Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myyn XBOX paketin

  • Viestiketjun aloittaja piupaupou
  • Aloituspäivämäärä
P

piupaupou

Guest
Nyt olis myynnissä 10kk vanha XBOX takuuta 03/03 asti. Mukana 3 ohjainta, dvd-kit, RGB-scart, 7 peliä: DOA3, Rallisport, Halo, THPS3, Spiderman, Project Gotham Racing ja Bloodwake. Kaikki muut paitsi Rallisport hyväkuntoisia. Tarjoa!
 
Mitä pyydät rallisportista? Kannetko on rikki vai onko levy naarmuilla? Toimiiko peli moitteettomasti?
 
Halo ja Advanced Scart kiinnostaisi kohtuu hintaan, mikäli myyt erikseen. Siis Microsoftin oma piuha pitää olla. Ja jos yksi ohjain on S, niin se myös.
 
Jos meinaat pistää paketin paloiksi, niin tuon Spider-Manin voisin ostaa hintaan 30 euroa + postikulut.
 
Myyn pelit: Bloodwake 40, Tony Hawk's pro skater 3 50, Dead or Alive 3 50, Spiderman 45, Project Gotham Racing 40 ja Rallisport, jossa on naarmuja niin ettei joka kerta lähde käyntiin mutta kun lähtee niin toimii hyvin. 25. Scart-piuha ei ole Xboxin oma vaan varuste piuha, hyvä kylläkin! 12

Yht. 250 pelit ja scartin kanssa 262
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan piupaupou
Myyn pelit: Bloodwake 40, Tony Hawk's pro skater 3 50, Dead or Alive 3 50, Spiderman 45, Project Gotham Racing 40 ja Rallisport, jossa on naarmuja niin ettei joka kerta lähde käyntiin mutta kun lähtee niin toimii hyvin. 25. Scart-piuha ei ole Xboxin oma vaan varuste piuha, hyvä kylläkin! 12

Yht. 250 pelit ja scartin kanssa 262

Tähän oli kyllä aivan pakko kommentoida, älä vedä tästä hernettä nenään, mutta hintasi ovat aivan liian ylihinnoiteltuja..
Tony Hawk 3 on kuitenkin esim jo suht vanha peli ja kun 50e:llä saa melkeinpä jo uusiakin pelejä ja Tony Hawk nelosenkin voi saada jollakin 40-45e, Bloodwaken sai ainakin vielä yhdessä vaiheessa joillakin naurettavilla hinnoilla, muistaakseni uutenakin 30e(?) tjsp..joten 40e siitä on aivan liian paljon. 50e ylipäätään käytetystä pelistä taitaa olla aika liian paljon kun esim itse tiedän liikkeen josta uusia pelejä saa 55e hintaan, käytetyn pelin sopiva hinta on normaalisti about 25-40e.

tämä vain minun mielipide..
sori kommentointi, mutta oli ihan pakko.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hyd3
Tähän oli kyllä aivan pakko kommentoida, älä vedä tästä hernettä nenään, mutta hintasi ovat aivan liian ylihinnoiteltuja..
Tony Hawk 3 on kuitenkin esim jo suht vanha peli ja kun 50e:llä saa melkeinpä jo uusiakin pelejä ja Tony Hawk nelosenkin voi saada jollakin 40-45e, Bloodwaken sai ainakin vielä yhdessä vaiheessa joillakin naurettavilla hinnoilla, muistaakseni uutenakin 30e(?) tjsp..joten 40e siitä on aivan liian paljon. 50e ylipäätään käytetystä pelistä taitaa olla aika liian paljon kun esim itse tiedän liikkeen josta uusia pelejä saa 55e hintaan, käytetyn pelin sopiva hinta on normaalisti about 25-40e.

tämä vain minun mielipide..
sori kommentointi, mutta oli ihan pakko.

Olen kylläkin samaa mieltä. Ja listasta puuttuu Halo!
 
enää jäljellä: Bloodwake, Tony Hawk's pro skater 3, Dead or Alive 3, Spiderman, Project Gotham Racing ja Rallisport, jossa on naarmuja niin ettei joka kerta lähde käyntiin, mutta kun lähtee niin toimii hyvin, 1 ohjain ja scart-piuha muut on myyty/vaihdettu.

ELI ITSE XBOXIAKAAN EI OLE ENÄÄ
 
Ylös Bottom