Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Illan teemana Sarah Jezebel Deva joka oli aikoinaan osa cradle of filthia.
Tuli vaan tubeen kirjoitettua sen nimi ja ekana tuli tämä vastaan jossa se laulaa ja puhuu aika saman tyylisiä osuuksia ja filthia kuunnelleet kyllä huomaa tuon välittömästi.



Sitten biisi soolo albumilta joka on näköjään julkaistu vuonna 2010



Lopuksi angtorian biisi jossa Sarah oli myös vokalistina ja tämä levy löytyy myös omasta hyllystä.



edit: Nopea genren vaihdos

Jos saisin valita niin tämä olis se biisi joka soi mun hautajaisissa

 
Viimeksi muokattu:
Meillä oli ysärillä undergroundbändilehtistä, mun kaveri duunas teksit ja grafiikat ja mahdolliset haastattelut (jopa Amorphis siellä aikanaan! kun kerran samoilla martsarin hoodeilla asuttiin), ja mä mutsin duunipaikan kopiokonehässäkällä teetätin kopioita noista mitä sitten jaettiin eteenpäin :) sweet memories. <3
 
Meillä oli ysärillä undergroundbändilehtistä, mun kaveri duunas teksit ja grafiikat ja mahdolliset haastattelut (jopa Amorphis siellä aikanaan! kun kerran samoilla martsarin hoodeilla asuttiin), ja mä mutsin duunipaikan kopiokonehässäkällä teetätin kopioita noista mitä sitten jaettiin eteenpäin :) sweet memories. <3
Joo, pienlehdet oli kovia. Vieläkö porukka tekee niitä?

Edit: No miksi kukaan tekisi kun netistä saa kaiken tiedon niin helposti. Ehkä jotain sarjiksia vielä tehdään D.I.Y-hengessä?
 
Joo, pienlehdet oli kovia. Vieläkö porukka tekee niitä?

Edit: No miksi kukaan tekisi kun netistä saa kaiken tiedon niin helposti. Ehkä jotain sarjiksia vielä tehdään D.I.Y-hengessä?
C-kasetit ja niiden kierto oli millä mentiin tuolloin ;) Saa sen kymmennenen c-kasetti kopion jostain impaledin 'levystä'ja ollaan niin pähkinöinä :D
Jossain vaiheessa C-kasettien kanssa tuli jotain hifistelyä, tuli jotain high end shittiä mukamas mitä sitten pöllittiin taskut täyteen Kodin Anttilasta. Terveisiä vaan sinne :D
 
Joo, pienlehdet oli kovia. Vieläkö porukka tekee niitä?

Edit: No miksi kukaan tekisi kun netistä saa kaiken tiedon niin helposti. Ehkä jotain sarjiksia vielä tehdään D.I.Y-hengessä?
Ainakin noise/power electronics/dark ambient/industrial-skenessä julkaistaan zinejä, samoin underground metalli-skenessä ne on vielä kovia. :D
 
Julkaistaanhan sitä Suomessa zinejä vielä, jos nyt ei paljon niin ainakin jonkin verran. Punkin piirissä ei ole ainakaan kuollut mihinkään, vaikka legendaarisin ja pitkäikäisin Toinen Vaihtoehto taitaakin ilmestyä nykyään aina kerran parissa vuodessa.
 
Julkaistaanhan sitä Suomessa zinejä vielä, jos nyt ei paljon niin ainakin jonkin verran. Punkin piirissä ei ole ainakaan kuollut mihinkään, vaikka legendaarisin ja pitkäikäisin Toinen Vaihtoehto taitaakin ilmestyä nykyään aina kerran parissa vuodessa.
Siis ilmestyykö TV edelleen? Tämäpä oli yllätys. :oops:
Mulla pitäis olla jokunen vanha punk-zine(Laama yms) jossain kaapin pohjalla ja taitaa olla myös vanhoja Ripplejäkin.
 
Näytä liitetiedosto 11299Olihan se Panteran puolikas eilen aivan vitun kova ja tarjoilu pelasi hienosti..
Itsellä jäi nämä karkelot väliin melko erikoisen dominoefektin aiheuttaman hässäkän takia (hyvällä tavalla) :D Hyvä kuulla että Anselmo vielä jaksaa olla oma energinen itsensä - ja eihän toi voi mennä pieleen jos Zakk mukana kepittämässä :)

Edit:// näitä mun tarinoita taas muisteloista, tuli tosta Zakk Wyldestä mieleen, Alexi Laiho oli diggaillut sitä jo pitkään, olihan hän iso nimi kitaroinnissa.
Alexi kertoi että joku hämyinen aamu sai puhelun (en kyllä muista keneltä - vai kertoiko hän edes tuota kertoessaan tuota - en muista, siitä jo niin monta vuotta?) missä oli ehdotettu hänen osallistumista Guitar lehden photoshoottiin Zakkin kanssa Losissa. Äijä oli että "mitä vittua, Zakk Wylden kanssa?, tottakai - milloin ja missä" ja ei mennyt kun muutama päivä että kuvaukset oli tehty. Pitää huomioida että Alexihan oli siis suomessa tuolloin saadessaan tuon puhelun. Guitar magazine October 2010 kanteen meni! :)

Lopputulema on kyllä hyvä:
Screenshot 2023-06-09 140523.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Panteraa en jaksanut katsoa kuin vähän alusta, kun en ole koskaan ollut isompi fani.
SOIA ja Rancid olivat niin hyviä kuin toivoinkin, Monster Magnet meni kivasti kuulumistenvaihdon taustamusana.
Aivan mukava kokemus oli siis Rockfest.
 
Panteraa en jaksanut katsoa kuin vähän alusta, kun en ole koskaan ollut isompi fani.
SOIA ja Rancid olivat niin hyviä kuin toivoinkin, Monster Magnet meni kivasti kuulumistenvaihdon taustamusana.
Aivan mukava kokemus oli siis Rockfest.
Itselle Rancid taas oli aikas siedätyshoitoa eli omaan makuun oli täyttä jöötiä ja kaikki biisit kuulosti ihan samalta.. Anselmo kyllä veti täysiä ja vanhan Panterafanin korva kyllä lepäsi..
 
Ylös Bottom