Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkimakusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fakesonic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
GodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmack
GodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmackGodsmack

godsmack rulezzzzzzzz

mä kun luulin että tällä boardilla käy vaan jotain pelkkiä hikisiä nörttejä mut kyllähän täällä osa kuuntelee ihan hyvääkin musaa
näköjään
mun musa maku ny on aika yks puoleista eli hiphoppii
ja jotain rnb:eetä

muu maailma:
Afu-ra
krs-one
mos def
Tommy Tee
loop troop

suomihoppi:
lavis
eino antiwäkki
flg
sere
redrama
soul captain band (tosin toinyt ei oo hoppii)

ja bob marley on aika tykki

Unreal Soundtracks
Unreal - Return to Napali Soundtracks
Unreal Tournament Soundtracks
Astral Projection
Way Out West
James Holden
Breeder
Ralph Fridge
jne...

heh...
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin
FFX:n
Suteki Da Ne
ja Hymn of the fayth

Oikeastaan kaikki kelpaa...
(tai ehkei nyt death/dark-metal):rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruffi
mä kun luulin että tällä boardilla käy vaan jotain pelkkiä hikisiä nörttejä mut kyllähän täällä osa kuuntelee ihan hyvääkin musaa
Minäkin kuuntelen lähinnä hyvää musaa. Ja kuuntelen siis todellakin musiikkia enkä artistia...

En muista olenko tähän jo vastannut, mutta laitetaas ny mun suosikkimusaa ylös kun makukin on vähäsen muuttunut:

Heavy Metal

* Iron Maiden
* Black Sabbath
* Manowar
* Children of bodom
* 69 Eyes
* Timo Rautiaínen & Trio Niskalaukaus
* Sentenced
+ monia muita joita nyt en ehdi mainita..

Rap

* Cypress Hill
* Eminem
* Puff Daddy (myös P.Diddy-poppoo on jees) :)
* Avain
* Fintelligens
* Ceebrolistics
* Tony Halme ;)

Sitten kuuntelen myös satunnaisesti Trance-musaa, parhaimmistoon kuuluu Caater, Fu-Tourist, ATB, PPK, JS16, Faithless, K-System..

lisään vielä tohon mun aika godsmack voittoseen listaan LORDIN...
vaikka onkin ihan uus bändi ja sinkku julkastaa 12.7 niin oon mä pari kappaletta jo kuullu netis.....

pari hyvää biisii mutta puvut on ehkä vähän niinku joo just joo okei...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tällä hetkellä koneessa soi: Hoobastank, Incubus, P.O.D., Mötorhead, Black Sabbath, ja Alice Cooper.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
lisään vielä tohon mun aika godsmack voittoseen listaan LORDIN...
vaikka onkin ihan uus bändi ja sinkku julkastaa 12.7 niin oon mä pari kappaletta jo kuullu netis.....

pari hyvää biisii mutta puvut on ehkä vähän niinku joo just joo okei...

Pistäpä ZiDe mulle vaikka sähköpostilla ( ykakone@yahoo.com ) tai privana viestiä että mistä olet noita biisejä löytänyt.

Emma.fm -verkkokauppa kun on ainoa paikka netissä missä niitä _pitäisi_ olla...

Joo ja sinkku tänään kaupoissa, kaikki ostaa kipi kipi :) :) :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster

Heavy Metal

* Iron Maiden
* Black Sabbath
* Manowar
* Children of bodom
* 69 Eyes
* Sentenced

Kröhöm... siis näin sen pitäisi olla

Heavy Metal
* MANOWAR

Metal
* Iron Maiden
* Black Sabbath
* Children of bodom
* 69 Eyes
* Sentenced
+ monia muita joita nyt en ehdi mainita..

