Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

musiikinteko pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wissy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wissy

New Member
joo eli onkohan Xboxille moista tulossa tai onko semmoisia jo tehty?
esim. playstationille oli joskus se MUSIC ja MUSIC 2000.. missä kasataan jostain palikoista kappaleita..
nyt en tarkoita mitää tanssipelejä :D vaan semmosta ohjelmaa millä tehdään musiikkia!.. pistäkääs nimiä kehiin jos tiiätte tuommoisia? tuskin niitä edes vielä on?.. :confused:
 
Vastaus: musiikinteko pelit

wissy sanoi:
joo eli onkohan Xboxille moista tulossa tai onko semmoisia jo tehty?
esim. playstationille oli joskus se MUSIC ja MUSIC 2000.. missä kasataan jostain palikoista kappaleita..
nyt en tarkoita mitää tanssipelejä :D vaan semmosta ohjelmaa millä tehdään musiikkia!.. pistäkääs nimiä kehiin jos tiiätte tuommoisia? tuskin niitä edes vielä on?.. :confused:
Lisäksi löytyy ainakin sellainen kuin Xbox Music Mixer ..ei ole kyllä itselleni tullut suomen markkinoilla koskaan vastaan. Ainoa mitä itse olen nähnyt on tuo NviperO:n mainitsema MTV:n mixeri :confused:
 
Vastaus: musiikinteko pelit

Jonezy sanoi:
Lisäksi löytyy ainakin sellainen kuin Xbox Music Mixer ..ei ole kyllä itselleni tullut suomen markkinoilla koskaan vastaan. Ainoa mitä itse olen nähnyt on tuo NviperO:n mainitsema MTV:n mixeri :confused:
Itsellenikään ei ole tullut XMM vastaan kaupoissa, mutta PAL-versio on tietääkseni julkaistu. Eli jos se kiinnostaa kannattaa suunnata verkkokauppojen suuntaan. Ainakin brittien Amazonista löytyy.
 
Ylös Bottom