A AlskA New Member 07.01.2012 #21 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Joo o laitappa nytten klaani kutsua nyt pitäs pystyä joinimaan klaaniin
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Joo o laitappa nytten klaani kutsua nyt pitäs pystyä joinimaan klaaniin
M madson New Member 09.01.2012 #22 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Voisitteko lähettää kutsun klaaniin eliten kautta?
M Mestari_ New Member 10.01.2012 #23 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Hei, Eikai kuulu tähän ketjuun, mutta kirjoitetaan kummiskin =) Minulla on klaani nimeltään Zyp# ja haemme pelaajia(pitää omistaa elite premiur) Kiinostuitko ja haluat tietää lisää ota yhtäyttä.
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Hei, Eikai kuulu tähän ketjuun, mutta kirjoitetaan kummiskin =) Minulla on klaani nimeltään Zyp# ja haemme pelaajia(pitää omistaa elite premiur) Kiinostuitko ja haluat tietää lisää ota yhtäyttä.
J jerppaPS3 New Member 10.01.2012 #24 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Mestari_ sanoi: Hei, Eikai kuulu tähän ketjuun, mutta kirjoitetaan kummiskin =) Minulla on klaani nimeltään Zyp# ja haemme pelaajia(pitää omistaa elite premiur) Kiinostuitko ja haluat tietää lisää ota yhtäyttä. Klikkaa laajentaaksesi... Hei haloo tää on jo yks klaani ketju, joten laitapa viestisi uuteen ketjuun tai jonnekin missä mainostetaan klaaneja!!!!!!
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Mestari_ sanoi: Hei, Eikai kuulu tähän ketjuun, mutta kirjoitetaan kummiskin =) Minulla on klaani nimeltään Zyp# ja haemme pelaajia(pitää omistaa elite premiur) Kiinostuitko ja haluat tietää lisää ota yhtäyttä. Klikkaa laajentaaksesi... Hei haloo tää on jo yks klaani ketju, joten laitapa viestisi uuteen ketjuun tai jonnekin missä mainostetaan klaaneja!!!!!!
T Timo84 New Member 15.01.2012 #25 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin madson kutsuu klaaniin laitettu
P Python New Member 23.01.2012 #26 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Voisin tulla laitappas sitä kutsua tulemaan
V vfox New Member 29.01.2012 #27 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin elite löytyy joten pistäppäs kutsu tulemaan
J Jii1984 Member 03.02.2012 #28 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin mullekkin vois heittää kutsun
L licorice_solid New Member 06.02.2012 #29 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Meikälle inviä kans
H Harrii_ New Member 07.02.2012 #30 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Hei, pisteleppäs tännekkin elitessä inviteä. Psn: Harrii_
T Terotin90 New Member 22.02.2012 #31 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Mulle Inviä myös. PSN:Terotin90
D douppi88 New Member 22.02.2012 #32 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin pääseeks viel messii Psn: douppi88
M mikkoj New Member 23.02.2012 #33 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin mua kiinnostais liittyy jos mahtuu mukaan
T TinoBellic New Member 07.03.2012 #34 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Ootko premium jos olet niin mieli hyvin vois tulla
T Timo84 New Member 11.03.2012 #35 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Tinobellic kutsuu klaaniin laitettu
T Timo84 New Member 11.03.2012 #36 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin mikkoj kutsuu klaaniin laitettu ootko muuten käyttänyt jo tuon 500xp jos et niin käytä se klaanin hyväksi
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin mikkoj kutsuu klaaniin laitettu ootko muuten käyttänyt jo tuon 500xp jos et niin käytä se klaanin hyväksi
K kaljatonttu New Member 12.03.2012 #37 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Elite claani finnish pride hakee osaavia ja mukavia ihmisiä pelaamaan illan ratoksi. Emme vaadi mitään muuta kuin kypsää käytöstä ja hieman osaamista. Levis-mies on psn tunnus kaikki yhteyden otot sinne ! Tavataan yössä !
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Elite claani finnish pride hakee osaavia ja mukavia ihmisiä pelaamaan illan ratoksi. Emme vaadi mitään muuta kuin kypsää käytöstä ja hieman osaamista. Levis-mies on psn tunnus kaikki yhteyden otot sinne ! Tavataan yössä !
M mw3 New Member 23.03.2012 #38 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Lisätkää claaniin k1ll3r_N1K0
H Harrii_ New Member 24.03.2012 #39 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Eli tosiaan jos tilaa löytyy, niin vois pistää invitee tännekkin päin. -Psn Harrii_ - Mw3: 10 pres lvl 80. Kdr 1.77 - Mikki ja elite löytyy kummatkin Kuulemisiin
Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin Eli tosiaan jos tilaa löytyy, niin vois pistää invitee tännekkin päin. -Psn Harrii_ - Mw3: 10 pres lvl 80. Kdr 1.77 - Mikki ja elite löytyy kummatkin Kuulemisiin
S sborger New Member 02.04.2012 #40 Vastaus: Mw3 Porukkaa tulevaan klaaniin juu elikkä jos vielä otetaan nii voisin tulla