Strooper12
Well-Known Member
Sinnepä kaikki kykenevät kannattamaan nuoria yhtyeitä Ihan hyvä kattaus itseasiassa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Daniel vienyt mielestäni aika hyvin melodioita COBlta tuonne uuteen bändiinsä
On ne synkoopit siellä jne. On toki upgradetettu sieltä old school raadottomasta ja armottomasta hevistä hieman nykyaikaisempaan (geneerisempään?) suuntaan.
Alexin säätöjä tuskin kukaan ikinään pystyy odottamaan keneltäkään
Juu, tosiaan, ei pelkästään kepittäjä, noi on noi Crownshiftin kaikki biisit hänen käsialaa. Pieni on otanta vielä (päässyt kuulemaan pari muutakin biisiä tuon julkaistun lisäksi) mutta hyvältähän tuo vaikuttanee.Hienoa, että todella lahjakas Daniel on saanut musiikkiaan kuuluviin. Kova kepittäjä!
Sinnepä kaikki kykenevät kannattamaan nuoria yhtyeitä Ihan hyvä kattaus itseasiassa
Oli oman aikansa ikoneita. Onneksi sai elää pitkän elämän ja lopettaa vielä tähän ylläolevaan biisiin, jotenkin sopivaa..
Mulla taitaa vaan olla vähän semmoinen soft spot Jonny Cashille kuten avataristakin näkee Mutta kyllä, respect alkuperäis esittäjälle!Hieno ja herkkä versio, itselle silti aina kolahtanut paremmin Nine Inch Nailsin alkuperäinen teiniangsteilu.
Semmoinen kasari/ysäripumppu kun Scorpions oli kovaa valuuttaa aikanaan.
Törmäsin muualla tällaiseen kuvaan nähtävästi albuminkannesta (tai kenties promokuva?) ja yritin etsiä ovatko oikeasti päästäneet moisen kuvan julkaistuksi jossain mediassa? Onko foorumilla tietäjiä? Itse en löytänyt oikein mitään - kuvan 4:3 formaatti viittaa johonkin lehteen ennemminkin kuin levynkanteen mitkä oli 1:1 (LP). Toki C-kasetinkin kannestakin tuo voi olla jolloin mittasuhteissa olisi jotain perää. Vai onko feikkikuva?
Näytä liitetiedosto 13361
Anyway,
Biisin nimi hyvin kuvaa kun on joku matka jo kuljettu noista ajoista haha
Onko tosiaan????? Kiitos yleissivistävästä vastauksestasi, itse rekisteröinyt heidän olemassaoloaan vasta kun kasarillaKai toi kuva nyt sentään playboysta on.
Älä minua usko, näytti vaan siltä, että voisi olla.Onko tosiaan????? Kiitos yleissivistävästä vastauksestasi, itse rekisteröinyt heidän olemassaoloaan vasta kun kasarilla
Voi pojat mitä keppilöintiä :O Hyvin vinkuu tosissaan!Sillon kun oli vielä Michael Schenker kepin varressa.
Miltä kuulostaisi jos sepultura soittaisi shakiran biisin.