Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: Competitive Montaget

Kaasu

New Member
Isketäänpä uusi alue tulille. Tänne videioituja klaanimatseja kilpailulliselta tasolta ja klaanimatseista koottuja montageja.

aoX NexXx: MW2.
Gamestopin finaaleissa San Fransiscossa pelaava yhdysvaltalainen. Ei kovinkaan erityinen montage.
YouTube - aoX NexXx - First Mw2 Montage

Dualtage BarBie & Snowflake
"2 players are featured in this montage : Emeric "Barbie" E and Stefan "Snowflake" A. All the clips have been recorded in tournaments, gamebattles matches or gamestop matches. You will be able to recognize some of the top players from the best American teams (aoX, nV, Type-Z..) and best Europeen teams (TCM, Validus, dLx..) along with many others."
YouTube - .:: Dualtage BarBie/Snowflake ::.

VISA.UniteD vs Team VioleT: Decerto Tournament MW2
Viihdyttävä kooste Decerto turnauksessa pelatusta ottelusta.
YouTube - VISA.UniteD vs Team VioleT: Decerto Tournament MW2

VITAL DAN :: Game Battles Montage :: By Metal2804
Yksi parhaimmista MW2 montageista mitä olen nähnyt.
YouTube - VITAL DAN :: Game Battles Montage :: By Metal2804


Kommentoikaa ja postatkaa muita videoita!
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

aXoa en jaksanut katsoa loppuun. Jotenkin meh.. tappoja vaan laitettu liukuhihnalle.

Dual tage oli aika jees ihan kelpo editointia ja imo musiikki toimi vaikka syncaus vähän laiskasti tehty.

Decerto kooste oli ok.

Vital Dan muuten hyvä mutta paikoittain noi tummennetut koriste reunat tekee siit nii tumman että ei saa ihan mielyttävällä tavalla selvä ja sit tulee sellane v..tuuntunu fiilis ku yrittäs kattoo hyvää leffaa mut joku häiritsee koko ajan.
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Dualtage oli ainut jota en ollu nähnyt, ja oli kyl loistavia frageja siinä. Musat ja editointi nyt on mitä on mut fragit hyvittää paljon.

Pistetään tähän samalla nyt tälläinen YouTube - Forward best of CG Part 1 pikku kooste forwardin cg matseista.
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Tiedän, neloispostaus.

YouTube - Team Pidgeon Yheltä parhaista mw2 tiimeistä tullu vihdoinki montage ulos. Kuvanlaatu vähän heikko ja editointi ei ole mikään erikoinen, mutta fragit ovat näyttäviä ja tunnelma on loistava.
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Tiedän, neloispostaus.

YouTube - Team Pidgeon Yheltä parhaista mw2 tiimeistä tullu vihdoinki montage ulos. Kuvanlaatu vähän heikko ja editointi ei ole mikään erikoinen, mutta fragit ovat näyttäviä ja tunnelma on loistava.


No en tiedä, mun mielestä editointi oli aivan törkeen hyvin tehty ja fragit nyt oli todella siistiä katottavaa, kuvanlaatu nyt oli mun mielestä myös todella siisti, on kyllä tähään asti parhaista MW2 montageja mitä oon nähnyt. Toivottavasti kyseiseltä tiimiltä tulee lisää videoita pian.
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Tiedän, neloispostaus.

YouTube - Team Pidgeon Yheltä parhaista mw2 tiimeistä tullu vihdoinki montage ulos. Kuvanlaatu vähän heikko ja editointi ei ole mikään erikoinen, mutta fragit ovat näyttäviä ja tunnelma on loistava.

Onko toi linkki vaihdettu vai mikä, mutta minä en oikein löytänyt tästä pätkästä mitään hyvää... :confused:
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Onko toi linkki vaihdettu vai mikä, mutta minä en oikein löytänyt tästä pätkästä mitään hyvää... :confused:

riker-facepalm.jpg
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Hyvin se ampuu. Kuvanlaatu oli tosiaan suttuinen, eikä ole editointia. Mut minusta nää leffat missä ei ole editointia kertoo pelaajasta paljon enemmän. Kyllä minunkin pelaaminen on hianon näköstä jos yks klippi kestää ½ sekuntia ja on aikaa kerätä niitä 200 vuotta. Ehkä parhaan leffan saa aikaan kun on hienoja frageja ja musat synkassa, sekoitettuna just näillä pidemmillä klipeillä.
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

dRunneireiden taivalta Missions & VPD -Liigassa:
KonsoliFIN - Media - DRun@Mw2Wars (PS3) -

Nauhoteltiin tosi vähän matseja ja sen takia en mitään sen kummenpaa videotakaan jaksanut väsätä, mutta jotain sain kasattua kuitenkin taas yhteen nippuun.

Special kiitokset Ahma ja Kaasu. Liigojen järkkäilystä. Special pahoitteluni dRunin VPD-liigasta poistumisesta kesken leikin.
 
Vastaus: MW2: Competitive Montaget

Jee maali.

YouTube - Sowersby MW2 Dualtage :: Decerto/MLG Competitive Montage Toi oli ihan hyvä montage. Paras mw2 montage minkä olen nähnyt:eek::eek:.

No joo ihan hyvä oli, "Tosin pelaajien taso on niin korkeaa luokkaa top 100sessa, että kaikenmaailman youtube pätkät ovat lähinnä säälittäviä normaaleissa matseissa tapahtuvia ''ounauksia''. Jos pystyt tekemään saman klaanimatsissa top 100sessa, niin nostan hattua oikein kunnolla. Viestini tarkoitus ei ole vähätellä ketään tai loukata ketään, vaan palauttaa jotkut ihmiset maan pinnalle. Ette ole nähneet vielä todellista MW2 pelaajaa"

asd

Siistei frägejä mukana, yks parhaista mw2 montageista tosiaankin. Jotkut kohdat ehkä vähän over-editet, ainakin mun makuun. Nättejä streakkejä.
 
Ylös Bottom