Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Vielä viis vuotta myöhemmin tämä biisi on edelleen ihan hemmetin hyvä ja hauska.
"Hey Mei destroy your ice wall it's in the way, why the fuck are all my team mates afk"
"I'm here to play support, god damn don't teabag my corpse" :D

 
Aijjai. Silloin kun industrial oli vielä jotain muuta kuin tämä nykyinen trance p***a miksi se on mutatoitunut. Todellinen klassikko biisi ja bändi. Aikoinanaan jopa mailmalla livenä pariin kertaan tsekattu. Niin ja silloin kerran kun kävivät meilläkin alternative partyä viihdyttämässä :D

 
Aijjai. Silloin kun industrial oli vielä jotain muuta kuin tämä nykyinen trance p***a miksi se on mutatoitunut. Todellinen klassikko biisi ja bändi. Aikoinanaan jopa mailmalla livenä pariin kertaan tsekattu. Niin ja silloin kerran kun kävivät meilläkin alternative partyä viihdyttämässä :D


Mielenkiinnosta kysyn milloin industrial on muuttunut "trance p***aksi"? :D
 
^Varmaan silloin kun VNV, Covve ja muut lanseerasivat "futurepopin"

Kuhan soitan poskeani nostalgiatripillä :D
 
^Yksi nimi erityisesti - eXtize!!!!

Laitetaas vielä toinen. Voi sen näinkin hoitaa. Ikävä noita kunnon rähinöitä yleisössä. No aika aikaansa kutakin. Hyviä muistoja.

 
Viimeksi muokattu:
^Varmaan silloin kun VNV, Covve ja muut lanseerasivat "futurepopin"

Kuhan soitan poskeani nostalgiatripillä :D
Siis kaikkien aikojen lempibändini on Skinny Puppy, toisena G.G.F.H. ja vaikka nuo lasketaan industrialiksi, niin ovat nuokin kaukana siitä mitä industrial alunperin oli; Throbbing Gristle, Test Dept., SPK, Cabaret Voltaire, Einstürzende Neubauten... Genret mennyt niin vaikeaksi. :D

Huomenna muuten on se päivä mitä odottanut taas hetken eli SWANS Tavastialla! Tyttöystävä päätti viedä minut 40-vuotissynttäreideni kunniaksi keikalle. Synttärit tosin vasta joulukuussa, tämän sain vähän etukäteen. Tällä kiertueella ovat vetäneet lähes 3 tunnin settejä. Innolla odotan millaiseen transsiin sitä jälleen vaipuu.



Ja siellä vielä vetää alkuun lämppärinä Swansin oma Norman Westberg ambient/drone-touhujaan. Tulee olemaan mahtava ilta.

 
Joo, mä olen ajat sitten niputtanut eebeeämmät sun muut vaan suoraan Industrialin alle. Skuppy on aina ollut kyllä kans oma suosikki, samoin kuin se toinen Kanadalainen eli tietty FLA.

Kun kerran olet skuppy fani niin...



Ogre on taatun sekaisin, tälläkin kertaa.

Lystiä keikkaa sinne vaan!
 
En tiedä onko psyclon nine industriaalia vai ei, mutta sen kategorian alta mä sen aikoinaan bongasin ja koko albumi ollut osa mun kännykän soittolistaa jo yli kymmenen vuotta.
Mä ainakin lasken oikeastaan kaiken industrialiksi jossa on tuollainen konebiitti taustalla eli mulla vaikka joku mortiis - smell of rain albumi menee samaan kategoriaan vaikka kuulostaa laulun osalta aivan erilaiselta.



 
Mindphaser video on kyllä varmaan kaikkien cyberpunk hommeleiden isä, äiti ja mummo. Tactical neural implant taasen paras levy koskaan (mun mielestä siis)

Ottikohan Ruotsin ylpeys CRD inspiraatiota siitä omaan "cyber" videoonsa...?


 
Viimeksi muokattu:
Jatkanpa hiukan vielä industrialista.

Pari biisiä Kanadalais-duo Headscanilta. Aivan loistavaa cyberpunk teemaista synkkää electroa. Ehkä hiukan vanhemman Front line Assemblyn tyyliin.





Yksi omista ikisuosikeista eli Feindflug. Saksalaisporukka joka pyöritti omaa kamaansa power electronics myllyn läpi. Keikat usein hysteerisiä. Olivat uusnatsisyytösten kohteina, no koska kuvasto ja sotilaallinen ulosanti. Itse kiistäneet tiukasti alusta asti tämän. Ja joo, kyllähän industriaaliin on aina tietyllä tapa kuulunut provoaminen. Erityisesti alkuaikoina. Tuskinpa olisivat esim. Wave gothic treffeneissä esiintyneet jos luupäitä olisivat.



Klassikko Leather Strip Tanskasta. Jestas että äijän pari ekaa albumia potki kovaa. Esiintyy edelleen, mutta uusi materiaali ei kyllä vanhalle pärjää.



Lisää kaahausta Tanskan maalta.

 
Viimeksi muokattu:
Yllättävän hyvä kappale bändiltä sitten "Sun Eaterin", eli 9v hiljaiselon jälkeen. Sun Eater on hyvä albumi, mutta ennen sitä tekivät aika keskinkertaista musaa. Bändi tuli nähtyä Lamb of Godin lämppärinä toistakymmentä vuotta sitten, niin on kyllä parantunut taso niistä ajoista paljon.

 
Yksi omista ikisuosikeista eli Feindflug. Saksalaisporukka joka pyöritti omaa kamaansa power electronics myllyn läpi. Keikat usein hysteerisiä. Olivat uusnatsisyytösten kohteina, no koska kuvasto ja sotilaallinen ulosanti. Itse kiistäneet tiukasti alusta asti tämän. Ja joo, kyllähän industriaaliin on aina tietyllä tapa kuulunut provoaminen. Erityisesti alkuaikoina. Tuskinpa olisivat esim. Wave gothic treffeneissä esiintyneet jos luupäitä olisivat.


Feindflug on kyllä mahtava! Sitä on tullut soiteltua vuosia ja vuosia.

Xotox on kanssa yksi suosikkejani. Soitin joskus tätä biisiä pienistä Akain kaiuttimista sunnuntaina päivällä ja naapuri yläkerrasta, ei edes yläpuolelta, tuli pyytämään saisiko hiljaisemmalle. Oli äijä sen näköinen että oli venynyt ilta vähän myöhäiseksi.

 
Perjantain voimabiisi täältäpäin pitkästä aikaa, Tuli mieleen aasinsillan kautta toisessa ketjussa täällä tämä vanha kehäraakki.. Pakko tunnustaa että meni aika pitkään että edes pystyi kuuntelemaan noiden tuotantoa kaverin poismenon jälkeen (ainakaan ilman kyyneltä). Nyt jo rullaa taas kuuntelut ihan niinkun vanhoina aikoina :) Aika parantaa haavat sanontana ei ole ihan tuulesta temmattu :)
 

Liitetiedostot

  • IMG-5234.jpg
    IMG-5234.jpg
    2,5 MB · Lukukerrat: 6
Viimeksi muokattu:


Okei tää oli jotain mitä en odottanut kuulevani. Freestyler sinfoniaorkesterin esittämänä.





En ole koskaan kuullut sitä käärijän orkkis versiota, koska pelkkä hahmon ulkonäkö pistää vituttamaan, mutta tämä on hemmetin hyvä.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom