Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Timo84

New Member
Ajattelin että jos tekisi mw3:seen klaaniin,niin olisiko porukkaa jotka olisi kiinostuneita tulemaan siihen? Suomalaisia pelaajia etsitään. Jos tulee paljon kiinostuneita henkilöitä niin pistä sit klaanin pystyyn.
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Nyt olisi klaani perustettu Suomi Poijjat pistäkää halukkaat viestii ketkä haluu tulla klaaniin...
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Lisää porukkaa suomi poijjatFIN klaaniin,tällä hetkellä klaanissa 21 henkilöä. laittakaa viestii jos joku haluu mukaan liittyä!
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Voisin liittyä vaikka toho klaaniiin mutta onko siinä pakko olla se Elite jos haluaa joinia klaaniin ja onko klaani aktiivinen?
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

olisin kiinnostunut myös tästä klaanista mutta tarvitaanko se elite(mul ei oo enkä tuu hankkimaan) psn:jerkku1997
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Joo kyllä sen eliten tarttee jos haluu tulla mukaan klaaniin. yrittelin laittaa teille molemmille kutsuu mut valittaa sitä kun teillä ei oo eliteen.!
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Paljonko se Elite oikein maksaa ja jos ostan sen niin onko teillä klaanissa ihan mikit ja pelaatte aktiivisesti sitä tässä vain mietin kun eikö se oo se eliten kokeilu 2h että pääseekö sillä ajalla klaaniin??
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

joo kyllä useammalla on mikit, se elite taitaa maksaa 50e mut sen jos ostaa niin sitten saa karttapaketit jne mitä nyt tuleekaan niin ilmaiseksi. et mun mielestä se kyllä nopeesti hintansa hankkii jos vaan paljon tulee ladattavaa sisältöö.
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Heitetään tähän sen verran väliin, että Eliten voi jokainen ladata ilmaiseksi. Ilmaiskäyttäjien on myös mahdollista liittyä klaaneihin jne. Sitten jos haluaa maksaa 50 euroa, niin saa kaikki tulevat map packit "samaan hintaan" ja jotain pikku hienouksia tuolta Eliten puolelta. Mutta ei siis tarvitse maksaa mitään voidakseen liittyä klaaniin. :)
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

suomi poijjatFIN klaani ottaa vastaan uusia jäseniä..
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Kertoisitko miten tämä tehdään? :D

No itse ainakin heti Mw3:n saatuani asensin pleikkarilla sen Eliten konsolipalvelun, sinne piti rekisteröitymistiedot yms. syöttää. Myöhemmin kävin sitten tietokoneen kautta kirjautumassa sisään ja hyvin toimi. :) Uskoisin, että voi kyllä ensin käydä tietokoneella rekisteröitymässä ja sitten konsolilla. Tuskin on mitään merkitystä. Muistelisin, että siinä kyllä kovasti yritettiin kaupata tätä maksullista Elite-palvelua, mutta skippaa vaan ne.

Tässä on linkki tuonne Elite-sivustolle: Call of Duty® ELITE Oikeassa ylänurkassa on tuo "Sign up" -painike. Kokeile sitä kautta mitä tapahtuu. :D

E: Jos tarkoitit tuolla "Miten tämä tehdään"-lausahduksella klaaniin liittymistä, niin klaaniin voi liittyä vain saamalla klaanin "perustajalta" kutsun.
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Ai saako eliten kautta ilmaset karttapaketit ja muut jutut. Ja saiko sen eliten ilmaseksi mistä laitoit linkin ja luki jotain join up free ja pitääkö sitten tiedot täyttää ja tulee elite ps3 ja voi mennä klaaneihin?? mutta ei saa karttapaketteja?
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Moi taas. Mä registöröidyin nyt tänne eliteen tietokoneella ni voiko sen kutsun lähettää sit ku kirjaudun ps3 viel?? tämmönen kysyms ja mä en ostanu sitä pakettii vaan tää pelkkä ilmane ni pääseekö sillä ilmasel ettei oo niitä hienouksii tai niit map packkei mitä sit tulee tai sen sellaista:confused:
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Ai saako eliten kautta ilmaset karttapaketit ja muut jutut. Ja saiko sen eliten ilmaseksi mistä laitoit linkin ja luki jotain join up free ja pitääkö sitten tiedot täyttää ja tulee elite ps3 ja voi mennä klaaneihin?? mutta ei saa karttapaketteja?

Siis ostat sen Elite-jäsenyyden (hinta 50€), niin siihen 50 euroon sisältyy "hienoukset" tuonne Elite-palveluun + kaikki tulevat map packit (+erikoistitle ja emblem itse peliin). Liittymällä Elite-palveluun (siihen ilmaiseenkin versioon) saat 2 tunnin tupla-XP:t "tervetulolahjaksi". Ja kyllä tuolta linkistä pitäisi voida liittyä ilmaiseksi Eliteen, siinä vaiheessa jos aletaan maksua kyseleen, niin kannattaa ottaa pakkia. Klaaneihin voi liittyä sitten kun on rekisteröitynyt. Ja liittyäksesi klaaniin, sun pitää hyväksyä klaanin perustajan kutsu.

Moi taas. Mä registöröidyin nyt tänne eliteen tietokoneella ni voiko sen kutsun lähettää sit ku kirjaudun ps3 viel?? tämmönen kysyms ja mä en ostanu sitä pakettii vaan tää pelkkä ilmane ni pääseekö sillä ilmasel ettei oo niitä hienouksii tai niit map packkei mitä sit tulee tai sen sellaista:confused:

Ne mahdolliset klaanikutsut kannattaa hyväksyä PC:n kautta. Ei välttämättä näy sieltä konsolin kautta katsottuna.

Ja kuten aikaisemmin jo sanoin, KLAANIIN VOI LIITTYÄ JOKAINEN ELITE-KÄYTTÄJÄ EIKÄ TARVI MAKSAA YHTÄÄN MITÄÄN MISTÄÄN

Sitten offtopicia... Tuohon viestin ulkoasuun voisi kiinnittää vähän huomiota... Muutama piste ja iso alkukirjain tekee ihmeitä välimerkeistä puhumattakaan. :)
 
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Sitten offtopicia... Tuohon viestin ulkoasuun voisi kiinnittää vähän huomiota... Muutama piste ja iso alkukirjain tekee ihmeitä välimerkeistä puhumattakaan. :)

no toi tuli hutastua vähä nopee ja siksi vähä sekava ,mutta kyl mä selvää saan... :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin

Ja Travolle AAMUJA!

Kiitoksia JouCo! :rolleyes:

Joo Jerppa ei mitään paineita, mutta on kaikkien foorumilla kävijöiden etu, jos viestit ovat helppolukuisia jne. Mikään kirjakielen mestariteos ei viestin tarvi olla, mutta jotain selkeyttä kuitenkin.... :rolleyes:
 
Ylös Bottom