ok.
Tullut huomattua että peli on kyllä hieman ärsyttävä.
Radalla tuntuu kiertävän vain aina sama letka (7 muuta ajajaa) täysin samassa nipussa ja välillä se ohittaa sut, välillä sä ohitat sen. Hyvin usein joku ajaa päin tai hyppää niskaan ja aina putoaa viimeiseksi. Viimesellä kierroksella kun näin käy, meinaa todella palaa pinna.
Enkä ymmärrä miten "preloading" pompautus toimii.. siis miten sitä voi pompauttaa vaan vähän? aina välillä se tykkää pistää ihan täysiin sen mittarin, välillä vähän vähempään. Pitäisikö ensin painaa oikeaa tuttia alaspäin, sitten ylöspäin SENVERRAN KUN TAHTOO? :/ Mutta jopas ehtii katsoa kuinka paljon sitä sinne tempasee, kun usein joutuu samaanaikaan ohjaan johonkin suuntaan kun just kurvista tullut ja menossa hyppyriin.
Meni hermot kyllä todella pahasti äsken yhteen kisaan. Meni kokoajan tyyliin "oon eka, oon vika, oon eka, oon vika, oon eka, oon vika" ja olin ensimmäinen kun tulin vikasta kurvista melkein maaliin, mutta siinä maalilla hyppäs sit kaks tyyppiä ohi ja jäin kolmanneks
Ehkä en vain vielä osaa.. mutta tuntuu hivenen siltä että vastustajat ajaa kokoajan samassa mällissä.. ja siksi onkin niin todennäköistä että ainakin yksi tulee niskaan, jos et pääse yhtä pitkälle kun ne. Ja jos aina hyppää ihan täböillä, vetää flätille ja melkeinpä ulos kurvista jos siellä sellainen on (mitä varmemmin on) ....
Perhana :| Ja suurempikuutioiset pyörät viskoo hyppyreistä iiihan yli jokatapauksessa.
Tuosta preloading hässäkästä saa kyllä informoida... ohjekirjassa ei sanota mitää muuta kun että miten sen voi tehdä.. ei mitää siitä miten sen pysäyttää ennenkun se on tapissa..
Mut ihan hyvä peli silti.. ärsyttäviä seikkoja vaan sisältää.. ei varmasti sovi ihmiselle jolla hajoaa ohjaimia yleensä peleissä :I
Onneksi minä vain kiroilen ja hakkaan tyynyä