Elikkästä näin kävi:
Kuluvan vuoden Tammikuussa huomasin Xboxissani vian DVD-asemassa, se ei tahtonut lukea pelejä enää ollenkaan ja saattoi tiltata kesken pelin.
Kuullessani että Xboxissa on nykyään 2-vuoden takuu soitin huoltoon ja tilasin Boxilleni korjauksen. Jo parin päivän päästä tuli UPS:n rahtikirja postista, mutta vasta noin viikon kuluttua paikallisen postin porukat älysivät sen tulla noutamaan.
Boxini oli siis käsittääkseni matkalla Saksaan ja toiveikkaana odottelin sitä jo 2-4 viikon kuluttua kotiin, mutta kummastelin kun UPS:n pakettiseurannassa ei näkynyt minkäänlaista muutosta. 3 viikon odotuksen jälkeen soitin UPS:lle ja kyselin jäljitysnumeron kera että onkos paketti edennyt, mutta siellä oltiin hyvin epävarmoja asiasta ja pyydettiin viellä odottelemaan. Eli odotin ja noin viiden viikon kuluttua noudosta soitin taas ja kyselin samaa, tälläkertaa paketin uskottiin eksyneen postin mukana, eli soitin postin toimistoon ja pyysin heitä ottamaan selvää paketin olinpaikasta. Viikko vierähti, kunnes sain puhelinsoiton postilta että he olivat varmoja että paketti oli toimitettu eteenpäin UPS:lle, eikä vastaavaa pakettia oltu nähty varastoissakaan.
Takaisin soittamaan UPS:lle, tällä kertaa paketista avattiin haku ja pyydettiin vain odottamaan ja katsomaan löytyykö pakettia. Viikko vierähti ja soitin uudeelleen UPS:lle, selitin koko homman ja taas avattiin haku.
Odotin taas, mutta mitään ei kuulunut, oli kulunut jo noin 2 kuukautta siitä kun se noudettiin kotoontani, eikä paketista ollut hajuakaan, kaikki viimesoitolla avatut haut olivat seuraavalla soitolla kadonneet jäljettömiin.
Kun paketin noudosta oli kulunut jo noin 3 ja puoli kuukautta oli ziljoonan puhelinsoiton, avatun haun, korvausvaatimuksen jälkeen sain viimein jonkun järkevän asiaa hoitamaan, hän aloitti tutkinnat Ruotsin ja Saksan päävarastoihin joihin paketti oli mahdollisesti joutunut, ja parin viikon kuluttua MINULLE soitettiin ja kerrottiin että molemmista varastoista oli löytynyt monia, monia Xboxeja ja että he tarvitsisivat jonkun johtolangan mikä voisi erottaa omani muista. Lopulta ainut erotus muihin oli pahvilaatikko jossa sen lähetin ja onneksi sen perusteellä se löydettiinkin.
Eli noin neljän kuukauden kuluttua noudosta paketti oli viimein matkalla Saksaan ja kahden viikon kuluttua sain Boxini takaisin UPS:n tuomana kotiovelle. Kyseessä oli sama Xbox jonka olin lähettänyt, vain DVD-asema oli vaihdettu.
Pelatessani kone toimi hyvin noin 5 minuuttia, jonka jälkeen ei suostunut menemään päälle vaan vilkutti punaista valoa ja käski ottaa uhteyttä huoltoon .
Hyvin hoidettu Microsoft ja UPS, isot kiitokset teille .
Mitähän saakelia nyt pitäisi tehdä, takuutakin on viellä jäljellä muutama kuukausi.
Kuluvan vuoden Tammikuussa huomasin Xboxissani vian DVD-asemassa, se ei tahtonut lukea pelejä enää ollenkaan ja saattoi tiltata kesken pelin.
Kuullessani että Xboxissa on nykyään 2-vuoden takuu soitin huoltoon ja tilasin Boxilleni korjauksen. Jo parin päivän päästä tuli UPS:n rahtikirja postista, mutta vasta noin viikon kuluttua paikallisen postin porukat älysivät sen tulla noutamaan.
Boxini oli siis käsittääkseni matkalla Saksaan ja toiveikkaana odottelin sitä jo 2-4 viikon kuluttua kotiin, mutta kummastelin kun UPS:n pakettiseurannassa ei näkynyt minkäänlaista muutosta. 3 viikon odotuksen jälkeen soitin UPS:lle ja kyselin jäljitysnumeron kera että onkos paketti edennyt, mutta siellä oltiin hyvin epävarmoja asiasta ja pyydettiin viellä odottelemaan. Eli odotin ja noin viiden viikon kuluttua noudosta soitin taas ja kyselin samaa, tälläkertaa paketin uskottiin eksyneen postin mukana, eli soitin postin toimistoon ja pyysin heitä ottamaan selvää paketin olinpaikasta. Viikko vierähti, kunnes sain puhelinsoiton postilta että he olivat varmoja että paketti oli toimitettu eteenpäin UPS:lle, eikä vastaavaa pakettia oltu nähty varastoissakaan.
Takaisin soittamaan UPS:lle, tällä kertaa paketista avattiin haku ja pyydettiin vain odottamaan ja katsomaan löytyykö pakettia. Viikko vierähti ja soitin uudeelleen UPS:lle, selitin koko homman ja taas avattiin haku.
Odotin taas, mutta mitään ei kuulunut, oli kulunut jo noin 2 kuukautta siitä kun se noudettiin kotoontani, eikä paketista ollut hajuakaan, kaikki viimesoitolla avatut haut olivat seuraavalla soitolla kadonneet jäljettömiin.
Kun paketin noudosta oli kulunut jo noin 3 ja puoli kuukautta oli ziljoonan puhelinsoiton, avatun haun, korvausvaatimuksen jälkeen sain viimein jonkun järkevän asiaa hoitamaan, hän aloitti tutkinnat Ruotsin ja Saksan päävarastoihin joihin paketti oli mahdollisesti joutunut, ja parin viikon kuluttua MINULLE soitettiin ja kerrottiin että molemmista varastoista oli löytynyt monia, monia Xboxeja ja että he tarvitsisivat jonkun johtolangan mikä voisi erottaa omani muista. Lopulta ainut erotus muihin oli pahvilaatikko jossa sen lähetin ja onneksi sen perusteellä se löydettiinkin.
Eli noin neljän kuukauden kuluttua noudosta paketti oli viimein matkalla Saksaan ja kahden viikon kuluttua sain Boxini takaisin UPS:n tuomana kotiovelle. Kyseessä oli sama Xbox jonka olin lähettänyt, vain DVD-asema oli vaihdettu.
Pelatessani kone toimi hyvin noin 5 minuuttia, jonka jälkeen ei suostunut menemään päälle vaan vilkutti punaista valoa ja käski ottaa uhteyttä huoltoon .
Hyvin hoidettu Microsoft ja UPS, isot kiitokset teille .
Mitähän saakelia nyt pitäisi tehdä, takuutakin on viellä jäljellä muutama kuukausi.