Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

must have pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja controll
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

controll

New Member
GameCuben pelit jotka kantsiis hankkia?
mulla on jo
super smash bros melee
rogue squardon 2
Eternal Darknes (mutta ajattelin vaihtaa pois)


olen tooosi iloinen koska sain GameCubeb tänään ja nuo pelit ED tuli kaupan päälle:) minusta CUBEN pelit on mielen kiintosempia kuin noi PS2/X-boxIN pelit

ja viel kerran mitkä pelit kannattas hankkia kuutioon??????????:confused:
 
Älä hyvä ihminen vaihda ED:tä pois ennenkuin olet mennyt sen kerran läpi! Mielestäni kyseessä on kuution tähän mennessä paras peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan controll
GameCuben pelit jotka kantsiis hankkia?
mulla on jo
super smash bros melee
rogue squardon 2
Eternal Darknes (mutta ajattelin vaihtaa pois)


olen tooosi iloinen koska sain GameCubeb tänään ja nuo pelit ED tuli kaupan päälle:) minusta CUBEN pelit on mielen kiintosempia kuin noi PS2/X-boxIN pelit

ja viel kerran mitkä pelit kannattas hankkia kuutioon??????????:confused:
Hanki uusia pelejä vasta sitten kun osaat kirjottaa.
 
ohhoh sori neiti pilkun nussia kun tuli piieni moka niin siitä pitää tulla heti suutaan aukoo

hei kato tyyppi lisäsi vahingossa GameCubeb eikä siitä tullu GameCube
 
Tässä lyhyesti ja satunnaisesti. Listasta varmasti puuttuu vielä monia hyviä pelejä, mutta eivätköhän nämä riitä. (Uskomattoman tylsää hommaa tämä listaus!)

Tämän hetkiset:

-Eternal Darkness
-Super Mario Sunshine
-Resident Evil
-Waverace: Blue Storm
-Beach Spikers
-Starfox Adventures
-Super Monkey Ball
-Star Wars Rogue Leader
-Pikmin
-Luigi's Mansion

Tulevat:

- Zelda: The Wind Waker
- Metroid Prime
- Wario World
- Resident Evil Zero & 4
- Mario Kart
- Phantasy Star online
- Ikaruga
- Final Fantasy Crystal Chronicles
- Super Monkey Ball 2
 
Tässäpä muutama huippu:
SuperMariosunshine,
Starfoxadventures,
Timesplitters2,
Tonyhawk4,
Metroidprime,
Phinalstar online,
Zelda the wind waker,
Warioword,
.....Ja niitähän riittää...

www.nintendo-fi.com
ja sieltä klikkaat tulevat pelit.
 
RE sarjaan minä en kyllä koske pitkällä tikullakaan. Alkujaan ne olivat ihan hyviä, mutta nykypeleihin verrattuna ne eivät ole kovinkaan ihmeellisiä pelejä. Jos hra Mikami keskittyisi pelin tekemiseen eikä esim. japanilaisten pelaajien haukkumiseen, voisi peleistä tulla jotakin, mutta tämä menee nyt ohi aiheesta (pointti oli siis se, että RE pelit eivät ole hyviä. Nyt tulee taas paskaa niskaan).
Zeldaa suosittelen. Wariot ja Mariot varmasti maistuu myös, mutta ehdoton ykkönen Zeldan lisäksi on Metroid Prime.
Jos Linkistä tykkää niin Soul Calibur 2 pelissä hän esiintyy. Super Smash Bros. Melee on loistava moninpelinä ja Super Monkey Ball ja sen tuleva jatko-osa omaperäisesti nimetty Super Monkey Ball 2. Metal Gear Solidista on tulossa GC versio, joka varmasti miellyttää muitakin kuin Guardian Viperiä.
Tässä niitä nyt oli, näin muutaman mainitakseni.
Kukaan ei sitten enää ikinä tule sanomaan, ettei Cubelle ole/tule pelejä. Noiden tahkoamiseen menee jo varmasti jokin tovi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan controll
ohhoh sori neiti pilkun nussia kun tuli piieni moka niin siitä pitää tulla heti suutaan aukoo

hei kato tyyppi lisäsi vahingossa GameCubeb eikä siitä tullu GameCube

Kirjoitusasusi on kyllä todella syvältä näin kohteliaasti sanottuna. Foorumeilla muut ihmiset muodostavat arvionsa sinusta ensisijaisesti tekstisi perusteella. Kannattaa oikeasti panostaa kirjoitusasuun. Mielestäni ei ole pilkunnussimista valittaa isojen alkukirjaimien, välimerkkien ja johdonmukaisuuden puutteesta. Raja on vedettävä johonkin ja minä vedän sen rajan tähän. Tällaista ei kerta kaikkiaan jaksa katsella läpi sormien!
 
Mitä? Miten minulta on mennyt tuollainen täysin ohi?

Ei kovinkaan paljoa. Metal Gear Solidin remake, Metal Gear Solid 2: Substance ja muutama muu Konamin nimike liikkuivat jokin aika sitten huhujen tasolla. Näiden paikkansapitävyyttä on melko vaikea uskoa, kun katsoo Konamin tähänastista panostusta GameCubeen. Toivon totisesti että nämä pelit toteutuisivat, mutta ainakin toistaiseksi näyttää epävarmalle.
 
Älä välitä controll, täällä foorumissa liikkuu runsaasti pilkun-nussinta porukkaa, paras keino on vain jättää niiden kirjoitusvirheitä käsittelevät viestit lukematta.

Jaa, konsoli bbs on näköjään vaihtanut väriä pirteään vaaleanpunaiseen ja hyvä niin, vaihtelu virkistää!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
RE sarjaan minä en kyllä koske pitkällä tikullakaan. Alkujaan ne olivat ihan hyviä, mutta nykypeleihin verrattuna ne eivät ole kovinkaan ihmeellisiä pelejä. Jos hra Mikami keskittyisi pelin tekemiseen eikä esim. japanilaisten pelaajien haukkumiseen, voisi peleistä tulla jotakin, mutta tämä menee nyt ohi aiheesta (pointti oli siis se, että RE pelit eivät ole hyviä. Nyt tulee taas paskaa niskaan).

En tiedä mihin oikeen perustat väittees. Ohjaushan toki on kökköä GC versioissa, mutta sitä samaa se oli Ps:lläkin. Mitään huonompaa en GC Reseissä näe verrattuna pleikka versiolihin. Paitsi, että Re2:sen ja 3:sen olisivat voineet kääntää kunnolla. Mielummin kuitenkin pelaan Resiä Gc:lle kuin pleikalle. No se siitä.

Älkäähän unohtako Nhl 2K3:sta. Kaikki tilaamaan sitä, vaikka heti kaksin kappalein, niin sega rupeaa täst edeskin julkaisemaan nhl sarjaansa Cubelle - vain suomessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Janium
En tiedä mihin oikeen perustat väittees. Ohjaushan toki on kökköä GC versioissa, mutta sitä samaa se oli Ps:lläkin. Mitään huonompaa en GC Reseissä näe verrattuna pleikka versiolihin. Paitsi, että Re2:sen ja 3:sen olisivat voineet kääntää kunnolla. Mielummin kuitenkin pelaan Resiä Gc:lle kuin pleikalle. No se siitä.

SS tarkoittaa, että Ressan pelimekaniikka on pahasti vanhentunut. Nykyään on paljon parempiakin vaihtoehtoja, pelimekaniikan suhteen siis.

Itse tosin pidän edelleenkin paljon Ressoista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Janium
Älkäähän unohtako Nhl 2K3:sta. Kaikki tilaamaan sitä, vaikka heti kaksin kappalein, niin sega rupeaa täst edeskin julkaisemaan nhl sarjaansa Cubelle - vain suomessa.

Kannatan! Vaikken ole päässyt tuota pelaamaan, odotukseni ovat hyvin korkealla. Ei se kuitenkaan voi olla huonompi peli kuin EAn julkaisema sonta, jota saattaa joku jääkiekoksikin kutsua.
 
Pelasin NGC RE:n 1-levyn läpi jonka jälkeen iski tylsistyminen ohjauksen ja itsensätoistamisen takia.. samaa kikkailua se oli kun ennenkin RE sarjoissa, eli ärsyttävän yksinkertaista.

Jotkut ylistää cuben parhaaksi peliksi, eli huippupeli se kieltämättä on, mutta ei vaan enää minun makuun.
RE:tä on tullu otettua jo yliannos.

Kannattaa tutustua peliin ennen ostoa
 
Must have pelit :

The Legend of Zelda : The Wind Waker! Koska zeldat o parhaita pelejä. Cube ei ois mitään ilman zeldaa :) Whii..

Metroid Prime on aika hyvä kuulemma. ite sitäki olin aikeissa ostaa :p
 
Ylös Bottom