Dark3
Well-Known Member
Kyseinen tyyppi käynyt lähellä kuolemaa ja laulanut Glam metallista Black metalliin. Nykyään n. 60 vuotiaana jaksaa vielä, nii on kyl hieno mies.Anselmon lavaenergia oli kuitenkin tuolloin jotain uutta - minulle ainakin
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyseinen tyyppi käynyt lähellä kuolemaa ja laulanut Glam metallista Black metalliin. Nykyään n. 60 vuotiaana jaksaa vielä, nii on kyl hieno mies.Anselmon lavaenergia oli kuitenkin tuolloin jotain uutta - minulle ainakin
Leevi.. Jestas sentäs, tämä ei jää unholaan, toivottavasti ainakaanLeevi and the Leavingista on ilmestynyt Yle Areenaan uusi dokumentti, Unelmia ja bändihommia Se sisältää runsaasti ennenjulkaisematonta materiaalia: haastatteluja, valokuvia - ja live-esiintymisen vuodelta 1978. Bändihän esiintyi vanhan tiedon mukaan julkisesti vain kerran (Euroviisukarsinnassa 1981).
Suosittelen ihan kaikille!
Unelmia ja bändihommia
Gösta Sundqvistin musiikin ja radio-ohjelmien omaleimaiset piirteet syntyivät jo nuoruusvuosina. Kadonneiksi luulluilla c-kaseteilla nuori Sundqvist on itse läsnä dokumentissa, samoin filmipätkällä, joka taltioi Leevi & The Leavingsin ainoan, salanimellä soitetun, live-keikan! Soittokaverit...areena.yle.fiLeevi and the Leavings ”ei koskaan” keikkaillut – dokumentaristi sai käsiinsä kaitafilmin, jossa yhtye soittaa livenä
Jussi Eskolan ohjaama dokumentti on täynnä harvinaista arkistomateriaalia, joka valottaa legendaarisen suomalaisyhtyeen syntytarinaa.yle.fi
Joo mä olen melko järkyttynyt myös. Kuitenkin kasvanut melkein koko elämäni seuratessa hänen tuotantoja.Tämä tuore kuolinuutinen vetää kyllä hiljaiseksi. Suuri viihdemies on poissa. Onneksi musiikki ja muu tuottamansa viihde elävät ikuisesti.
Pari koottivetoa jos jollekulle vaikka maistuisi.
Goottipunkkia Ranskasta.
Ja sitäihtiään eli aika perinteistä gogoottia.
Ihquja nämä vanhat kuvat sieltä vuosien takaa. Tulee oma nuoruus mieleen kun sitä rähjäsi ympäriinsä talvella pörrö huurteessa nahkarotsissa ja varpaat solmussa getta gripeissä ja kesällä possumaisesti hikoillen koska paha aurinko-hyi ( ja kaikki vaatekappaleet mustaa tietty)
Onhan nämä vähän naiveja nämä "i like the night (and night likes me) julistukset. Mutta jestas että ne olivat oma elämä silloin joskus.
Leevi and the Leavingista on ilmestynyt Yle Areenaan uusi dokumentti, Unelmia ja bändihommia Se sisältää runsaasti ennenjulkaisematonta materiaalia: haastatteluja, valokuvia - ja live-esiintymisen vuodelta 1978. Bändihän esiintyi vanhan tiedon mukaan julkisesti vain kerran (Euroviisukarsinnassa 1981).
Leevi <3Oi oi! Leevi and the Leavings on itselleni se yksi rakkaimmista, ellei jopa rakkain kotimainen bändi. Yksi keräilytavoitteeni onkin saada kaikki Leevien studioalbumit vinyylinä. Muutama vielä puuttuu, mutta onneksi ne parhaimmat löytyy jo. Voiskin laittaa Varastelevan joulupukin soimaan näin joulunpyhien kunniaksi.
Näytä liitetiedosto 18323
Ihme juttu ettei kukaan ole Opethia maininnut, kun siltä tuli uutta lättyä loppuvuonna. Kuunnelkaa vaikka tätä, ihan timanttia: