Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: Epäviralliset liigat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaasu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

@susi: Ihan tosissani tuon sanoin.
Jepjep kylhän sen ties tää on oikeesti helvetin hyvä juttu koska oikeastaan ikinä ei o tullu klaanimatseja pelattu respana. Ja kun sd on tässä vähän mitä on
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Joo'o kuulostaa ihan jees meininkiltä tämä. Harmi vaan että PS3:n meni rikki, lukupää hajos. Lähetän tuossa varmaan huomenissa huoltoon ja katotaan jos saisin takaisin ennen liigan alkua.
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Tämä juttu ei varmaan kuulu tänne ku tuossa otsikossa lukee MW2, mutta kysynpä kuitenkin, eli millon on tulossa CoD4 liiga? Olisko mahollista tuon Decerto-liigan jälkeen? Jos siis kiinnostusta riittää, vai onko jo liian aikaista? Onhan tuo MW2 melko uus peli vielä.:cool:
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Tämä juttu ei varmaan kuulu tänne ku tuossa otsikossa lukee MW2, mutta kysynpä kuitenkin, eli millon on tulossa CoD4 liiga? Olisko mahollista tuon Decerto-liigan jälkeen? Jos siis kiinnostusta riittää, vai onko jo liian aikaista? Onhan tuo MW2 melko uus peli vielä.:cool:

Ite oon ajatellu että olis hienoa tehdä semmonen nopee cod4 liiga jossa pelaajat ilmottautuisivat omina itsenään ja tiimit arvottais. Eli siis jos vaikka 50 pelajaa ilmottautuis niin siitä sais jo hyvin 7 hengen tiimejä 5v5 matseihin.

Randomina olis siks kiva pelata koska pari klaania on nyt vieny näitä turneita niin olis jees saada tasaisia matseja ja samalla tehdä parannusta "yhteisöön".

Itellä alkaa kesäloma kohta joten henk koht pystyisin vetää tällästä ja arpoa noita tiimejä, jos tälläinen saa kannatusta.
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Ite oon ajatellu että olis hienoa tehdä semmonen nopee cod4 liiga jossa pelaajat ilmottautuisivat omina itsenään ja tiimit arvottais. Eli siis jos vaikka 50 pelajaa ilmottautuis niin siitä sais jo hyvin 7 hengen tiimejä 5v5 matseihin.

Randomina olis siks kiva pelata koska pari klaania on nyt vieny näitä turneita niin olis jees saada tasaisia matseja ja samalla tehdä parannusta "yhteisöön".

Itellä alkaa kesäloma kohta joten henk koht pystyisin vetää tällästä ja arpoa noita tiimejä, jos tälläinen saa kannatusta.

Kannatan!
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Ei itelle mitenkään tärkee homma, mut oisko sellanen järkevä "toive"laatikko, missä kaks tyyppiä saa toivoa pääsevänsä samaan joukkueeseen ja se on mahdollista toteuttaa? Olisko siinä mitään järkeä. :rolleyes:

EI.

No ei vaan, ihan sama mulle. Mut joo Cod4 liiga ois aikas jees.
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

No siis edes tuolle junnun ehdottamalle mw2 liigalle ei riitä millään aika, jos virallisia liigoja/turnauksia on suunnitteilla. Ehkä voisi pitää sen FFA-turneen ja sitten tuon cod4-liigan kanssa. Omasta mielestä tuo cod4-liiga voisi olla sitten jotain muuta kuin consolemodea...
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

EI.

No ei vaan, ihan sama mulle. Mut joo Cod4 liiga ois aikas jees.

Ideani lähinnä olisi se, että joitakin r00 pelaajia saattaisi hieman nakertaa, jos sattuu joutumaankin itseänsä niinsanotusti hidasreaktioisempien kanssa (junnulla se nyt on pakosti edessä) niin voisi olla jotain "mahiksia" kuitenkin sen kaverin kanssa pelastaa oma joukkue, jos vastapuolelle on arvottu pelaajat joilla toimii yhteis- että yksilöpeli paremmin. Tietenkään jos matsit pelataan 4v4, ei turnauksessa oo ehkä sillon enää se sama henki ja idea jos puolet joukkueesta on dominoivia tai vastaavaa...
Mutta ehkä tän turnauksen olisikin tarkoitus juuri sekoittaa pelaajat ettei olisi mitään mahdollisuuksia päättää omasta joukkueesta(joka olisi sinällään aika uniikki ja hyvä juttu).
Sekä tietysti se, jos noin paljon saataisi porukkaa osallistumaan -> väkisinkin jotkut ehkä vanhat(/nykyiset) klaanitoverit pääsee samaan porukkaan.
Mulle se ja sama onko tässä tämmösiä, kunhan ajattelin jos jotkut haluisivat tehdä näin ja olisi heille parempi...
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Minun mielestä se on juuri päin vastoin. Ei jaksa sellaista hidastempoista crouchaamista, koska kukaan ei tuu juoksemaan ilman dead silenceä.

Niin, olis kuulokkeilla muuten ihan liian iso etulyöntiasema. Eikä sitä kaikki muutenkaan käytä vaikka olis auki.
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

Eiköhän kaikki r00t ja ehkä ,myös vähemmän r00t käytä kuulokkeita täällä konsolifinissä;)
Käyttää, ja myöskin kaikki r00t ja vähemmän r00t tulee turvautumaan kämppiin, koska kaikki kuulevat askeleet. (Tämä ei koske soadia, ihme tyyppi)
 
Vastaus: MW2: Epäviralliset liigat

No siis jos nyt tää cod4 turnaus onnistuis niin säännöt olis (siis jos minä tämän teen) seuraavat:
-1.perk Bomb Squad
-2.perk Stoppari
-3.perk Mikä tahansa
- Smoke ainoastaan
-LMG:t, auto-sniput ja P90 bannissa
-Reddot ja silut hyväksytty ja muuten core-asetuksilla. M16 RDS vois ehkä bannia mutta en osaa sanoa varmaks.

Mun "pointti" ois että tästä turnauksesta tulis rento eikä verenmaku suussa vedetty ja sitten tullaan foorumeille parkumaan häviöistä. Sitten ne ketkä ei pysty pelamaan aktiivisesti esim MW2 liigoja ja tätä niin ei sitten yksinkertaisesti ilmottaudu. COD4:sta on jo kaikki "saavutukset":rolleyes: saatu joten olis mukavaa pelata oikeasti rennosti.

Niin ja aivan täysin random olis kyllä paras eikä kaveritiimejä. Menis arpominenkin aika hankalaks kun joillakin on kaveri ja joillakin ei...

5v5 SD only kaheksaan rundiin. Parasta mitä codeista saa irti.
 
Ylös Bottom