Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Naarmut

Jalopeno, sanoivat minulle että kannattaa unohtaa nuo naarmut. Eivät ne kuulemma pahaa tee.

Ja minulla kun ei ole tapana myydä pelejäni (naarmut laskisivat todella paljon hintaa), joten päätin että lähetän koneen huoltoon vasta kun jotain kriittistä tapahtuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GuitarKin
Saitko uuden koneen tilalle kyseisestä viasta johtuen,taidan viedä itsekkin koneen takas kauppaan.
No sain. Ainoa huono puoli on se, että tämäkin kone tekee niitä naarmuja. Samaa erää, samasta tehtaasta ja alle viikon sisällä valmistettu. En oikein tiedä miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Eihän noi tosiaan sitä levyä tuhoa.
Onko sulla mikä asema? Itsellä kumpikin laite on 1.1 versiota Samsungin asemalla ja MFG on 19 ja 25.10.2002
 
Sonixx, mistä tuon aseman merkin löytää?

Lukeeko se manuaalissa, koneen pohjassa vai missä? En ole perehtynyt asiaan.
 
Joku postas eri asemien kuvat sisältävän linkin kerran. Siitä katoin. Samsungin tunnistaa siitä, että kelkassa on paljon kaarevia muotoja...en mä osaa sitä selittaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
No sain. Ainoa huono puoli on se, että tämäkin kone tekee niitä naarmuja. Samaa erää, samasta tehtaasta ja alle viikon sisällä valmistettu. En oikein tiedä miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Eihän noi tosiaan sitä levyä tuhoa.
Onko sulla mikä asema? Itsellä kumpikin laite on 1.1 versiota Samsungin asemalla ja MFG on 19 ja 25.10.2002

Mulla on toi oman koneen asema merkkiä Thompson,elikkä sitä ensimmäistä mallia. Versio on varmaan 1.0,en muista tuota päivämäärää.
 
Ootteko huomannut oliskos sillä merkitystä et sammuttaako xlootan peli sisuksissa naarmujen syntyyn.
Tossa oon ollut huomaavinani et splinter cell:ssä ei o tullut naarmun naarmuu vaikka oon takonut sitä tosi paljon, mut sit sega bundle jota on tullu taottua jonkin verran ni siinä on muutamia samanlaisia naarmuja ku ekasta konsolista tuli.
Tuli alkuu jätettyy sega bundlee konsoliin ku ei ollut koteloo sille...
Täytynee ottaa pelit aina pois ku sammutta koneen ettei ne me kaikki pilalle uudestaan.
 
Itse asiassa en ole enää niinkään varma, että onko tässä uudessa vaihtokoneessa mitään vikaa. Ei ole meinaan ilmennyt uusia naarmuja muutamaan päivään...
 
Miten te muuten yleensä otatte pelinne pois Xboxista?

Xboxissa kun ei ole ollenkaan reset -nappulaa. Minä ainakin painan ensin Xboxista virran pois, ja sen jälkeen käynnistän boxin uudestaan ja avaan levykelkan.

Olisikohan se turvallisempaa painaa heti levykelkan avaus nappia kun lopettaa pelin? Ei oikein tiedä.
 
Jaa miks sä sammutat eka konsolin....?
Ei jaksa meikä kikkailla. Virta nappiin en koske muuta ku sammutan konsolin.
Käynnistäessäkin jos ei oo levyä sisällä niin painan avaus näppäintä jolloin säästyy turha virta napin painaminen :cool:
 
Toinen kysymys, tosin vain niille jotka sattuvat omistamaan Time Splitters 2:n.

Onko teidän Time Splitters 2 DVD -levyn etiketti mustavalkoinen? Minua hiukan ihmetytti aluksi kun kaikkien muiden levyjen etiketit ovat olleet värillisiä. Tuskinpa kaupat nyt mitään piraatti pelejä myy?
 
Ylös Bottom