Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkimakusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fakesonic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Musiikkimakusi

Akon
Usher
Eminem
Young Buck
Kanye West
Fabolous
Chamillionaire
Three six mafia
Lil Wayne
50 cent
Snoop Dogg
P-Diddy
Flo-Rida
T-Pain
Pitbull
Young Jeezy
Timbaland
Lloyd Banks
2pac
Plies
Lil Boosie
Gorilla Zoe
Jay-Z
Lil Jon
Yung Joc
The Game
Dr. Dre
T.I.
Jim Jones
Wycleff Jean
R Kelly
Justin Timberlake
Bob Sinclair
Gucci Mane
Yung Berg
Rich Boy

Tossa nyt jotain alkuun.

East Clubbers
Subkulture
In Flames
Dj Splash
Egypt Central
Sum 41
Rammstein
Dragonforce

Kuuntelen oikeastaan kaikkea musiikkia mistä pidän. Tuossa ne joita useimmiten kuuntelen.

OT/ mutta minkä hemmetin takia nykyään kaikki kuuntelee joko Räppiä sun muuta tai shaissea, iskelmää?
En voi käsittää :confused:

OT/ mutta minkä hemmetin takia nykyään kaikki kuuntelee joko Räppiä sun muuta tai shaissea, iskelmää?
En voi käsittää :confused:

Äläs nyt, ei kaikki. Räppi on ainut mitä en kuuntele, mutta iskelmissäkin on jotain kuunneltavia. Liekkö tuo ikä jo tekee sen vai..:cool:

Täälläpäin kuunnellaan kaikenlaista musiikki laidasta laitaan.
Muutamia suosikkeja tällä hetkellä:
New found glory
Green day
Muse
Coldplay
Oasis
Radiohead
System of a down
Slipknot
Disturbed
Linkin Park
Weezer
Alicia Keys (osittain sen takia kun tyttöystävä tykkää... :o)
Kapasiteettiyksikkö
Fintelligens
Rockin da north
Flegmaatikot
PMMP

Oudosti kyllä jakautuu :) Kotimaisista tulee kuuneltua meilkein pelkästään räppiä ja ulkomaalaisista sitten sitä rokahtavampaa......

Äläs nyt, ei kaikki. Räppi on ainut mitä en kuuntele, mutta iskelmissäkin on jotain kuunneltavia. Liekkö tuo ikä jo tekee sen vai..:cool:

ei vai, mä jo luulin et kaikki kuuntelee räppiä, ku täällä sitä niin paljon mainostetaan :eek: ite en nääs sitä siedä yhtään ja jos ikään jotai tulee ni onneks oon vasta kohta30, ni ei tartte moneen kymmeneen vuoteen alkaa iskelmää kuuntelemaan :D

City of evil on kyllä todella kova levy, Avenged sevenfoldin paras levy tosiaan! City of evil ja Avenged sevenfold levyistä pystyisin sanomaan jotain mutta nämä 2 ekaa A7X:n levyä ei ole niin tuttuja. Kummastakin ekasta levystä kuultu ~2 biisiä. Kaveri on kova Avenged sevenfold fani ja hänen ansiostaan kuulin edes koko bändistä, et ole ainoa ketä kuuntelee ko. bändiä Suomessa :cool:

Sounding the Seventh Trumpet on kyllä jo vähän liian rajua minun makuuni. Tuo Metalcore ei ole ihan se minun juttunu. Waking the Fallenilta sen sijaan löytyy jo useampikin hyvä biisi, ja joku ihan Metalcorebiisikin on päässyt soittolistoilleni. Ylihuomennahan minä nämä sitten Olympiastadionilla näen kun Maidenin lämppäreinä esiintyvät. En ole ihan varma, että kumpaa odotan enemmän ;D

ei vai, mä jo luulin et kaikki kuuntelee räppiä, ku täällä sitä niin paljon mainostetaan :eek: ite en nääs sitä siedä yhtään ja jos ikään jotai tulee ni onneks oon vasta kohta30, ni ei tartte moneen kymmeneen vuoteen alkaa iskelmää kuuntelemaan :D

Samaa mieltä, parissa viimeisessä viestissä on rap-musiikkiin viitteitä = kaikki kuuntelevat rappia. Voisi näyttää myös aika heavy-vetoiselta, niin täällä kuin kadullakin, mutta se on silmän lumetta. Sitten vielä järjestetään Musta-festivaali Kaisaniemessä joka kesä. Mustan musiikin kuuntelijoita hellitään, eikä kukaan muu kuuntele mitään muuta, olemme kaikki yhtä isoa homogeenista musiikkiperhettä.

Kallistuu musiikkimaku tuonne Alternativen ja Indien puolelle, ja erityisesti kesäisin menee jossain määrin myös elektronista..

Bändeistä eniten menee (Last.fm:n mukaan):

Poets of the Fall
Eppu Normaali (Kukapa ei Epuista tykkäisi...)
Radiohead
Mew
Rubik
Disco Ensemble
Muse
Gorillaz
Red Hot Chili Peppers
Coldplay
Röyksopp
Oasis
Sister Flo
Daft Punk
Air
The Crash

Itse kuuntelen lähinnä rappia ja reggaeta. Tosin nykyräppi on melkein poikkeuksetta kaupallista p*skaa, joten kuuntelen 90-luvun kappaleita. Myöskään kotimainen rap-musiikki ei hirveästi iske.

Reggaen puolelta suosikkeja ovat tietty Bob Marley, Black Uhuru yms. Ja kotimaisista Raappana, Nopsajalka, Paarma...

No Monia On Mutta Tässä Ois Jotaki:
DJ Hyper
DJ Aligator
Linkin Park
Slipknot
Apulanta
Vincent
Jne jne :p

Anna nyt kaikkien kuunnella mitä huvittaa. Sinä et varmaan kuitenkaan päätä, mikä musiikki on hyvää.

Kaikki päättää mikä on omalle kohdalleen parasta. ;) En itsekkään räppiä, varsinkaan suomisellaista jaksaisi kuunnella. Toinen mitä ei jaksa kuunnella on konemusiikki. Tulee itsetuhoisia ajatuksia enemmän kuin Doom-metallin parissa. Muttah, kukin tavallaan ja kaikille suotakoon huono makunsa. :D Hyvässä seurassa sitä omasta mielestäni kakkaakin musaa voi kuunnella. Öäö.

AC/DC
Metallica
In Flames
Dark Tranquillity
Airbourne
Iron Maiden
Judas Priest
Dio
Rainbow
Slipknot
Megadeth
Stam1na
Van Halen
Sollwork
Slayer
Deep purple
Opeth
Led Zeppelin
Kiss
Insommium ( Go Joensuu )
Guns N' Roses
Disturbed
Leevi and the Leevings
Kalmah
Eppu Normaali
Radio Rock elämää suurempi radio kanava kuuntelen töissä aina sitä.

Siinä "pieni" lista. Ainahan kivoja nuoruus hittejä on kiva laulaa.
Like Brian Johnson would say: Rock and Roll aint pollution

Tässä bändejä joita tulee kuunneltua:
AC/DC
Black Sabbath
Children of Bodom
Cradle of Filth
Dream Theater
Deep Purple
Dimmu Borgir
Metallica
Mokoma
Marilyn Manson
Rammstein
Ruoska
Soilwork
Slipknot
Stone sour
System of a Down
Viikate

Näköjään aika saatanallisesti Headbangereitä Konsolifinissä... Vois joku tehä pollin mitä musiikkityyliä kuuntelette niin näkis mitä tyylilajia Konsolifiniläiset kuuntelee eniten.

My Best 5 at the momento:

1. Children of Bodom

2. Made of Hate

3. Bullet for My Valentine

4. Arch Enemy

5. Neaera

Mahtavia biisejä löytyy mm : Insomnium, Wintersun, Kiuas, Machine Made God, Mors Principium Est ja Caliban.

Mitä muuta tulee kuunneltua näkyypi allekirjoituksen linkissä. Vanha last.fm acco tuhoutui humalatilassa joten ei näy kuin viimesen 4kk tiiot....

Hevillä ja Rockilla mennään täällä päässä

Tällä hetkellä eniten soitossa

Disturbed
Rammstein
Nightwish
Bullet For My Valentine
System Of A Down
Turisas
Type O Negative

Onhan niitä paljon muitakin

Minä, näin ikuisena teininä olen jumittunut kuuntelemaan metallimusiikkia, lähinnä kuitenkin sitä vähemmän rajua kuten neoklassista, trashia, poweria, speedia ja tietenkin heviä. Hard rockia kuitenkaan unohtamatta. Alas menee kyllä muutkin genret, kunhan vain kuulostaa hyvältä.
Paitsi, PAISTI metalcore, jonka kuuleminen saa aikuisenkin miehen etsimään partaterää.

Yhtyeistä ja persoonista mainitsemisen arvoiseksi laskin Yngwien, Iron Maidenin, Helloweenin, Knopflerin, Van Halenin, Testamentin ja vaikka Kotiteollisuuden. Vähemmän tunnettujakin yhtyeitä tulee myös, tai ehkä lähinnä kuunneltua.

Mieltymykset lähtevät aina ihmeellisistä konemusiikki viritelmistä rockabillyn kautta death-metalliin. Itse kuitenkin kärsin niin korkealentoisista ideoista musiikin suhteen, että toisinaan tuntuu siltä että kaikki muiden tekemä musiikki on enemmän tai vähemmän paskaa. Hienommin sanottuna: muiden tuotoksista puuttuu se jokin, eli vaikka on kuinka kovia tekijöitä taustalla niin silti niiden tuotokset eivät saavuta sitä täyttä potenttiaalia. Onneksi kuitenkin sitä pystyy sitten itse tekemään sitä "täydellistä" musiikkia. Se on tietenkin eri asia, kuinka täydellistä se minun tekemäni musiikki on jonkun muun mielestä.

Tässä vain muutama hyväksi havaittu kokoonpano:

-Black Label Society
-Misfits
-White/Rob Zombie
-Down
-Fu Manchu
-Motörhead
-Fear Factory
-Six Feet Under

Tosin näidenkin retkueiden tuotannon laatu heittelee aina nerokkuudesta käsittämättömään mökään.

Ylös Bottom