Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2-Privat

Vastaus: MW2-Privat

Ei toi 18 pelaajan priva huono ole. Jos joskus sallitaan ihan puhdas hauskanpito, niin suosittelen kokeilee. Jokainen ottaa omat virvokkeet pykälään ja hauskuus on taattu. Ei siinä mitään klaanimatsitunnelmaa saa mut ei ole aina niin välikskään. :)
 
Vastaus: MW2-Privat

Eihän kukaan näihin privateihin ole tulossa, vaikka kuka järjestäisi aina pyydetään ja kun järjestetään niin ketään ei ikinä näy...

En ole kyllä itse ainakaa kertaakaan nähny semmosta tilannetta, että olis ollu ongelmaa saada privoille tarpeeksi pelaajia... Yleensä niitä tuppaa olemaan liikaakin ja väki joutuu odottamaan vuoroaan.
 
Vastaus: MW2-Privat

Ja eilen oli lähes täysi 18 pelaajan suomipriva pystyssä koko illan, eikä edes ilmoiteltu missään.
Oisko Timi niin, että sun privoihis ei kukaan halua edes tulla.

Jep, eilen oli ihan hupasat pelit ja hyvillä säädöillä mentiin, oli pitkästä aikaa ihan kivvaa ton uuden codin pelailu. Pari kertaa onnistu ihan se ampuminen eikä edes ärsyttänyt kun kuoli sellaseen semi"kämppiin". Ja kyllähän sitä porukkaa riitti, ei siitä valittamista.
@Timinax
ehkä sun kannattais lopettaa niiden hyvien vitsien heittely. Sellanen normi sunnuntailäppä olis ehkä kivempi kun muutkin tajuais sen, ja kannattaa myös opetella vähän nöyrempää asennetta tai ainakin lopettaa sellanen nokittelu. Et sä sillä mitään saavuta, ehkä niiden sun priva-kaveries suosion. Ehkä joku saattaisi tulla sun privaan, josset olisi niin ylimielinen(vaikka pro-pelaaja oletkin).
 
Vastaus: MW2-Privat

@Timinax
ehkä sun kannattais lopettaa niiden hyvien vitsien heittely. Sellanen normi sunnuntailäppä olis ehkä kivempi kun muutkin tajuais sen, ja kannattaa myös opetella vähän nöyrempää asennetta tai ainakin lopettaa sellanen nokittelu. Et sä sillä mitään saavuta, ehkä niiden sun priva-kaveries suosion. Ehkä joku saattaisi tulla sun privaan, josset olisi niin ylimielinen(vaikka pro-pelaaja oletkin).

Edelleenkän ei ollut mun private
Ja mitä ''sunnuntai läpppää'' nyt oon heittänyt ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2-Privat

Edelleenkän ei ollut mun private

Sitähän tässä ihmiset just yrittää sanoa, että ei sun privoihin tulis 18 pelaajii ku huutelet tollasia täällä keskusteluissa. Toi 18 hengen priva oli lähinnä todiste siitä, että niitä privoja kuitenkin pelataan.
 
Vastaus: MW2-Privat

Ei toi 18 pelaajan priva huono ole. Jos joskus sallitaan ihan puhdas hauskanpito, niin suosittelen kokeilee.

Minulle ainakin nuo privat ovat juuri siinä mielessä hauskimpia, että siellä voi kokeilla kaikkea sellaista mitä cKlaanipeleissä ja publalla ei voi tehdä. Esim. Intervention FFA tai Pistols-Only FFA. Sitä hauskempaa mitä enemmän porukkaa, meillä kuitenkin on monella sellaiset netit, että 9v9 pelitkin sujuvat niin, että jokaisella on se neljä tolppaa yhteydessä.Paitsi eilen Hasselilla oli jotain häikkää kun oli ainoana välillä punaisena, hyvin sie vedit silti! Tosipelit sitten erikseen, hauskaahan pelaamisen juuri pitäisi olla?
 
