Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myydyin Dreamcast peli?

Jaa-a...

Eli tuossa on varmaan kaikki pal:n harvinaisimpia pelejä. Hyvä, koska olenkin tietoinen suurin osa noista.

Pepto: On minulla yksi samba de amigo, mutta se on japani-versio. Huomasinkin, että se poikkeaa tuosta samba de amigo 2000:sta, joka on n. 5 kertaa arvokkaampi japani-versiona.

Minulle on tulossa ainakin tuo mainitsemanne "heavy metal geomatrix", joten yksi peli lisää kokoelmaani.

Mielestäni tuo omistamani "gunbird2" ei myöskään ole mikään tukkutavaraa, mutta ei silti "helmi".

Half life:n olen myös joskus nähnyt myytävänä ebay:ssä, mutta mitä minä sillä?

PS: Suomessa helpoiten saatavana, muoveissa, lienee 100% "Surf Rocket Racers", joka saa milloin tahtoo :D (itselläni on tuo jo)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ashy
Mielestäni tuo omistamani "gunbird2" ei myöskään ole mikään tukkutavaraa, mutta ei silti "helmi".

Ei nyt ihan tukkutavaraa, sitähän ei enää tänä päivänä ole 90% Dreamcastin peleistä. Gunbird 2:sta kuitenkin oli jossain vaiheessa paljonkin tarjolla ja itse taisin UK:sta tilatessani maksaa n. 15.

Jos räiskinnät kiinnostavat kannattaa harkita Mars Matrixin (USA, JAP), Giga Wing 2:n (USA, JAP), Twinkle Star Spritesin (JAP), Ikarugan (JAP) tai Zero Gunner II:n (JAP) hankkimista - vaikka eivät toivomiasi PAL-pelejä olekaan. Minulta puuttuisi vain tuo TSS, mutta senpä löytäminen onkin hieman hankalaa ...

-=Pacdam=-
 
No mutta! Tuo TTS:ssä kyllä löytyy ainakin ebayssä. Sen hinta ei kuitenkaan ole halvimmista päästä. (n. 2 x Skies of arcadia *pal*)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3536127911&category=27237

Pacdam: Viitsitkö kertoa gunbird 2:stä sellaisen asian, että ilmeneekö kyseissä pelissä sellainen outoa seikkaa, että sitä ei saa koko näytöksi? Siis pelinhän voi pelata kolmella eri kuvakulmalla ja tarkoitin sitä "originalia"... :confused:
Ps: vai onko gunbirdisi vielä muoveissa? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ashy
No mutta! Tuo TTS:ssä kyllä löytyy ainakin ebayssä. Sen hinta ei kuitenkaan ole halvimmista päästä. (n. 2 x Skies of arcadia *pal*)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3536127911&category=27237

Pacdam: Viitsitkö kertoa gunbird 2:stä sellaisen asian, että ilmeneekö kyseissä pelissä sellainen outoa seikkaa, että sitä ei saa koko näytöksi? Siis pelinhän voi pelata kolmella eri kuvakulmalla ja tarkoitin sitä "originalia"... :confused:
Ps: vai onko gunbirdisi vielä muoveissa? :D

Tuolla TTS:n myyjällä on kai jotain Eurooppalaisia ostajia vastaan, kun ... a) toimittaa vain EMS:llä (=kallis) ja b) laittaa todellisen arvon tullipapereihin (=kallis). Sitenpä tuolle pelille tulee helposti hintaa 80-85$ Suomeen kuskattuna vaikka sen saisi lähtöhinnalla. Minusta joku 30-50$ olisi sopiva, ja siihen hintaan aion sellaisen Hong Kongista vielä löytää.

Uskomatontonta kyllä, Gunbird 2:eni ON muoveissa ;) Backuppi (USA tai JAP, en ole ihan varma) ei suostunut boottaamaan VGA-monitorissa. En jaksa siirtää DC:tä testaamisen takia eri huoneeseen telkkariin. Eiköhän täältä löydy joku Gunbird 2:n omistaja - minäkin olen niitä puolen kymmentä ostanut ulkomailta/ebaystä DCFin:n jäsenille.

edit: Toinen TSS, lähtöhinta 80$. Kallista on ...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
:D tänään tuli seuraavat import (jap) pelit...

White Illumination
Sonic 2 Birthday pack

hmm... White Illumination taitaa olla taas niitä tylsiä japanilaisia tekstiseikkailu pelejä :eek:

Oiskohan jotain rgp tai strategia tapaista japsi peliä kenelläkään tiedossa?
 
Sonic Adventurea myytiin jenkeissä 1.05 miljoonaa kappaletta. Kaiketi ainoa DC-peli, jota myytiin yli miljoona. (NFL 2k1 pääsi lähelle, hieman yli 900000 kpl)

Shenmuen saldoksi USA:ssa jäi noin 460000 kappaleeseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom