Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ghost on jälleen aktivoitunut kiertueen edellä varsin huolella.

Uusi keulakuva julkistettiin (Papa V Perpetua). Myös Ghoulien ulkonäkö muuttuu. Seuraava albumi (Skeletá) ilmestyy 25.4.

Uutta musiikkiakin pukattiin pihalle. Alla siis tulevan albumin ensimmäinen single, jonka lopussa myös uusi Papa esitellään.

Satanized

E
Kirjoitusvirhe korjattu.

Viimeksi muokattu:
Laitetaas vielä vähän...erilaista biittiä. Kingdom Come deliverance 1 & 2 potpurin aikana tuli taas paljon kuunneltua tälläistä kamaa.1200 luvulta peräisin oleva ristiretkeläisten tunnari. Harvoja jonka sävel tunnetaan. Patarummun alakuloinen jytke toimii aina.

Uutta hard technoa Italiasta. Kardenal feat SCARLETT. Oonz oonz!

Mun on edelleen vaikea ymmärtää miten monet ihmiset saa tuosta biletys fiiliksen.
Ei biisi huono ole, kaukana siitä, mutta mulle tuo on sellaista kivaa rentoutumis musaa jonka voi laittaa taustalle soimaan, mutta mä olenkin 14 vuotiaasta asti kasvanut tällaisen parissa :D

Hauskana faktana tuon viimeisen biisin tehnyt rmb on tehnyt mun mielestä edelleen kauneimman techno biisin ikinä jos sellaista termiä voi edes käyttää.
Aika raju muutos genrestä toiseen ja mulla on myös sellanen muistikuva, että tuon summer biisin tehnyt sorcerer olisi ollut myös saman tyypin tai porukan tuotos, mutta en löytänyt thunderdome 4:n kasetteja joista olisin tuon tarkistanut sillä niissä lukee aina artistin oikea nimi myös.
Tämäkin on kahden vuoden päästä jo 30 vuotta vanha biisi. Jessus mä oon vanha.

edit:

Vielä oikein kunnon ysäri pommi :D

edit2: Tuo hardtechno biisi alkoi potkimaan paljon paremmin kun laittoi nopeudeksi 1.3x joka oli just sopiva sweetspot.

Viimeksi muokattu:

Tullut kuunneltua viime aikoina taas paljon tällaista kamaa. Olisi ensi kuussa Tukholmassa ja Malmössä Brighter Death Now lämppäämässä Godfleshia. Hiukan houkuttelisi.

Godfleshin Justin K Broadrickin drum & bass-projekti Tech Level 2 julkaisi uuden EP:n. Potkii niin tajuttomasti!

Ylös Bottom