Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

Ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa tätä perjantain voimabiisiksi mutta näillä tunnelmilla.


Mie meen nukkumaan ajoissa ja onneksi ei ole mitään isompaa auki viikonlopuksi niin voipi lepäillä rauhassa :)
 
Enpä muista milloin viimeksi nähnyt ja kuullut näin mahtipontisen kappaleen. Ihan huikeaa yhteistyötä.


Ihan komiaa menoa ja mukana (puhumassa) itse James Hetfield. Jotenkin tuo puhe vain ei oikein meikäläiselle maistu. Jamesin pitäisi laulaa! Tosin omalla kohdallani "painolastina" on se seikka, että alkuperäisesitys on kuultu useita satoja kertoja. Justice on muutenkin edelleen suosikkialbumini Metallicalta.

Ajatella, että Apocalyptican esikoisalbumista on pian jo 28 vuotta! Vastahan se ilmestyi...

*******

Olen aina pitänyt tästä biisistä (ja albumista Scream Aim Fire ylipäätään). Walesista ei liikaa metallibändejä tule (en ainakaan tiedä muita). Nykyäänhän BFMV on muuttunut hieman kevyempään suuntaan, joka taas ei meikäläiselle maistu.

Hearts Burst into Fire on tosiaan yksi ikisuosikeistani, johon en kai kyllästy koskaan.
 
Ihan komiaa menoa ja mukana (puhumassa) itse James Hetfield. Jotenkin tuo puhe vain ei oikein meikäläiselle maistu. Jamesin pitäisi laulaa! Tosin omalla kohdallani "painolastina" on se seikka, että alkuperäisesitys on kuultu useita satoja kertoja. Justice on muutenkin edelleen suosikkialbumini Metallicalta.

Ajatella, että Apocalyptican esikoisalbumista on pian jo 28 vuotta! Vastahan se ilmestyi...

*******

Olen aina pitänyt tästä biisistä (ja albumista Scream Aim Fire ylipäätään). Walesista ei liikaa metallibändejä tule (en ainakaan tiedä muita). Nykyäänhän BFMV on muuttunut hieman kevyempään suuntaan, joka taas ei meikäläiselle maistu.

Tämä on tosiaan yksi ikisuosikeistani, johon en kai kyllästy koskaan.


Itse pidin tuosta puheesta. Se tekee siihen ihan erilaisen fiban ja erottaa sen alkuperäisestä muutenkin kuin musiikillisesti.
 
Enpä muista milloin viimeksi nähnyt ja kuullut näin mahtipontisen kappaleen. Ihan huikeaa yhteistyötä.


Vähän itseänikin jäi noi speekit häiritsemään mutta siis tämähän oli aivan uskomattoman kuuloinen pläjäys- varsinkin jos olisi livenä jossain kunnon konservatariossa! Missä vähän panostettu audioon, hienoa!

/Edit: konservatorio... kornettisali, eiku, konserrttisali, eiku fook it what ever, u know what i mean. semmonen hieno sali missä audiot on kohillaan. Metallipäille varmaan nordiksen black box on lähinnä sitä :D
 
Viimeksi muokattu:
Hetki jota olemme kauan odottaneet Nightwishin Tulevan Albumin Single on vihdoin täällä. Hemmetti että menee kylmät väreet tuon intro melodian kanssa, Chorus tuttua Nightwishiä ja biisin loppu-osa myös erittäin kaunis, Huikee biisi kyllä kaiken kaikkiaan,

 
Hetki jota olemme kauan odottaneet Nightwishin Tulevan Albumin Single on vihdoin täällä. Hemmetti että menee kylmät väreet tuon intro melodian kanssa, Chorus tuttua Nightwishiä ja biisin loppu-osa myös erittäin kaunis, Huikee biisi kyllä kaiken kaikkiaan,


Ei paha ollenkaan. Tämän hetken ainoa bändi, jonka haluaisin ainakin kerran nähdä livenä.

Holopaisen sävellykset vetävät omissa kirjoissa neroudessaan joskus jopa Queenin tasolle, vaikka kovin erilaisia toki ovatkin.
 
Ylös Bottom