Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aijai huomenna sitä sitten mennään isosti kun pääsee kuuntelemaan Nightwish uuden Albumin Yesterwynden, hyviä rewikoita albumi ainakin saanut.

voiski tänään katsella tämän uuden albumin teko dokumentin joka löytyy nightwishin channelilta tubesta

2 tunnin päästä tosiaan päästään kuuntelemaan albumia. tosin varmaan kuuntelen itse vasta huomenna aamulla.

Albumi vieläpä Amazonin viikon/tämän hetken myydyin levy joka on aika kova suoritus

hq9sq0i9dspd1.jpeg

Viimeksi muokattu:
nyt ku on Nigthwishin uusi albumi kuunneltu, niin jatkaahan se sieltä Teatraalisella tasolla millä aiempikin levy, itse tosiaan pidän enemmän vanhasta nightwishistä, mutta löytyy tuoltakin albumilta muutama helmi, ja tuo on varmaan semmonen albumi että se paranee mitä enemmän sitä kuuntelee.

Tässä on itselleni ehdottomasti suosikki biisi tuolta albumilta. saa kylmät väreet aikaan.

tämä biisi taas edustaa ehkä eniten sitä vanhan koulukunnan Nightwishiä

Varmaan tämänkin tänne postaillut aiemmin, monille tuttu Reservoir Dogs elokuvasta :) Hieno biisi :) Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Uutta Whitechapelia, mielestäni yllättävän hyvää. Hyvin vähän kys. bändiä tullut kuunneltua.

Vielä Mastodonia, LoG:n Randy Blythe vierailee kappaleessa.

Eihän tästä mihinkään pääse, että uusi Nightwish kaikesta kyynisyydestäni huolimatta on vaan aika hyvä. Kaksi edellistä levyä ovat olleet todella tylsiä, ja sitä samaa odotin näytekappaleiden perusteella tältäkin, mutta ei. Ei tämä kuitenkaan pajatsoa tyhjennä, mutta hieno levy mikä ei paljasta kaikkea ihan yhdellä kuuntelulla, vaan pikkuhiljaa avautuu.

Senareiden kuoppajaisista jo 19 vuotta. Vähän hiljaiseksi vetää.

Yes, autumn's here again
To put all forms of life to an end
Death has taken over
And slowly fades the light away
The deadly shadows fall
And the bleeding sun sinks down below
The first flakes of snow
Guide me on my last pathway

Siinä taas muutama kipale. Ihan hirvittävä määrä hyvää musiikkia on vuoden aikana tullut.

Pari uutta bonusta ja aiemmin ei ihan joka formaatilla julkaistu (stone in focus).

Viimeksi muokattu:

Loistava uutinen :) Huutajat pääsee örkkien ääneksi tulevassa LOTR sarjassa :) Noita Huutajia epätasaisen tasaisesti aina välillä seuraillut, sen verran mielenkiintoista tavaraa :)

Kuten tämä vanha mutta H.Y.V.Ä :D

Mulla on pakottava tarve suositella muutama kuukausi sitten löytämääni bändiä teille!

Joulukuussa ollaan menossa katsomaan ruottalaista kauhumetallibändiä Mister Miseryä Helsinkiin. Näin yhtyeen ensimmäistä kertaa tän kesän Dark River -festareilla, ja minusta tuli fani heti ensikuulemalta. Nuoria miehiä, mut ihan mahtavia livenä, oikein energisiä.

Metallia, mut ei liian raskasta. Just sopivaa. Ja tietysti tuo kauhuteema on myös iso plussa!

Tuli tuo viimein kuunneltua ja olihan se ok biisi, mutta olin jo hieman peloissani, että onko sieltä tulossa taas joku eat me, drink me levyn tasoinen pannukakku joka on lähinnä täynnä tuollaista rauhallista settiä, mutta onneksi raise the red flag oli taas reippaampi biisi.
Omasta hyllystä siis löytyy kaikki muut mansonin pitkäsoitot paitsi tuo eat me, drink me.

Oon nyt kuunnellut nää kaikki kolme uutta biisiä: As Sick As The Secrets Within, Raise The Red Flag ja Sacrilegious. Min suosikki niistä on kyllä tuo ensimmäisenä julkaistu, siinä on jotain semmoista...lumoavaa omituisuutta. Aika rauhallinen joo, mut tykkään.

Vähiten iskee Sacrilegious. Ehkä sitä pitää vaan kuunnella enempi, niin siitäkin oppii tykkäämään, ehkä.

Mutta koko albumia odotellessa!

Blood Incantation julkaissut viikko sitten mielenkiintoisen levyn, death metallia ja Pink Floyd -apinointia Tangerine Dream -mausteilla. Yhdessä osassa jopa itse Thorsten Quaeschning (Tangerine Dream) vinguttaa synaa!

Julkaisivat myös nykypäivänä harvinaisen 20 minuuttisen musiikkivideon levyn aloittavasta The Stargate -kokonaisuudesta, tuossa:

Ylös Bottom