muutaman matsin olin saanut väännettyä varmasti tuona aikana, mutta nekin pelaajat lähtivät kävelemään liigasta. Ei näköjään satuta olemaan noiden jäljellä olevien pelaajien kanssa koskaan samoihin aikoihin linjoilla.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Mulla ei ole ollut pelkoa, että saisin vähään aikaan ruonkosarjan pelattua. En ole saanut useampaan viikkoon yhtään matsia pelattua. Tai muutaman matsin olin saanut väännettyä varmasti tuona aikana, mutta nekin pelaajat lähtivät kävelemään liigasta. Ei näköjään satuta olemaan noiden jäljellä olevien pelaajien kanssa koskaan samoihin aikoihin linjoilla.

Saman huomannut, onneksi pelasin alussa paljon matseja..

Eipä varmaan pieneen aikaan varmaan saada poffeja käyntiin tällä menolla..
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

15.4 on sitten deadline jolloin pelit pitää olla pelattuna pelin uutisosion mukaan.
Voi mulla tehdä tiukkaa tuon suhteen kun ei meinaa porukka olla onlinessa samaan aikaan ja sitten kun on niin inviten hyväksyminen tuottaa monille suuriakin vaikeuksia.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Kylläpä pamahti aikaseks deadline näin lyhellä varotusajalla, täytyy vissiin lähteä lätkimään kun ei ole toivoakaan saada parissaviikossa 30 peliä pelattua.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Liigasta oli lähtenyt näköjään GM kävelemään. Oli antanut meikäläiselle sitä ennen GM:n oikeudet.

Liiga on tosiaan polkenut jo pidemmän aikaa paikoillaan. Eli olisi varmasti viimeistään nyt aika kartoittaa hieman, että miten porukka haluaa edetä tämän kanssa? Kunnialla tämän haluaisi kuitenkin mielellään viedä loppuun, jos porukalla vaan riittää vielä sen verran motivaatiota tämän kanssa.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Liigasta oli lähtenyt näköjään GM kävelemään. Oli antanut meikäläiselle sitä ennen GM:n oikeudet.

Liiga on tosiaan polkenut jo pidemmän aikaa paikoillaan. Eli olisi varmasti viimeistään nyt aika kartoittaa hieman, että miten porukka haluaa edetä tämän kanssa? Kunnialla tämän haluaisi kuitenkin mielellään viedä loppuun, jos porukalla vaan riittää vielä sen verran motivaatiota tämän kanssa.

Pakko sanoa, että itse en ole ees noita pelejä jaksanut pelata kun pari päivää sitte lukasin että ois viikon päästä deadline ja sitä ennen vajaa 30 peliä pitäis pelata. Mutta joo, lähden jaloista pyörimästä niin saatte playoffit aloitettua ehkä joskus.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Pakko sanoa, että itse en ole ees noita pelejä jaksanut pelata kun pari päivää sitte lukasin että ois viikon päästä deadline ja sitä ennen vajaa 30 peliä pitäis pelata. Mutta joo, lähden jaloista pyörimästä niin saatte playoffit aloitettua ehkä joskus.

Niin... tuo vanha deadline on tietenkin vielä joustettavissa, jos sillä saadaan mahdollisimman moni pelaamaan sarja loppuun. Mielellään tuon kuitenkin pelaisi ihan kunniallisesti eikä joukkueita pudottamalla. Aika kauanhan tässä on tosin jo tämän liigan parissa tuota hiljaiseloa elelty.

Eli jos jonkunnäköistä actionia saataisiin aikaiseksi ja saataisiin taas homma pyörimään. Tähän on kuitenkin GM:n kovin vaikeaa vaikuttaa. Aktiivisuus kun lähtee jokaisesta pelaajasta itsestään.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Ollaankos uutta liigaa aloittelemassa jossain välissä? Itsekin voisin pelailemaan lähteä ;)
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Jos aktiivisia pelaajia löytyy niin voisi tähän rinnalle koota saman tyylisen liigan, vaikka Konsolifin NHL 10- Liiga nimellä. Tämän nykyisen liigan tulevaisuus näyttää mielestäni varsin heikolta. Mulla on ollu runkosarja jo vissiin kuukauden ajan paketissa, mutta pleijareiden alkamis ajankohdasta ei oo tietoakaan.
Eli mun mielestä voitais perustaa Konsolifin pelaajista liiga, jossa kaikki sitoutuu pelaamaan aktiivisesti ja jos pelaajia löytyy tarvittava määrä.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Jeps, ei tää nykyinen liiga tosiaan näytä etenevän. Iltaisin olen käynyt katsastamassa, että onko porukkaa linjoilla. Ei sieltä kuitenkaan koskaan löydy muita kuin niitä, joita vastaan olen jo aikoja sitten pelannut.

Eli ehkä sellaiselle aktiivisten pelaajien uudelle liigalle olisi tilausta. Itsekin olin hyvin innostunut tästä liigasta alkuaikoina, mutta sitten loppuikin nuo pelit kuin seinään.
 
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Jeps :) Kaverin työnä oon ps3:lla tätä netissäkin hakannu, ja ite ps2:lla 04 eteenpäin. Ja tässä lähipäivinä kun tulee vain boksi postiin niin ei muutaku naama ruutuun kiinni ja pelailemaan :D
 
Ylös Bottom