Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MX Unleashed

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikomail
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mikomail

New Member
Ite sain lahjaksi kys.pelin ja voin todeta että ihan mahtava..
Pelihän on epävirallinen Motocross Madness3. Kaikki toimii ja pelattavaa on lisää. Lisäilen piakkoin jonkun arvostelun.

Arvostelu

Tässä nyt on jonkinlainen lista-arvostelu:

+PLUSSAT
-uusi fysiikkamallinnus
-tarpeeksi vaihtelevia ratoja
-tarpeeksi pyöriä(vaikka honda ja kawasaki puuttuu)
-tiukat kisat
-konekuskien tekoäly
-kytkimen käyttö
-oman kuskin rakentaminen
-mainio career mode
-helikopterit ja jeepit joilla voi ajaa

-MIINUKSET
-ei LIVE tukea
-rapa lentää mutta kuski ja pyörä ei likaannu
-pyörää ei saa rikki kirveelläkään
-grafiikka paikotellen epäselvää
-freestyleradoissa rajat
-temppujärjestelmä vanhanaikainen ja liian yksinkertainen

ARVIO:90/100

LOPPUSANAT: Peli on mahtava, kaikkea on ja ajaminen on siistiä. Peli on paljon parempi kuin kilpailija MTX:Mototrax. Live tuen puute on paha mutta ei kaada maailmaa.
:D
Pelisarjojen (Motocross Madness ja Atv Off Road Fury) mokat ovat osittain mukana esim. Etu ja takajarru ovat yhdessä jne.. Toivotaan että RainbowStudiosin heput jaksavat vielä vääntää näitä pelejä sillä kyseessä on ajopelien helmi! SUOSITTELEN!!

Taas on tullut peliä hakattua. Voisin aluksi todeta, että peli on edelleen mahdottoman hyvä. Uramodista on hieman yli puolet tullut läpäistyä ja täytyy erityisesti kiittää ratojen monipuolisuutta. On myös hyvä huomioida joillain radoilla graaffinen ilotulitus. Xboxista on otettu paikotellen kaikki irti tämä tosin nähdään valitettavan pitkissä latausajoissa. Mitään uusia negatiivisiä puolia ei ole ilmennyt. Ainoa hieman miinuspuolena harmittaa ettei ratoihin pysty tutustua ennen kisaa elleivät ne ole entuusdestaan tuttuja. Pienenä plussana joka on löytynyt ovat pyörien kokoluokat. Eli 125cc luokassa saa ajaa 125cc 2-tahtipyörällä tai 250cc 4-tahtipyörällä. Tämähän on uusien aitojen sääntöjen mukana tuoma kiva lisä. Eli toisilla radoilla pärjää paremmin nelitahtisella toisilla taas pirteällä kaksitahtisella. Tämä sama pätee myös isossa luokassa. Eli 250 luokassa saa ajaa joko 250cc 2-tahtisella tai 450f 4-tahtisella. Ja eikun pelaamaan taas:D

Jep joo, itse ostin pelin eilen ja ensin tuntu vähän liian samanlaiselta kun muutkin motocross pelit ja motocrossia kun itse ajanut, niin huomaa heti jos pyörä ei liiku oikein tms.. se kyllä oli kohdallaan ja upeasti liikkuu ajaja ja pyörä maaston mukaan... temppusysteemi on kyllä turhan yksinkertanen, mutta kisoissahan ei niitä tarvi juuri tehdäkään.

Hetken kun oli pelannut niin sitä alko saada tuntumaa, mutta freestyleen kun heti menin, niin ei siellä vielä kokenut pikkutöyssyjen ja tuplahyppyreiden monimutkasuutta ja järkkyjen kurvien ulkokurvitykitystä :O

Ainoa asia mikä ärsyttää joskus, on se kun joku tulee niskaan ja tietty oma ajaja lentelee ties mihin ja sit ollaankin taas vähintää kuudentena. Ja joskus vaa joku ajaa täysillä kurvissa päinkin. Mutta sellastahan se on kai oikeastikin ;P

Todellakin on saatu ohjattavuus ja pelattavuus hyväksi ja koko ajamishommeli AIDON NÄKÖISEKS.. joissain peleissä koko ajaja/pyörä helahoito vaan kallistuu ja kääntyy..

Joo-o. Varmaankin tähän mennessä paras motocrosspeli .. (en ole pelannut kaikkia, mutta kaikkia mitä olen, tuo omistaa..)
Vaikka oli MX2002 feat ricky charmichaelkin ihan ok. :P

ok.

Tullut huomattua että peli on kyllä hieman ärsyttävä.

Radalla tuntuu kiertävän vain aina sama letka (7 muuta ajajaa) täysin samassa nipussa ja välillä se ohittaa sut, välillä sä ohitat sen. Hyvin usein joku ajaa päin tai hyppää niskaan ja aina putoaa viimeiseksi. Viimesellä kierroksella kun näin käy, meinaa todella palaa pinna.

Enkä ymmärrä miten "preloading" pompautus toimii.. siis miten sitä voi pompauttaa vaan vähän? aina välillä se tykkää pistää ihan täysiin sen mittarin, välillä vähän vähempään. Pitäisikö ensin painaa oikeaa tuttia alaspäin, sitten ylöspäin SENVERRAN KUN TAHTOO? :/ Mutta jopas ehtii katsoa kuinka paljon sitä sinne tempasee, kun usein joutuu samaanaikaan ohjaan johonkin suuntaan kun just kurvista tullut ja menossa hyppyriin.

Meni hermot kyllä todella pahasti äsken yhteen kisaan. Meni kokoajan tyyliin "oon eka, oon vika, oon eka, oon vika, oon eka, oon vika" ja olin ensimmäinen kun tulin vikasta kurvista melkein maaliin, mutta siinä maalilla hyppäs sit kaks tyyppiä ohi ja jäin kolmanneks :P

Ehkä en vain vielä osaa.. mutta tuntuu hivenen siltä että vastustajat ajaa kokoajan samassa mällissä.. ja siksi onkin niin todennäköistä että ainakin yksi tulee niskaan, jos et pääse yhtä pitkälle kun ne. Ja jos aina hyppää ihan täböillä, vetää flätille ja melkeinpä ulos kurvista jos siellä sellainen on (mitä varmemmin on) ....

Perhana :| Ja suurempikuutioiset pyörät viskoo hyppyreistä iiihan yli jokatapauksessa.

Tuosta preloading hässäkästä saa kyllä informoida... ohjekirjassa ei sanota mitää muuta kun että miten sen voi tehdä.. ei mitää siitä miten sen pysäyttää ennenkun se on tapissa..

Mut ihan hyvä peli silti.. ärsyttäviä seikkoja vaan sisältää.. ei varmasti sovi ihmiselle jolla hajoaa ohjaimia yleensä peleissä :I

Onneksi minä vain kiroilen ja hakkaan tyynyä :D

Ylös Bottom