Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Mikä tyylitaju tolla eukolla onkaan...


Mitään musa diggareita ei taida paljon pyöriä tällä saitilla..
Onhan se aika selvä...nuoria törötissejä?!?
 
Viimeksi muokattu:
Tapasin tänään tyttäreni poikaystävän isän. Heidän luona - poikaystävä asuu siis vanhassa omakotitalossa hämeessä isänsä kanssa. Eipä voi muuta sanoa että hyvältä näyttää ihan niinkuin tämä poikaystäväkin (sydämellinen, rauhallinen jne).

Kämppä oli täynnä historian tuntua ja todella persoonallista sisustusta. Tyttäreni poikaystävän isä itse oli yllättävän vanha ollakseen 19v pojan isä. Tuolla ole mitään väliä minkään kanssa toisaalta. Hyvää tarinointia - itse olen hidas lämpenemään millekään uudelle kun melko vakavaa introverttiutta ilmassa mutta kyllä hänen kanssaan viihtyi. Voisin kuvitella kupittelevan vielä tulevaisuudessa hänen kanssaan :D

Noilla alustuspuheilla perjantain voimabiisi, Hipit vanhemmat:
 




edit:

Varsin mainio versio enter sandmanista



Hauskana vertailuna tämä video jossa mimmit on "hieman" nuorempia.
Daniela - Guitar - 14 yrs old
Paulina - Drums - 12 yrs old
Alejandra - Bass Guitar - 9 yrs old

 
Viimeksi muokattu:


Tässä on itselleni ehkä tämän vuoden Vuoden Levy. GODFLESH toimii aina. Justin K. Broadrick on NERO. Rakastan kaikkea mitä tämä äijä duunaa, oli se sitten GODFLESH, Jesu, Techno Animal, Zonal, Final, JK Flesh... Jätkä vetää industrialista metalliin, ambientista noiseen ja teknoon... Siis NERO!
 
Oli omassa elämässä parin vuoden vaihe milloin en oikein pystynyt sosialisoimaan omien traumojen takia varsinkaan tälläisissa tilaisuuksissa mutta nyt tänä vuonna ajattelin palata jollain tavalla takasin ja Tuskaa :) Festaria siis :D Passi olisi varmaan koko viikonlopulle mutta kelasin että jos sunnuntaina menisi Ghostin edes katsomaan:



Onko täältä menossa porukkaa ensi viikonloppuna sinne?
 
Viimeksi muokattu:
Oli omassa elämässä parin vuoden vaihe milloin en oikein pystynyt sosialisoimaan omien traumojen takia varsinkaan tälläisissa tilaisuuksissa mutta nyt tänä vuonna ajattelin palata jollain tavalla takasin ja Tuskaa :) Festaria siis :D Passi olisi varmaan koko viikonlopulle mutta kelasin että jos sunnuntaina menisi Ghostin edes katsomaan:



Onko täältä menossa porukkaa ensi viikonloppuna sinne?

Ei ole tullut käytyä muutamaan vuoteen festareilla, tänä vuonna Tuskassa olisi ollut kiinnostavia The HU sekä Ghost, mutta joutuu jättämään väliin, ikävä kyllä.

Tuli tullistakin postia, että olisi levy saapunut. Tilasin siis suoraan Young God Recordsilta Swansin uusimman, The Beggar, tupla-CD, Michael Giran nimmarilla tulee tietenkin. Onkin hyllyssä useampi sen kaverin signaama levy. Mutta tuo uusi levy on jotenkin uskomattoman haikea. Tulee vähän sellainen fiilis kuin että viimeisiä viedään ja nämä ovat jäähyväiset. Toisin kuin Swansin aikaisemmat, tämä ei ole niinkään raskas levy vaan oikein kaunis ja ehkäpä jopa herkkä. Moni sanonutkin, että Michael Gira olisi Swansin sijaan voinut julkaista tämän toisen projektinsa, Angels of Light, nimellä. Mutta itselleni toimii. Kuunnellut läpi useamman kerran tippa linssissä. Toivottavasti Swans saapuisi nyt vielä Suomeen, se olisi pakko todistaa vielä kerran.

 
Oli omassa elämässä parin vuoden vaihe milloin en oikein pystynyt sosialisoimaan omien traumojen takia varsinkaan tälläisissa tilaisuuksissa mutta nyt tänä vuonna ajattelin palata jollain tavalla takasin ja Tuskaa :) Festaria siis :D Passi olisi varmaan koko viikonlopulle mutta kelasin että jos sunnuntaina menisi Ghostin edes katsomaan:



Onko täältä menossa porukkaa ensi viikonloppuna sinne?

Minä \o/ Vähän jänskättää, pääsen näkemään Ghostin livenä ekaa kertaa ikinä :3 Ja tää on myös min eka kerta Tuskassa ikinä!
 
Itse en ainakaan. Pelkän Gojiran ja Hakenin takia viittiny mennä. Gojira on nähty monta kertaa ja Haken keväällä viimeksi. Siitä en 170€ maksa (kahden päivän lippu).
Nuo lippujen hinnat on muuten järkyttäviä! Yhdelle päivälle lippu 129 euroa. Muistan ajan kun sillä sai olla koko 3 päivää Tuskassa. :D
 
Nuo lippujen hinnat on muuten järkyttäviä! Yhdelle päivälle lippu 129 euroa. Muistan ajan kun sillä sai olla koko 3 päivää Tuskassa. :D

Samaa katselin itsekin. Mä olen viimeksi ollut festareilla vuoden 2006 sauna open airissa ja silloin päivälippu taisi olla n.40e ja samalla päivällä oli diablo, cradle of filth ja kiuas joka oli uusi tuttavuus, mutta kuitenkin iski varsin hyvin ja muutama muu joita ei muista enää.
Tollasella hinnalla voisi vielä pyytää kaveria kuskiksi sellasella maksan bensat, safkat ja lipun diilillä, mutta ei nyky hinnoilla. Ei todellakaan.
 
Laitetaan vähän bluesia. Voiko tän autenssisempaa enää ollakaan..



Aijai, mitä orgasmia korville..




Tää on hienoa kuinka tää forkka niputtaa nää yhteen...kokeillaan kuinka pitkä rimpsu tulee..:)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom