Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2-Privat

Vastaus: MW2-Privat

Aah, siis nyt oikeesti... Mieti onko kukaan ilmoittautunut tulemaan? Ei se ole mikään pakko tulla sinne pelaan, mikäli täällä on ilmoitettu tulevasta privasta. Olisi joku voinut edes käydä kirjottamassa, että nyt on servu pystyssä. Voisitko ystävällisesti jättää tietokoneesi pölyttymään.

Jos joku on saanut pelin pystyyn, niin voisin kympin jälkeen tulla kurkkaan.

Jep ei todellakaan kukaan oo mitään ilmottanut milloin koskaan, että priva olisi pystyssä vaikka 21 aikaan :)

Noh, ehkäpä perjantai klo 21 on vain todella huono aika pelata suomi privoja kivalla hengellä.. ;)
 
Vastaus: MW2-Privat

Mielestäni jo aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää, että jos private on kello 21. Niin ei tarvitse tulla enää uudeleen kertomaan siitä ? Vai täytyykö tulla kertomaan joka kerta kun pelaaja liittyy privateen ? Tai joku lähtee sieltä ? Tai kun se alkaa? Tai kun ensimmäinen kierros on pelattu?
 
Vastaus: MW2-Privat

Mielestäni jo aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää, että jos private on kello 21. Niin ei tarvitse tulla enää uudeleen kertomaan siitä ? Vai täytyykö tulla kertomaan joka kerta kun pelaaja liittyy privateen ? Tai joku lähtee sieltä ? Tai kun se alkaa? Tai kun ensimmäinen kierros on pelattu?

Mikä tässä on niin vaikeeta? Jos ihmisillä on ollut vaikka muuta elämää/ tekemistä, eikä aikaa ole ollut tulla teidän privaatti peleihin.

Semmone fiilis että valitatte siitä, ettei sinne tullut melkein ketään? Pistäkää vaikka huomenna uutta huonetta pystyyn jos silloin olisi.
 
Vastaus: MW2-Privat

Mikä tässä on niin vaikeeta? Jos ihmisillä on ollut vaikka muuta elämää/ tekemistä, eikä aikaa ole ollut tulla teidän privaatti peleihin.

Semmone fiilis että valitatte siitä, ettei sinne tullut melkein ketään? Pistäkää vaikka huomenna uutta huonetta pystyyn jos silloin olisi.

Miks te valitatte että ei ole privateja ja että pupla on niin inhottavaa.
Pitääkö ilmottaa kuukausi ennen privatea että on matseja ? Ja sitten ilmottaa päivän välein että private on silloin ja silloin ?
 
Vastaus: MW2-Privat

Mielestäni jo aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää, että jos private on kello 21. Niin ei tarvitse tulla enää uudeleen kertomaan siitä ? Vai täytyykö tulla kertomaan joka kerta kun pelaaja liittyy privateen ? Tai joku lähtee sieltä ? Tai kun se alkaa? Tai kun ensimmäinen kierros on pelattu?

Niin monesti jotain sovittu johonkin aikaan, mutta kuitenkin jäänyt sitten hostit tai mitkä ikinä tulematta. Itse ainakin pidän hyvänä tyylinä käydä täällä heittämässä vaikkapa vaan yhdellä lauseella, että nyt ois servu pystys. Sit vois itselle pien innostus tullakkin. Sinun tyylisi tällä kertaan oli tullaan heittää suht järjetön viesti ilmoittamisen sijasta... Kukin tyylillään.

Edit; Nopiasti kun selasin tätä vikaa sivua, niin oli kaks postia asiaan liittyen. Nekin kysymyksiä/ilmoituksia, toinen kirjoitettu vieläpä kuukausi sitten... Liekö loput sitten poistettu?
 
Vastaus: MW2-Privat

kyllähän siitä ainakin päivä tai kaksi aikasemmin olisi hyvä ilmottaa. Henkilökohtaisesti en ainakaan istu tässä koneella kyttäämässä tätä foorumii.
 
Vastaus: MW2-Privat

kyllähän siitä ainakin päivä tai kaksi aikasemmin olisi hyvä ilmottaa. Henkilökohtaisesti en ainakaan istu tässä koneella kyttäämässä tätä foorumii.

Aika moni kyttää foorumeita ja kertoo mielipiteensä joka asiasta ;)
 
Vastaus: MW2-Privat

Etteköhän te veljekset ole tällä foorumi käyttäytymisellänne aika tehokkaasti paskantanu omien privojenne päälle. En kyl yhtään ihmettele jos ei porukkaa tule paikalle.
 
Vastaus: MW2-Privat

Saatii illalla kivat 3v3 CTF & SnD privatet pystyyn, vaikkakin pienellä porukalla. :(
Mutta onneks kukaan teistä ei ollut halukas tulemaan sillä tunnelma olisi voinut pilaantua.


