Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nahkatakit

Legedaa: MUN ISI ONKIN PAREMPI KU TEIDÄN ISIT YHTEENSÄ!!!!1111111111111111 Ja sit mul on niinq ökypleisteissön 2 ni vähäx mä oon jou!
 
Mullapa on harmaa nahkainen prätkärotsi. Aivan järkyttävää tuhlata satoja euroja johonki normaaliin nahkatakkiin, ku samalla hinnalla saa kunnon prätkärotsin, joka pitää kylmän ulkopuolella ja hengittää hyvin ja soveltuu myös luonnollisesti prätkärotsiksi suojineen... Ja jos vaikka kaupungilla joku tulis pahoinpitelemään, niin eipähän satu niin paljoa ;)
 
miulta löytyy kaks nahkatakkii.

toinen on puolipitkä musta ja hieman kärsinyt. ostin sen käytettynä ja hintaa oli 500 markkaa..

sit toinen on naisten mallin lyhennetty prätkätakki, jonka ostin viime kesänä tukholmasta ja maksoin siitä 200 kruunua, eli vajaa 25 euroa..


Edit: otin pidemmän nahkatakkini käyttöön tänään 21.3. pitkän tauon jälkeen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Naurattaa niin paljon kuin kaverini kuuntelee metallia ja pitäähän näköjään pukeutua asiaan kuuluen. 14-vuotiaalla pitkä nahkatakki päällä ei kyllä ole minun muotia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Naurattaa niin paljon kuin kaverini kuuntelee metallia ja pitäähän näköjään pukeutua asiaan kuuluen. 14-vuotiaalla pitkä nahkatakki päällä ei kyllä ole minun muotia
Riippuu tietenkin kantajasta, että onko se sitten pelleilyä. Mutta itse en viitsi pukeutua niin "hevisti", koska kuuntelen hyvää musiikkia laidasta laitaan, siis Elviksen ja Black Metalin väliltä. Mutta hevipaitoja on kiva keräillä, tosin mulla on vasta kaksi. :p
 
Ylös Bottom