Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eli-asd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Rock band-rumpuja kehuttiin kestävistä tomeista ja
omistamistani bändi-peleissä pitäisi toimia suoraan, mutta huono puoli
on kauhea basso-pedaali, ja toiseksi ne rummut ei toimi Band Herossa.

Miten niin ei toimi? En itse Band Heroa omista mutta kaiken kuulemani ja lukemani mukaan RB:n rumpujen pitäisi siinä toimia. Toimihan ne GH5:ssakin ja BH on saman pelimoottorin päälle rakennettu.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

En itseasiassa tiiä haluaisinko Rock Band vai Band Hero-rummut GH:WT:en
rimpuloitten tilalle. Rock band-rumpuja kehuttiin kestävistä tomeista ja
omistamistani bändi-peleissä pitäisi toimia suoraan, mutta huono puoli
on kauhea basso-pedaali, ja toiseksi ne rummut ei toimi Band Herossa. Band Hero-rummut varmaan pitävät vähempää
kolinaa ja niissä ei harha-iskuilla mene kapulapidike rikki ja basso-pedaali
on varmaan laadukkaampi. Toisaalta olisi ihan houkutteleva ostos, toisaalta ei.
Epäilen että joutuu päivityksen latamaan että pääsee Rock Bandia myös
paukuttelemaan. Myöskin todennäköisesti omasta mielestä ne voi mennä rikki
samoin kuin omat GH:WT-rummut, jos ne on tehty kumista.

Melkoinen harhalyönti saa olla jos saa RB-rummuista kapulapidikkeen rikki..vai vertasitko kenties GH:WT-rumpuihin.

Myöskin todennäköisesti omasta mielestä(tää oli niin hienosti sanottu, että pakko oli käyttää itsekin:D) kaikki rummut saa rikki, riippuu vähän miten niitä soittaa. Tiedän yhden kaverin, jolla emäntä hakkasi rikki uudet RB- rummut kahden biisin aikana ja toisen joka on käyttänyt niitä julkaisusta asti saamatta aikaan mitään suurempia jälkiä.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Miten niin ei toimi? En itse Band Heroa omista mutta kaiken kuulemani ja lukemani mukaan RB:n rumpujen pitäisi siinä toimia. Toimihan ne GH5:ssakin ja BH on saman pelimoottorin päälle rakennettu.



Kyllä minä yhdeltä pelikaupan myyjältä kysyin
ja sanoi että ei pitäis toimia, mut jos asiaa miettii
niin sitten kai ehkä toimiikin.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Pukki toi "Ion Audio DrumRocker - Rock Band", Rock Band 2 ja Quitar Hero (ei virallisesti tuettu) PlayStation 2 ja 3 pelien kanssa yhteensopiva sähkörumpusetti" ja GH Metallican.

ISO ONGELMA: Soittelin tuossa muutamaa biisiä ja toimi oikein hyvin "Easy" tasolla, jee jee rock rock, tie tähtiin oli jo valettu. Kun muusikon urani eteni siihen pisteeseen, että rohkenin tehdä tuttavuutta "Medium" -tason tai "Hardin" kanssa, vehje ilmoittaa että controller disconnected tjsp. Tämä tulee ajankohtaiseksi yleensä siinä vaiheessa, kun introt ja biisien alku on takanapäin ja ruvetaan rämistelemään yhtä aikaa useita lyömärumpuja (onko tuollaista sanaa?) ja jalkapedaalia (vähäinen jalkapedaalin käyttö easy-tasolla toimii moitteettomasti). Seuraavaksi takaisin valikkoon ja biisi uudelleen eetteriin ja suurinpiirtein samassa kohdassa sama tilanne uudestaan. Biisissä kuin biisissä.

Välillä ongelmana on myös se, että näyttöön ilmestyy "viides rumpu", eli se oranssi mitä ei noissa rummuissa ja RB-rummuissa ole. Tähän auttaa usb-johdon irroittaminen ja uudelleen taas biisien ym. alusta laittaminen, jolloin peli tunnistaa, ettei näissä rummuissa ole kuin neljä eri rumpua+pedaali.