Mut voi sitten joka kerta kun tarvitsette private pelaajia pyytää kaveriksi koska vihaan näitä pupla snipu ja toobi porukoita täynnä olevia servuja !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2-Privat

Saatii illalla kivat 3v3 CTF & SnD privatet pystyyn, vaikkakin pienellä porukalla. :(
Mutta onneks kukaan teistä ei ollut halukas tulemaan sillä tunnelma olisi voinut pilaantua.
Te ilmoitatte täällä että nyt o privaservuja auki ja kun ei ketään tuu ni tuutte tänne mainitsemaan, et ketää ei tullu ja sen jälkee viel pistätte viestiä, et hyvä ettette tullu, ku muuten ois ilmapiiri pilaantunu... Eli tuskin teiän tänne enää kannattaa tulla kertoo et on privoja pystyssä ku tulijat kuitenkin pitaa teiän ilmapiirin... Joten tuskin teiän privoihin on enää täältä ketää tulossa...
Paitsi sun kaveris :rolleyes:
 
Vastaus: MW2-Privat

Te ilmoitatte täällä että nyt o privaservuja auki ja kun ei ketään tuu ni tuutte tänne mainitsemaan, et ketää ei tullu ja sen jälkee viel pistätte viestiä, et hyvä ettette tullu, ku muuten ois ilmapiiri pilaantunu... Eli tuskin teiän tänne enää kannattaa tulla kertoo et on privoja pystyssä ku tulijat kuitenkin pitaa teiän ilmapiirin... Joten tuskin teiän privoihin on enää täältä ketää tulossa...
Paitsi sun kaveris :rolleyes:

Eihän kukaan näihin privateihin ole tulossa, vaikka kuka järjestäisi aina pyydetään ja kun järjestetään niin ketään ei ikinä näy...

Hauskaa ja huumorintajusta porukkaa pelailee privatea ja teille ei kelpaa ?
Pelatkaa sitten vaan niitä ihania publa pelejä älkääkä tulko enää kysyy et järjestääkö näitä kukaan !
 
Vastaus: MW2-Privat

Olisin tulos tänää jos joku vaa tekee privat oisko joskus 21.00 ketää muit tulos?(jos joku tekee) :)
 
Vastaus: MW2-Privat

Eihän kukaan näihin privateihin ole tulossa, vaikka kuka järjestäisi aina pyydetään ja kun järjestetään niin ketään ei ikinä näy...

Äläs kuule puhu kun et näköjään tiedä mistä puhut. Muutamat kerrat oon ollu näissä privoissa ja välillä ollu ihan tungostakin sinne niin että porukoiden on pitäny jäädä spectaamaan ja odottamaan vuoroaan kun ollaan haluttu pelata 5v5. Ja ettet sä puuttuis tohon muutaman kerran sanaan nii ei täällä ny viel hirveen montaa kertaa oo huudeltu kunnon privoja. Oon ollu paikalla lähes kaikissa sellasissa.

Ja joo tänää klo 21 olis kyllä aika jepa ku oon just tullu sillo saunasta ni vois vähä privaki maistua. Mun PSN voi sillo lisäillä. (Paitsi tiettyjä henkilöitä en ota listalle.)
 
Vastaus: MW2-Privat

Lollerman:Ja joo tänää klo 21 olis kyllä aika jepa ku oon just tullu sillo saunasta ni vois vähä privaki maistua. Mun PSN voi sillo lisäillä. (Paitsi tiettyjä henkilöitä en ota listalle.) MIAU esim mua ku mä vähä vein sua :D
 
Vastaus: MW2-Privat

Kyl mä sut voin ottaa vaikka sä veitki mua kattomalla radaria :D

PS: Olipa taas selkeä lainaus...
 
Vastaus: MW2-Privat

Minutkin saa lisätä frendeihin jos tänään on jtn privaa pystyssä, pelatahan en osaa mutta akimbo Deaglet laulaa nätisti. Tsau.
 
Vastaus: MW2-Privat

Eihän kukaan näihin privateihin ole tulossa, vaikka kuka järjestäisi aina pyydetään ja kun järjestetään niin ketään ei ikinä näy...
Ihan käsittämätöntä yleistämistä. Kyllä minä olen privani saanut aina täyteen ilmoittamalla täällä.
 
Vastaus: MW2-Privat

Ja eilen oli lähes täysi 18 pelaajan suomipriva pystyssä koko illan, eikä edes ilmoiteltu missään.
Oisko Timi niin, että sun privoihis ei kukaan halua edes tulla.
 
Vastaus: MW2-Privat

Ja eilen oli lähes täysi 18 pelaajan suomipriva pystyssä koko illan, eikä edes ilmoiteltu missään.
Oisko Timi niin, että sun privoihis ei kukaan halua edes tulla.

FAIL! ei kyllä mun private ollut !
Ja 18pelaajaa on ihan liikaa niin ei mitään järkeä
 
Ylös Bottom