;)

Black Sabbath Ozzyn kera
Soundgarden
RATM
Deftones
Monster Magnet
Pearl Jam
Korn
Tool
CMX
Radiopuhelimet
Kotiteollisuus
MKKK

Nousukänneissä vibaa punttiin pistää myös Cypress Hill, Dimmu Borgir ja Ajattara ;)

+ kaikki muut mitä tulee mieleen heti kun painan lähetä nappia

Parhaita on tällaiset kuin
*Pantera
*Slayer
*Slipknot
*Metallica
*Testament
*Arch enemy
*Children of bodom
*Sepultura
*System of down
*Anthrax
*Megadeth
Oon nyt 13v ja oon soitellu rumpuja kuusi vuotiaasta asti eli seitsemän vuotta ja osaan soittaa n.viisi jokasen bändin biiseistä jotka tuossa on ja myöskin muiden bändien biisejä. Slayerin biisit vaatii aika hyvää kuntoa että jaksaa soittaa loppuun asti.

BLACK METAL TIETENKIN, MAYHEM, EMPEROR, SATYRICON, ZYKLON, ZYKLON-B, LAND BY HORDANES, DISSECTION, BEHERITH, BEHEMOTH, BEHEXEN, GEHENNA, GEHENNAH, BATHORY, MARDUK, GORGOROTH, THYRANE JOSKUS, FUNERIS NOCTURNUM

+HEVISKENE BÄNDEJÄ. COVENANT, WASP, RUNNING WILD, PANTERA, GARY MOORE, MORTIIS, ACCEPT, BLACK SABBATH. SIINÄ OLI PIENI VASTA PIENI OSA.

Kiitos, että kirjoitit kaikki bändit isolla. Nyt meille tuli varmasti selväksi, mistä bändeistä tykkäät.

Täällä on joskus keskusteltu minkä ikäinen kukin on. Olen 41v.
ja kuuntelen omanikäisteni musaa: Hurriganes, Slade ja kitara-
sankareita (Hendrix,Satriani ym) ja kossun kluplutusta kurkussa
kuten nyt.
ai niin konsolit n 64, dc,xb,gc,ps2 myyty(pettymys)ja pc

Juu, musiikkimaku on tässä reilussa puolessa vuodessa aika paljon ehtinyt muuttua kun tosissani siittä innostuin. Peleihin ei rahat nykyään riitä vaan ne vähätkin joita ansaitsen menee suoraa päätä CD-levyihin. Tässä mainittakoon uusia suosikkeja (tällä kertaa ikuisia, täytyy sanoa:))
  • The Cure
  • Pink Floyd
  • CMX
  • Radiohead
  • Smashing Pumpkins

Tuota räppiä en ole jaksanut aikoihin, taitaa se olla jo aika vahvasti poissa kuvioissa. Brittipopista innostuin tässä kesän alussa ja sitä tullut hankittua hylly täyteen ja sitten tietysti tällaisten huippunimien kuin The Curen ja Pink Floydin tuotantoa. Sanoitukset ratkasee nykyään jo aika paljon.
Let's rock'n roll!

Viimeksi muokannut moderaattori:
No kaikki hevi ja rock nyt menee yleensäkin...

Metallica
Iron Maiden
Rage Against The Machine
Rautiainen & Trio Niskalaukaus
Impaled Nazarene :P
Frank Zappa
Pink Floyd

Ja myös Rap menee jotenkuten.

Cypress Hill
Ice Cube

Oma levyhyllyni kaventui kesän aikana hurjasti: Myin yli PUOLET CD-levyistäni pois. Sain suunnilleen 7 per levy, eli ei kovin paljon ottaen huomioon että suurinta osaa myymistäni levyistä myydään edelleen kaupoissa yli 20:n suolaiseen hintaan. Tienesteilläni ostin muutamia pelejä ja juhlin iloisesti koko kesän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi

Kyllä on, jo jokunen aika sitten... nimeltään "From Wishes to Eternity", ja sitä saa ainakin näköjään tilattua suoraan Nightwishin www-sivuilta www.nightwish.com, ja löytyy myös ainakin isommista musiikkikaupoista. Kovasti tuota on kehuttu vaan itse en ole vielä nähnyt.

IMHO ihan umpisurkea DVD. Ainoa hyvä puoli on se behind the scenes -osio, jossa on kaikenlaista kivaa ja katsottaa. Itse keikkaa katsoessa häpesin sisimmässäni mm. Tarjan englannintaitoa (siis puhuessa) ja niitä kaameita välispiikkejä ja yleistä munattomuutta livenä. Olen tosin katsonut levyn vain kerran, joten en nyt ihan kiveen näitä kirjoita.

Ja Would you love a monsterman on kyllä varmaan vuoden paras suomalaisen artistin tekemä biisi. Veikkaan, että levy on kuitenkin aika paskaa, ja imago suk (rajottaa aihealueita aika pahasti).

Oma musiikkimaku on aika laaja, mutta ulkopuolelle jää taidemusa (The Crash on mainio esimerkki, yh-hyh mitä whinetystä), rap ja rääkymetalli. Klassinen/jazz ym ei myöskään iske, joten öö mitäs mä siitä laajasta musiikkimausta sanoin.. oh well. :)

Ottaa muuten päähän, kun huomaa pitävänsä joistakin biiseistä, jotka on tehnyt joku niistä kammottavista bändeistä, joita ei "halua" kuunnella. Monilla nu-metal-bändeillä on pari tollasta, mutta ei "onneksi" liikaa. Esmes PODin uusin sinkku ja kai sitä edellinenkin ovat aika kivoja ja melkein uppoaa myös Papa Roachin She loves me not. Pätee poppiinkin, esmes nuo A1:n mainoksessa olevat biisit kuulostavat ihan kivoilta.

Ja mistäs tämä herra sitten pitää?

Ykkösenä nyt ja ikuisesti Bon Jovi, joka taitaa päästä edellisen levyn pienen pettymyksen yli nyt uusimmalla. Sellaista superhittiä ei varmaan nyt tule, mutta Crushilla ei It's My Lifen jälkeen ollutkaan montaa loistavaa biisiä (osa on tietenkin omalla tavallaan hyviä, mutta sellainen hittikoukku puuttui). Bouncella vaikuttaisi olevan pirun monta erinomaista biisiä hittikoukkuineen kaikkineen.

Seuraavalta sijalta löytyypi Pretty Maidsin ja Def Leppardin muodostama kaksikko, jonka paremmuutta en osaa päättää. Uusimmat levytkin ovat aika tasapaksuja, vaikka kokonaisuutena Maidsien Planet Panic on parempi kuin Leppardin X.

Noiden jälkeen tulee sitten kasa muita hyviä rock-bändejä, dance-artisteja, poppia ja metallia. Jos pikasesti laskee niin levyhyllyssä on joku 50 dance-levyä, 100 pop ja 150 rock/metal, eli aika tasasesti kaikkea. Uusi hurahdus on japsipop/-rock (Initial D:n soundtrackillä on mualiman parasta dancea), anime jättää jälkensä.

Radiota en kuuntele, mutta niistä biiseistä suurin osa on "ok", eli esim. autossa voi pahan päivän aikana kuunnella jotain. Kunhan vaihtaa pois kun alkaa tulla jotain Discoa tms muuta ärsyttävää shittiä. :)

joelman taisi olla ensimmäinen joka mainitsi monen vuoden aikaisen ykkössuosikkini eli Smashing Pumpkinsin.

Tällaista tulee myös kuunneltua:
Bruce Springsteen
Iggy Pop
Jimi Hendrix
Peter Tosh (hakkaa kyllä Marleyn 27-0)
Die Toten Hosen
Nuoret Herrat
A Perfect Circle
Fun Lovin' Criminals
The Hypnomen
Ceebrolistics
The Doors
Suede
The Presidents of the United States of America
Pulp
Booker T & the MG's
Funkadelic
James Brown

Ihan tuoreista tapauksista Andrew W.K. ja The Vines uppoaa. Elikkä ei yleensäkään mitään hirveetä ug-kamaa, muttei mitään nrj:n a-soittolistalla olevaakaan.

Ylös Bottom