Mikä neuvoksi? Onko pedaalini/rumpujen "keskusyksikkö" rikki? Johto se ei ole (pedaali-keskusyksikkö) koska sen jo vaihdoin. Vai eikö nuo rummut vain pelitä kunnolla GH Metallican kanssa?

Erittäin kiitollinen olen auttavista vastauksista.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Morjensta !
Ostin kesällä tarjouksesta Rockband ykkösen soitin setin.
Kovan käytön jälkeen, joku kavereistani, onnistui saamaan rumpujen bassopedaalin hajalle.
Saanko ostettua jostain uuden pedaalin, vai pitääkö minun ostaa kokonaan uudet rummut ? :S
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Toimiiko Rock Band kitara PS2/PS3 Guitar Hero ykkösessä ja kakkosessa?
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Avartava kommentti :D
Jos niitä saa, niin mistä mahdollisimman halvalla ? :O
Tekis mieli päästä paukuttamaan guitar heroa :D



Kyllä ainakin pelaamaan.comista sai jonkun
NYKO pedaalin. Pitäs toimia kaikkissa konsoleissa
ja GH:ssa että Rock Bandissä.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Muuten, toimiiko pleikkari kolmosen joku kuulokemikrofoni bändipeleissä?
Olis niin kiva juttu jos toimis kun en omista mikkitelinettä ja Xboxil sen oma
headsetti toimis...:(
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Mä en oikeasti tajua, miten porukka saa noita soittimia jatkuvalla syötöllä paskaksi. Omassa tuttavapiirissäni ei KUKAAN ole saanut yhtäkään ohjainta rikki.

Miten te oikein käsittelette niitä? Kyllä luulis jokaisen tajuavan, että ne on muovista tehty, eikä kestä raivokasta takomista ja nappien hakkaamista.



Sä puhut asiaa! Itseasiassa minäkin sain taottua GH:WT-rummut
mäskäks. Punainen padi meni monta kertaa rikki, kunnes vihdoin
oppin oikean rumpu-kapula otteen.
 
Metallica & World Tour kitara korjaus apua?

Ostin hetki sitten huuto.netistä Metallica ja Guitar Hero World Tour kitarat.
Värinäppäimet toimii, mutta se nappi mitä painetaan samaan aikaan ylös tai alas ei toimi alas.

Osaako joku neuvoa, että miten saa korjattua? Gamehouseen soittelin, eivätkä korjaa kitaroita, joten tarvitsen apuanne nyt.. Kiitos!!

Toivon, että voisitte pistää vastauksianne suoraan Privaan! :)

-Mikko
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Kenelläkään tietoa saako mistään noita Band Hero- kitaroita ilman, että ostaa koko bändipakettia?
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Kenelläkään tietoa saako mistään noita Band Hero- kitaroita ilman, että ostaa koko bändipakettia?
Band Heronkin kitara taitaa edelleen olla ihan sama kuin GHWT:ssä. Korkeintaan se kitaran ns. faceplate on erilainen. Noita GHWT-kitaroita myydään kyllä erikseen, mutta löytäminen voi olla kiven takana.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Tietääkö kukaan, tuleeko noita Band Hero-rumpujen jalkapedaaleita erikseen myyntiin?

Itse olen käyttänyt toisena pedaalina vanhaa WT-pedaalia, mutta se ei tunnu kauhean hyvältä, sillä tuo Band Hero pedaali on aivan erilainen verrattuna World Tour pedaaliin.
 
Vastaus: Musiikkipelien soittimet (Rock Bandit, Guitar Herot, jne.)

Band Heronkin kitara taitaa edelleen olla ihan sama kuin GHWT:ssä. Korkeintaan se kitaran ns. faceplate on erilainen.

Itse sain sen Band Hero-paketin lahjaksi, ja kyllä se kitara on paljon erilaisempi kuin GH:WT-kitara. Faceplatekin on uusittu niin että näyttää ihan aidolta. Start ja select-nappulat ja strummi on kumipäällysteisiä. Strummi on hieman hiljaisempi kuin GH:WT-kitarassa, Että hommaamisen arvoinen se skitta on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom