Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MX Vs ATV: Untamed

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ProBale

New Member
Noniin, nyt tuli sitten oikea aika tehdä ketju, sillä demo on ladattavissa

Suuret odotukset on mulla tätä peliä kohtaan, oon vaan hiukan epäileväinen. Mutta toivotaan parasta. Mites te muut krossifanit?

Nyt tuli sitten demoakin kokeiltua, ei tuo mitenkään erikoinen ollut, tuntu vähän siltä että muihin ku krosseihin ja mönkkäreihin oli panostettu liikaa. Toki täs on viel pari kk aikaa julkaisuun, eli toivotaan parasta. Äänetkin oli mitä hirveimmät etenkin niissä buggeissa. Sais olla tosiaan vähän realistisempaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mx Vs Atv: Untamed

No kyllähän sitä edellistä osaa tuli pelattua vähän liikaakin, joten odotukset ovat korkealla. Toivottavasti tulee hyvä peli. Demoa en ole ehtinyt vielä ladata.
 
Vastaus: Mx Vs Atv: Untamed

Joo olis kiva kokeilla tätä jos vaikka nyt olis osattu tehdä vähän realistisempaa menoa, mutta hajos eilen oma boxi :(
Crossimiehenä voisin sanoa, että ehdottomasti paras on kyllä ollut MTX Mototrax noista crossipeleistä.
Noi missä on ollu mönkkäreitä sun muita härveleitä mukana ei oo kyllä lämmittäny ollenkaan.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Aiempi Unleashed tuli aikonaan hommattua ps2:lle ja tulipa sitten x360:llekin originaali xbox versio hommattua. Mutta itse demoon... suht samana on pelattavuus säilynyt mutta voi pahnan pohjat että grafiikka on niin eilistä :(
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Jogi sanoi:
Aiempi Unleashed tuli aikonaan hommattua ps2:lle ja tulipa sitten x360:llekin originaali xbox versio hommattua. Mutta itse demoon... suht samana on pelattavuus säilynyt mutta voi pahnan pohjat että grafiikka on niin eilistä :(
Eli tämä tulee kaikille alustoille kännyköistä lähtien? Multiplattaz... MX unleashed oli kyllä hyvä peli. Itse se peruskisaaminen aika peruskauraa, mutta ne stuntmodet yms jutut olivat tosi hauskoja. :D
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Elikkä samaa skeidaa kun muut vanhemmat. Tätä vähän odotinkin :(
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

honda125 sanoi:
Elikkä samaa skeidaa kun muut vanhemmat. Tätä vähän odotinkin :(

Jep, toki julkaisu on ensi vuoden tammi-helmikuussa. Että onhan siinä vielä pari kuukautta toivoa.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Eipä ole aiemmin tullut sarjan pelejä pelattua, niin tuntui ihan hauskalta peliltä. Tuskin tulee ostettua kuitenkaan, kun vähän epäilen kyllästyväni nopeasti tuollaiseen.

Mutta miten tässä tehdään esim. backflippejä? :S Olisi ollut hauskaa, jos niitä voisi tehdä vain vetämällä tattia alas, mutta silloin vain "kaatuu" ilmassa. Kerran saimme tehtyä 360 ilmassa, mutta ei saatu kyllä toista kertaa. Onko neuvoja näihin?
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Demo oli todellinen pettymys. Odottelin yhtä hauskaa peliä kuin edellinen osa, eikä tämä todellakaan ollut sitä. Jos koko versio on samanlaista kuraa, niin ei todellakaan mene hankintaan. Harmi sinänsä.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Siis oli kyllä demo aivan älytön sähläys. Todella vähän vaihtoehtoja oli valittavissa vaikka ne oli tuotu kuitenkin näkyviin. Muutenkin tekoäly oli aivan älyttömän kova ajamaan ja olinkin melkein kokoajan viimeisenä kilpailussa.

