Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Mutta niin, yksi omista "technical extreme metal" tms yms suosikkilevyistä on The Facelessin Planetary Duality. Hienoa, eikö?
Kyllä. Autotheism-levy on hyllyssä ihan fyysisenä. :)

Toinen kappale Alkaloidin tulevalta albumilta, jotain ihmeen "Extreme Progressive Metallia" sekin on.



Pakko noista genreistä on vielä sen verran sanottava, että sellainen vanha kuin bändi Meshuggah soitti yhellä albumilla jollain tietyllä vireellä, niin joku siitä keksi että se on jotain ihmeen "Djentiä” :D Ei helvetti miten huvittavia noi jotkut Metallin alagenret ovat.:)
 
Jos instrumentaali progeilu nappaa, niin tänään maailman kovin kolmikko julkaisi debyytti levyn "Wet Ass Plutonium". EP näiltä tuli jo 2020.

nuclear-power-trio.jpg

 
Oliko muita sakemanneja samalla kertaa...Destruction, Kreator jne..
Valitettavasti ei.Kaikki muut esiintyjät oli enemmän perinteistä heavya.En muista edes keitä siellä oli.Running Wild taisi olla yksi.Sodomin takia mä tuonne menin.Destruction,Kreator ja Sodom olisi hauska nähdä yhteiskeikalla.Mulle upposi parhaiten just tuo Saksalainen Thrash.
Piti ihan tarkistaa.Siellä oli Sodomin lisäksi sellaisia nimiä kuin Running Wild,Pretty Maids ja Uriah Heep! :oops:
Tuli muuten mieleen,mä näin seuraavana talvena Kreatorin ja Death:in yhteiskeikalla Tampereella.
 
Viimeksi muokattu:
^
Siis oikeesti...Death Tampereella..Chuck Schuldiner.??
Milloin toi oli?

En siis epäile sun sanomaa vaan kateellisena Death fanina kyselen...
 
^
Siis oikeesti...Death Tampereella..Chuck Schuldiner.??
Milloin toi oli?

En siis epäile sun sanomaa vaan kateellisena Death fanina kyselen...
Se oli muistaakseni 90-91 talvi.Pakkahuoneella tai tullikamarilla.Death oli Kreatonin lämppärinä.Jos oikein muistan niin bändillä oli tuohon aikaan ongelmia Schulinerin kanssa.Joku toinen tyyppi oli laulamassa ja se huudatti yleisöä "Fuck the Chuck" huudoilla. Olin silloin aika kännissä joten muistikuvat ei ole teräviä.
Piti ihan katsoa netistä tuota Kreator&Death keikkaa ja outoa kyllä,ainoa maininta siitä löytyy muusikoiden netin keskustelufoorumilta.Ainakin joku muukin muistaa keikan.Aloin jo epäilemään että olenko mä nähnyt unta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Uutta musiikkia In This Momentilta <3



Myös Motionless in White ja Bad Omens on ihkuja! Vähän raskaampaa, muttei liian.


 
Mohawk intiaani Sgah’gahsowáh:in soolona pyörittämä bläky yhtye Blackbraid on kyllä iskenyt viime aikoina TODELLA kovaa. Aihepiirit, pohjois-amerikan intiaanien mytolgia sekä luonto viehättävät kovasti.

Plussaa mihen mielipiteistä natseista skenessä-

"Obviously I hate nazis and consider them to be the biggest cowards on Earth, I’d happily beat a nazi’s ass any day but I’m not going to let the fact that they play music ruin black metal for me either."

 
No jos bändi mainostaa soittavansa Rape-Rockia ja kappaleet kertoo lähinnä naisten alistamisesta niin... En halua antaa itsestäni väärää kuvaa linkkaamalla sellaista. Onhan noita kaikennäköisiä "kännissä ja läpällä"-bändejä jotka kyllä itse ymmärtää pelkkänä sairaana huumorina mutta ymmärtääkö muut jos alkaa linkkaamaan sen nimisiä bändejä kuin The Child Molesters jne...Mä en edes uskalla etsiä youtubesta tuolla hakusanalla mitään.

Mulle tuli tästä heti mieleen suomalainen helmi nimeltä perseraiskaus :D
Tyypin tuotoksiin kuuluu alla olevan lisäksi esim harmaa mätänevä mummo, kun antti tuisku pääsi bukkake hommiin sekä I.N.S.E.S.T.I
Joskus ikuisuus (10+ vuotta) sitten tämä taisi olla luokiteltu hardcoreksi, mutta nykyään tämä taitaa olla jotain industriaalia.

 
Mulle tuli tästä heti mieleen suomalainen helmi nimeltä perseraiskaus :D
Tyypin tuotoksiin kuuluu alla olevan lisäksi esim harmaa mätänevä mummo, kun antti tuisku pääsi bukkake hommiin sekä I.N.S.E.S.T.I
Joskus ikuisuus (10+ vuotta) sitten tämä taisi olla luokiteltu hardcoreksi, mutta nykyään tämä taitaa olla jotain industriaalia.


Joo kyllähän Suomessakin osataan/osattiin tuo provosointi.Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen CMX:n ensimäiseltä EP:ltä kappale:Lapsi.
 
Jos instrumentaali progeilu nappaa, niin tänään maailman kovin kolmikko julkaisi debyytti levyn "Wet Ass Plutonium". EP näiltä tuli jo 2020.
Muutamaan kertaan on tullu kuunneltua tämä LP ja EP, niin on kyllä hyvää instrumentaali progea. On kyl kova basisti ja millä saundilla vielä soittaa! Bassoa voi ihan hyvin käyttää soolosoittimena. Melkeen meinaa First Fragmentin Forest Lapointe jäädä toiseksi, muttei ihan.

Obscuran Cosmogenesis on yks parhaimmista levyistä jos bassokuviot otetaan huomioon. Siinä 6-kielinen nauhaton "naukuu" ja hyppii korville siihen malliin ettei mitään rajaa.
 
Ylös Bottom