Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Makuasioista on mitä hauskinta ja tarpeellista kiistellä.... eli sori olet väärässä makuasioista pitää kiistellä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Onhan tämäkin mielipidekysymys siinä missä konsolisotakin - makuasioista ei voi kiistellä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
edellämainitut ns. rap artistit:
- Dr.dre
- Snoop dogg
- Xzibit
- Ice cube
- Wutang (jäämässä vähemmälle)
- M.o.p (ainoastaan muutama kipale)
Ja tuollakon mainittiin, että rappi eli vielä 80-luvulla, omasta mielestäni N.W.A jäsenet on tehnyt monta hyvää levyä hajoamisen jälkeen, no eazy-e on jäänyt vähemmälle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub
Rap. Mieluiten oikeiden gheton kasvateiden esittämänä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Kaikki menee, mutta jotkut todella paljon soitetut biisit/bndit rupee kyll aika paljon rsyttmn esim. Linkin Park ja mik se toinen nyt on... no en nyt muista mutta jotain semmoista numetalkuraa sielt jenkkilst.... eli aika monipuolinen musamaku...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ville83
Metallica on maailman loistavin metallibndi.Heidn uransa alkoi jo vuonna 1981 ja on kestnyt thnpivn asti,vaikka helppoa se ei ole ollut.Heidn kappaleensa ovattodella loistavia,vaikka mukaan mahtuu muutama hiukan huonompikin biisi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Yhdistetty Metallica-ketju tmn jatkeeksi. Mutta olen aivan samaa mielt. Metallica on ehdottomasti yksi maailman parhaista bndeist. Tolkuttoman paljon loistavia biisej.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tarkotatko jotain X-Zibittii ja Eminemii? Ne on kuule kaukana mistään ghetto pojista...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub
En. Missäs kohtaa mä niin olen sanonut? Ihmetyttää tollanen riidan haastaminen. Naurettavaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Ehdottomasti vuosilta 83-88.
Tuntuu olevan varsin yleinen mielipide että Metallican musiikki huononi "And Justice for All":n jälkeen mutta itse olen täysin eri mieltä. Metallica, Load ja Reload ovat minun mielestä parhaat albumit enkä noista kultaisen 80-luvun albumeista välitä läheskään niin paljon (tosin S&M:n musiikkikaan ei ollut oikein minun makuuni).
Tuo Napster jupakka vähän ihmetyttää. Jos samanlainen palvelu olisi levittäny pelejä ja esim. Konami (ei ole mitenkään verrannolinen Metallicaan, tuli vain mieleen ensimmäisenä) olisi ruvennut äänekkäimmin vastustamaan sitä niin epäilen ettei Konamia kohtaan olisi noussut samanlaista vihaa. Piratismi on piratsimia laittomina MP3:na tai peleinä ja sitähän Napsterilla eniten harrastettiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Aatelkaa jotain Iron Maidenia sehän kuoli pystyyn 90-luvulla. Ei uudistuminen oo välttämättä paha juttu. Ja on muutaki musiikkia ku metalli!
Kyllähän sitä ennen aatteli että "Vittu Master Of Puppets on maailman paras levy", ja kyllähän se onki ihan hyvä, mutta oikeesti, pystyttekö te kuunteleen jotain Batterya niinku tosimielellä? Tai Motorbreath Kill'em allilta?
Tuntuu olevan varsin yleinen mielipide että Metallican musiikki huononi "And Justice for All":n jälkeen mutta itse olen täysin eri mieltä.
Kyllähän sitä ennen aatteli että "Vittu Master Of Puppets on maailman paras levy", ja kyllähän se onki ihan hyvä, mutta oikeesti, pystyttekö te kuunteleen jotain Batterya niinku tosimielellä? Tai Motorbreath Kill'em allilta? No joo mutta Loadilla on hyviä biisejä, ja Metallicaa pitää kunnioittaa että ne teki semmosta musaa ku ne ite halus. Aatelkaa jotain Iron Maidenia sehän kuoli pystyyn 90-luvulla. Ei uudistuminen oo välttämättä paha juttu. Ja on muutaki musiikkia ku metalli!