Ihan nätti peli oli ja keskinkertaiset äänet mutta pelattavuus oli aivan kauheata. Ei todellakaan ostoon ellei arvosteluissa kehuta puhki.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Demo tuntuu ihan hauskalta, graafiikat toki voisi olla paremmat mutta menee näilläkin, mukavaa ajan vietettä.
Mutta ajotuntuma tuntuu aivan samalta kuin motocross madnes 2:ssa noin 5vuotta sitten. Mutta silti iha hauskaa puuhaa.

Itteeki kiinnostais voiko tehä backflippejä tai asteita?

Ja koko versiossa oleva minicross voi olla hauskaa.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Periaatteessa ei ollut niin onneton kuin olin ymmärtänyt tämän ketjun kommenttien pohjalta, mutta aivan liian pintakiiltoista menoa ollakseen hauskaa mutarallia. Tosin julkaisuunhan on vielä aikaa enemmän kuin yleensä demojen julkaisusta, niin ehtiihän tuota vielä korjailla.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Juustokahvi sanoi:
Onkos tietoa milloin peli tulee kauppojen hyllyille suomessa?
Tämänhetkinen julkaisupäivä on 7.3.2008, mutta ehtiihän se tarvittaessa muuttua vielä moneen kertaan.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Juustokahvi sanoi:
Demo tuntuu ihan hauskalta, graafiikat toki voisi olla paremmat mutta menee näilläkin, mukavaa ajan vietettä.
Mutta ajotuntuma tuntuu aivan samalta kuin motocross madnes 2:ssa noin 5vuotta sitten. Mutta silti iha hauskaa puuhaa.

Itteeki kiinnostais voiko tehä backflippejä tai asteita?

Ja koko versiossa oleva minicross voi olla hauskaa.

Nyt on selvitetty miten flipit ja spinnit tehdään. Juuri ennen hyppyrin nokkaa pitää painaa rb pohjaan ja tehdä vasemmalla tatilla ylös-alas liike. Frontflippejä ei pysty tekemään. 360 tehdään siten että rb:n ollessa pohjassa vedetään vasen tatti sivulta toiselle juuri ennen hyppyrin nokkaa.

sanrio sanoi:
Siis oli kyllä demo aivan älytön sähläys. Todella vähän vaihtoehtoja oli valittavissa vaikka ne oli tuotu kuitenkin näkyviin. Muutenkin tekoäly oli aivan älyttömän kova ajamaan ja olinkin melkein kokoajan viimeisenä kilpailussa.

Parin ensimmäisen ajokerran jälkeen minusta kilpailut alkoivat tuntua taas liiankin helpoilta.

Pakko kyllä sanoa että nyt olen jo ehtinyt kyllästymään pelin antiin. Kokoversion uudet radat saattaisivat antaa vähän lisäpotkua, mutta ei kyllä koko pelin hinnan edestä.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Mun mielestä peliä on hauska pelata eikä ne grafiikat nyt niin hirveen huonot ole. Ite pääsen noi kaikki kisat läpi vaikka lähtis 10 sekunttia muiden jälkeen on niin pirun helppoja :D
Kyllä tätä peliä innolla odottelen ja täähän julkastaan jenkeissä huomenna ni jos on region free vois tilata sen jenkeistä.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Joku siinä vaan on, että aina vaan palaa uudestaan ja uudestaan demon kimppuun, kyllä tämä tulee varmaan sittenkin hankittua vaikka tää tälläne multiplattari väännöshommeli onkin.
 
Vastaus: MX Vs ATV: Untamed

Juu pelin tilasin jenkeistä jo viikko pari sitten ja olen kyllä tyytyväinen..
Aina kun miettii mitäköhän peliä pelais tulee ekana mieleen mx vs atv untamed :)
Ite antaisin arvosanaks 9- vaikka pelissä on paljon huonoa niin sai se mut silti koukkuun :D
 
Ylös Bottom