Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Heavy ja ooppera ovat puolestaan suuntauksia, joita en voi sietää, puhumattakaan niiden yhdistelmästä..
Tuo oli hyvä Sama täällä!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Heavy ja ooppera ovat puolestaan suuntauksia, joita en voi sietää, puhumattakaan niiden yhdistelmästä..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Tosimies OSTAA levyjä ja mieluiten vinyylejä
Eikai nyt kukaan oikea musadiggari imuta mitään mp3:sia?
No joo omapa on asias...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Tästä vinyylijutusta vielä. En usko, että musiikki tai sen ostaja on yhtään "aidompi" suosimansa formaatin vuoksi. Vinylistithän, siis ainakin tuntemani, suosivat vinyyliä: a) dj-hommien vuoksi b) pitävät vinyylisoundista. On minulla myös pari kaveria, jotka suosivat paljon c-kasetteja... pitävät kuulemma niiden soundista... outoa, mutta mitäpä siihen kommentoimaan.
Itse suosin cd:tä (löytyy myös lp/c-kasetti/minidisk-soittimet, kuten mp3:sia) siitä syystä, että musa kuulostaa minusta parhaimmalta juuri cd:llä, vaikka tinnituksen ja kuulonalenemien jälkeen vaikea sanoa. Tuskin vinyylien kansien hienous on kauhean hyvä peruste kuunnella musiikkia. Kannet ovat paljon hienommat kuin cd:llä, mutta heti kun ne parantavat itse asiaa eli musiikkia, niin suosin vain vinyyliä. Cd on myös paras käytännöllisyytensä vuoksi, tosin matkoille nauhoitan levyjä md:lle.
Mp3-asiassa on kyllä sääli, jos lapsesta asti tottuu hakemaan kappaleet/levyt vain netistä...
Niin no tuon takiahan mulla olikin hymiö sen viestin lopussa! Perkele! Kyllähän cd:t on monessa suhteessa kätevämpiä, ja itselläkin tulee kuunneltua enemmän cd:tä, mutta kyllähän vinyyli on aina cool. Ja riippuu mitä musaa kuuntelee, mutta mun mielestä vinyyli soundaa paremmalta. Kuuntelen lähinnä rock n' rollia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
mitä tulee tohon C-kasetin saundista pitämiseen, katsokaapa mitä maksaa alan liikkeessä efektilaite, jolla saadaan digitaalisesti tuotettu musiikki kuulostamaan siltä, kuin se olisi nauhoitettu kasetille/kelanauhalle. Tämä on etenkin hiphop- ja rnb-scenen dj-den ja monien huipputason masteroijien suosima efekti. C-kasetin ääni kuulostaa monien mielestä "lämpimämmältä" kuin digitaalinen, puhdas, ääni.
Itse en tosin ole mikään hifisti, joten pystyn kuuntelemaan hyvää musiikkia huonommistakin laitteista. Yhdestä asiasta varmasti kaikki on sentään samaa mieltä, että musiikki vain kuulostaa kovaa soitettuna paremmalta .
Joo olen samaa mieltä. En mäkään ole mikään hifisti mutta just esim. Led Zeppelin kuuluu mun lempparibändeihin(Mistäs muuten arvasit?), ja se soundaa paremmalta vinyylillä.
EDIT: Perkele arvasit ton Zeppelinin varmaan siitä että se lukee tuolla ketjun ekalla sivulla
Tuli sellainen fiilis, että vanhempi rock vois olla kyseessä. Nykyrockista puuttuu toi roll mun mielestä, ei pyöri samalla tavalla .
Kuuntelen kyllä muutakin, mutta en mitään näistä uusista hiteistä, kuten shakira, ja se sen klooni joka kimittää vielä enemmän, ja Jennifer Lopez+joku rap-hyypiö. Kauheeta scheissea.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No ei vaines, blues on ainoaa oikeaa musaa. Ja Johnny Cash, ja Freddy Fender
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Mua kiinnostais Commodore 64-musa. Muistaakseni semmonenkin genre on olemassa ja voi hyvin. Ja eikös joku GW-messuilla säätäny kans jotain C64-biittii. No joo, mutta mistä saattais löytää?