Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Onhan aina yhtä mukavaa ajatella, että uutta musiikkia löytääkseen ei tarvitse tilailla mitään striimauspalveluita, vaan yleensä yhdellä vilkaisulla levyhyllyyn löytää jo jonkin bändin tai vähintään albumin, jolta ei ole vielä kuullut sointuakaan.
Juu, avaamattomia ja kuuntelemattomia levyjä on hyllyssä pitkäksi aikaa, mutta aina pitää uuttakin hankkia. Ehtii sitten vaarina kuunnella loput :D

Spotifyta tulee käytettyä lähinnä vain uusien tuttavuuksien kartoittamiseen ja autossa kuunteluun.
 
Mun top 3 menevästä elokuvasta tämmönen nuori naisenalku vääntää tätä meidän v*''Un ysäri pätkää näin lahjakkaasti ja fiiliksellä et huhu. Arvostan, ainoo miinus siitä että ottanut liikkeissä Lindsey Stirlingin vääntöjä.. Tää muija on sielulta 100x kauniimpi mitä tulee performanssiin. Täyskybä.


Edit: Millenium leffa siis :)
Nyt kun päästiin vauhtiin niin tässä pyyteetön kaveri kenen paras ystävä kuoli... Sai tämän laulun sydämelleen ja lauloi sen (Tämä laulu avaa myös Perussuomalaisuuden jäykistymiä tunne-maailmassa. Meissä on myös sitä Saamelaisuutta.
ulos:
 
Viimeksi muokattu:
Musta tuntuu, että mä toistan itseäni, mutta tässä taas tuoretta arch enemya



Heitetään vielä äsken tuben suosituksista poimittu PassCode joka on tavallaan arch enemy yhdistettynä johonkin jpop autotune musiikkiin ja mä tavallaan jopa tykkään tästä...oh god what is wrong with me.

 
Viimeksi muokattu:
Haluan suositella teille tätä levyä :3

Näytä liitetiedosto 8372
Minä joudun kiltisti odottamaan huomiseen.

Ghostin Youtube-kanavalla oli juuri äsken pienimuotoinen neljän biisin minikeikka uuden levyn kunniaksi. Ilmeisesti Youtuben Premium-asiakkaille on luvassa vielä juuri äsken (eli kymmeneltä) alkaneet jatkot.



E
Löytyi koko eilinen setti:
 
Viimeksi muokattu:
Mietein laitanko tämän tänne vai hymyilyttävät asiat ketjuun sillä tämä sopii kumpaankin.
Biisi on hyvä sekä hauska ja kiteyttää varsin tehokkaasti koko internetin :D

 
Lauantaina saatiin suru-uutisia, kun maailma menetti taas yhden rock-legendan, Foo Fightersin rumpalin, Taylor Hawkins. Tämä kolahti meikäläiseen kyllä kovaa, kun Foo on oma henkilökohtainen lempibändi ja aina ihaillut Taylorin energisyyttä, iloisuutta ja sitä, että näytti aina soittaessaan nauttivan jokaisesta sekunnista. RIP Taylor.

 
Jon Batiste voitti viikonloppuna Grammy-palkinnon vuoden parhaasta albumista teoksellaan We Are.

Albumi löytyy vaikkapa Spotifysta tästä:


Foorumin (ainakin vähän vanhempiin) käyttäjiin varmaankin vetoaa myös miehen aiempaa tuotantoa oleva Green Hill Zone.

 
Ylös Bottom