Vastaus: Musiikkimaailman ärsyttävät asiat!
Tai sitten sinä et tajunnut sitä että en ole missään vaiheessa sanonut että he käyttävät niitä freeware ohjelmia, vaan sanoin että "No jos haluat rikastua niin voit hakea näin alkajaiseksi jonkun freeware ohjelman netistä ja katsoa miten sitä voi tehdä, kun beatit on tehty valmiiksi". En kai ole niin helvetin tyhmä että luulen ammattilaisten käyttävän näitä ohjelmia, opettele hyvä mies lukemaan mitä kirjoitin. Itsekin olen kokeillut niitä ohjelmia, vielä sellaisia joita kunnon tekijät käyttävät, tosin demoa. Tosiaan olet sitten niin kädetön jos et saa tehtyä niitä KissFM hittibiisejä, mutta älä huolestu niin olen minäkin.
Cyrus1 sanoi:Sarine, toi oli aika loistava läppäNo, voithan ajatella mitä haluat, mutta väärässä olet silti
Kyllähän noi maailmantähdet vissiin aina imuttaaki freeware-ohjelman, kun alkaa kasaamaan hittibiisejä. Jee jee, minulla on sittenkin muukin mahdollisuus rikastua kuin lottovoitto. Olen tosin kylläkin yrittänyt väsätä hittibiisejä kaikenlaisilla musiikinteko-ohjelmilla, mutta jotenkin en vain ole saanut aikaiseksi mitään hittikamaa. Olenko tosiaan niin kädetön? Vai onko Sarine liikaa metallin/hevin maailmassa, eikä pysty hyväksymään tosiasiaa, että koneella tehty musiikki vaatii taitoa ja musiikillista lahjakkuutta? Niin...
![]()
Tai sitten sinä et tajunnut sitä että en ole missään vaiheessa sanonut että he käyttävät niitä freeware ohjelmia, vaan sanoin että "No jos haluat rikastua niin voit hakea näin alkajaiseksi jonkun freeware ohjelman netistä ja katsoa miten sitä voi tehdä, kun beatit on tehty valmiiksi". En kai ole niin helvetin tyhmä että luulen ammattilaisten käyttävän näitä ohjelmia, opettele hyvä mies lukemaan mitä kirjoitin. Itsekin olen kokeillut niitä ohjelmia, vielä sellaisia joita kunnon tekijät käyttävät, tosin demoa. Tosiaan olet sitten niin kädetön jos et saa tehtyä niitä KissFM hittibiisejä, mutta älä huolestu niin olen minäkin.