Vastaus: MW2-Privat

FFA privatet menevät ylensä pieleen, kun joku tekee jotain väärää niin toiset suuttuu ja tekee samoin ni eikö teidän 18pelaajan FFA :ssa käynyt näin ?
Mun mielestä jos pelataan kunnon 3-5 vs 3-5 porukoilla niin ei sinne mitää pelleilijöitä enää tarvita ? Niinkun joku tossa mainitsi jotain siitä et jos vähän saa pelleillä jne.
Ja se on yleensä tuurista kiinni tuleeko pelaajia privateen vai ei. varsinkaan jos siitä ei ilmota erikseen missään, siloin joku voi joinata sinne ja hänen kauttaan taas kaksi lisää jne.
Privateissahan sitä oppii parhaiten ku pelaa vertaisiaan/parempia vastaan :)
 
Vastaus: MW2-Privat

Nonii pistän nyt yhen pystyyn. Lisätkää siis minut (ID: Lollerman)

Pelimuotoina tulee olemaan Demolition, Capture The Flag ja Search and Destroy.
VPD-liiga ase- ja perk-bannit.
Koitetaan pelata 5v5 tai 6v6. Jos tuutte kesken ja on jo 5v5 tai 6v6 ni jääkää spectaamaan ja odottamaan, että joku lähtee ja ottakaa sen paikka, mutta älkää epätasapainoittako joukkuieta.

Laittakaa kommenttiin: "KFIN Private", jotta ei kaikkien tartte tulla mun kautta pelaamaan.
 
Vastaus: MW2-Privat

Sehän siinä on, kun sinne privaan ei mitään "perseilijöitä", eilenkin kaikki muut(?) oli +30 ja humalassa, ja silti ne pelit näytti onnistuvan ihan hyvin ilman mitään suurempia pelleilyjä.
Vaikka siinä oli 17 yli 30v äijää, humalassa, osasivat käyttäytyä eikä vitsit olleet "mä oon niin kone että en pärjännyt kahdessa klaanissa"-luokkaa, ilmapiiri oli mukava ja kaikilla oli kivvaa. Mä en kyllä siinä FFA:ssa ollut vielä mukana jos sellainen oli, mutta se SD ainakin Rustissa joku 7v7 oli ihan hauska kokemus.

E: Se oli vaan viittaus sun vitsiin, ei varsinaisesti lainattu sulta.
E2: Aika tyhmästi lähin kyllä juttuun mukaan, anteeksi siitä ja loppu multa...
 
Vastaus: MW2-Privat

Oha tuol toi lollerin priva missä pelataan 3vs5 ja kämpitää spawnin takana sen sijaan et tasattais tiimit.
 
Vastaus: MW2-Privat

No me pelattiin klo 21-24 ni siin loppupuolella en jaksanu enää pitää huolta pelaajamääristä. olisit ollu sillo ku pelattiin 6v6 Terminal CTF... sillo mm. oli hiton hyvää peliä ja muutenki jos onnnistuttii pitää servua pystyssä se 3h ni aika hyvä priva oli.
 
Vastaus: MW2-Privat

Joo. Välillä vaan CTF:ssä kun spawnasi ja huomasi että spawnilla odottaa 6-8 vihua, tuntui vähän liian suurelta pelaajamäärältä..
 
Vastaus: MW2-Privat

Joo. Välillä vaan CTF:ssä kun spawnasi ja huomasi että spawnilla odottaa 6-8 vihua, tuntui vähän liian suurelta pelaajamäärältä..

Wave spawni kusi myös tuotakin rankasti, mistä mainitsinkin pelin päätyttyä. Mutta jengin mielestä se oli ihan hyvä. :D Olihan tuossa liikaa pelaajiakin, 4v4-5v5 pitäs saada pidettyä.
 
Vastaus: MW2-Privat

Mitä tulee privoihin, niin aivan parhaita, joissa olen pelaillut on pappojen keskinäiset kahinat erilaisilla säädöksillä ja eri muodoilla. Ei oo ollu väliä onko ollu sen 18 tai 6 miestä, mutta se ilmapiiri tekee siitä hauskaa.
 
Vastaus: MW2-Privat

Mulle voi laittaa invii publikit alkaa keittää jo aika pahasti.

PSN: Kultainenaasi
 
Ylös Bottom